Relacja BPA Summit 2020 - Intelligent BPA Summit
BPA Summit / Relacja BPA Summit 2020 - Intelligent BPA Summit7 kwietnia 2020
8.30 - 9.00
Rejestracja uczestników i poranny networking
9.00 - 9.10
Otwarcie konferencji i powitanie uczestników
Evention
SESJA PLENARNA
9.10 - 9.30
Connected RPA – The road to AI
Blue Prism is a pioneer in RPA, automating complex business processes. While these processes were initially rather homogeneous and task-oriented, today they are more and more heterogeneous and combined with various AI services and partly in the cloud. By automating these processes, use cases can be realized that would have been impossible or only deliverable with very high effort a few years ago. In the presentation you will see, how we map the most complex AI-based use cases efficiently and with added value for our customers.
Blue Prism Central and Eastern Europe
Portret robota we współczesnej organizacji
Przedstawimy wyniki badań polskiego rynku RPA. Otrzymacie Państwo informacje, jakie są polskie roboty, jak wygląda ich tworzenie i czym zajmują się na co dzień w różnych organizacjach. Opowiemy również, kim są twórcy robotów, gdzie są utrzymywane i jakie platformy są w użyciu.
Grupa NEUCA
Hapag Lloyd
9.30 - 9.50
W kierunku hybrydowego środowiska pracy – czyli modele skalowania automatyzacji / robotyzacji w przedsiębiorstwach
W zdecydowanej większości dużych podmiotów działających w Polsce istnieją już zespoły zajmujące się robotyzacją procesów. Z badań przeprowadzonych przez autora w III kwartale 2018 r. średnia liczba robotów oscyluje w takich organizacjach między 30 a 50. W prezentacji przestawię podejście do przeprowadzania wdrożeń robotów (i szerzej – automatyzacji) na jeszcze szerszą skalę. Będę starał się odpowiedzieć na trzy związane z tym pytania: Czy i kiedy jest sens to robić oraz jak zrealizować to w efektywny sposób?
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
9.50 - 10.10
To be or not to be robotic?
Zanim zdecydujemy się na wdrożenie lub nie robotyzacji należy odpowiedzieć sobie na szereg kluczowych pytań i ustalić pryncypia działania. Co chcemy osiągnąć? Jakie procesy robotyzować? Jakiej klasy narzędzia wybrać? Jak wdrażać? Jak utrzymać po wdrożeniu? Celem prezentacji jest przedstawienie procesu podejmowania decyzji i realizacji w praktyce.
Unum Życie TUiR SA
10.10 - 10.30
Inspiracja: Skąd przychodzimy i dokąd zmierzamy – futurystyczna wizja rozwoju rozwiązań RPA
R^2
Citi Service Center
10.30 - 10.50
Diabeł tkwi w szczegółach: przegląd najpopularniejszych rozwiązań RPA
Podczas prezentacji omówione zostaną najpopularniejsze rozwiązania RPA pod kątem zastosowanej architektury, technologii i języków programowania, podstawowych elementów produktu, możliwości ponownego wykorzystania kodu i skalowalności, a także społeczności, wsparcia i certyfikacji
Hanken School of Economics
10.50 - 11.00
Przerwa kawowa
Dyskusja oxfordzka: Zagrożenia efektywnego wdrażania RPA i sposoby ich ograniczania
W dyskusji udział wezmą:
RÓWNOLEGŁE SESJE CASE STUDIES
ŚCIEŻKA BIZNESOWA
ŚCIEŻKA WDROŻENIOWA
Synergia systemów Low-Code BPMS oraz RPA w osiągnięciu szybkich efektów biznesowych
Działamy w zmiennych warunkach formalno-prawnych oraz rosnących wymagań biznesowych. Dążymy do osiągnięcia szybkich efektów biznesowych poprzez ciągłe usprawnianie procesów i automatyzację. Porozmawiamy o myśleniu procesowym, Low-Code Aurea BPM oraz RPA - czy i kiedy warto w to wchodzić?
Tecna
Automatyzacja obsługi klienta na przykładzie obsługi szkód w firmie ubezpieczeniowej
11.00 - 11.30
Automatyzacja procesów w walce z efektami COVID-19
Podczas prelekcji omówimy najbardziej pilny temat ostatnich tygodni, tzn. zachowanie ciągłości biznesowej i operacyjnej przedsiębiorstwa w sytuacji silnych czynników zewnętrznych jakim jest obecnie walka z epidemią wirusa COVID-19. Poruszymy temat jak można utrzymać jakość i wydajność procesów podczas obniżonej i zdalnej dostępności pracowników, utrudnień procesowych, formalnych czy barier technologicznych. Garść najlepszych praktyk oraz potencjalnych rozwiązań obecnych i przyszłych wyzwań, związanych z tą niecodzienną, globalną sytuacją społeczną i rynkową.
Makeitright
Automatyzacja procesów biznesowych przy użyciu chatbota - studium przypadków
Moda na chatboty zatacza coraz szersze kręgi za granicą, jak również w Polsce. Jednak czy jest to tylko nowa moda, a może realnie przynosi wartość w procesie automatyzacji procesów biznesowych? Jak i kiedy go stosować? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas prezentacji naszych dwóch realizowanych przypadków z tego zakresu. Opowiemy również o tym jak się przygotować do takiego projektu oraz na co możemy liczyć na jego końcu.
Findwise
Findwise
11.30 - 12.00
Rozwój kompetencji związanych z RPA w praktyce
Podczas wystąpienia omówione zostaną najlepsze praktyki i osobiste doświadczenia związane ze szkoleniami RPA, zebrane podczas ponad 800 godzin spędzonych na sali szkoleniowej i trzech lat pracy jako RPA Training Manager. Na co zwrócić specjalną uwagę, a czego unikać, co działa, a jakie tematy sprawiają uczestnikom najwięcej problemów. Tematy dotyczące szkoleń przedstawione będą zarówno z perspektywy organizacji, czyli jak budować programy szkoleniowe dotyczące RPA, jak i perspektywy indywidualnej, dotyczące rozwijania konkretnych kompetencji, zwłaszcza w kontekście koncepcji Citizen Developer.
HSBC
Zastosowanie AI/Machine Learning w Automatyzacji RPA
3 scenariusze biznesowe, wdrożeń automatyzacji procesów przy pomocy hybrydowego podejścia, RPA + AI/Machine Learning: 1. Robot do weryfikacji nazw klienta; 2. Robot do weryfikacji danych adresowych na podstawie źródeł zewnętrznych; 3. Robot wspomagający przetwarzanie papierowych dokumentów – OCR. Zostaną przedstawione wyzwania, jakie pojawiają się na początku hybrydowej automatyzacji, rezultaty działań hybrydowych robotów, od czego zacząć pierwsze hybrydowe rozwiązania, mity dot. AI/Machine Learning, narzędzia.
.
DSV Panalpina
12.00 - 12.30
Przerwa na lunch
12.30 - 13.00
Automatyzacja wewnątrzszpitalnych procesów logistycznych w praktyce
Celem prezentacji jest przedstawienie sposobów automatyzacji i racjonalizacji wybranych wewnątrzszpitalnych procesów logistycznych na dwóch praktycznych przykładach. Wielowymiarowe zmiany w obszarze szeroko rozumianej ochrony zdrowia sprawiły, że osoby zarządzające szpitalami podejmują decyzje na rzecz zrewidowania dotychczasowych sposobów prowadzenia swojej działalności. Nie tylko chcą być odpowiedzialne za administrowanie szpitalem, ale rzeczywiste zarządzanie nim, niejednokrotnie z wykorzystaniem sprawdzonych w innych branżach metod i strategii oraz technik i technologii. Jako ilustracje trendów w zakresie automatyzacji procesów logistycznych w szpitalach posłużą przykłady wdrożeń w: Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu oraz Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
Wyzwania Bezpieczeństwa przy wdrażaniu automatyzacji robotowej w organizacji na przykładzie Lufthansa Group
Robot to nie człowiek: brak tożsamości robota. A co jak robot zwariuje? Jak się upewniamy, że robot nie skrzywdzi naszych systemów? Czy rozwój robota to programowanie? Jak zapewnić bezpieczeństwo rozwoju „kodu”? Jak sprawdzić, czy spełniamy wymogi ochrony danych klienta? Infrastruktura robota: jak bardzo bezpieczna musi być? Zarządzanie dostępami w środowisku robotycznym. Zarządzanie ryzykami: największa broń Security Officera. Standaryzowanie procesu szacowania bezpieczeństwa.
Lufthansa Global Business Services
13.00 - 13.30
Jak przełamać pierwsze lody i traktować roboty po partnersku? Czyli jak edukujemy i szerzymy świadomość na temat robotyki w Grupie ING
Podczas wystąpienia omówione zostaną międzynarodowe doświadczenia grupy ING w obszarze edukacji i szerzenia świadomości na temat RPA wśród pracowników działów operacyjnych. Co się udało? O czym należy pamiętać już na pierwszych etapach planowania RPA w firmie? Czego należy unikać i co z perspektywy czasu zrobilibyśmy inaczej?
ING Tech Poland
Robotyzować czy zmieniać systemy
Podczas szukania procesów do robotyzacji często należy rozważyć pytanie, które zależy od biznesowego kontekstu – czy robotyzować proces lub jego element, czy zmienić aplikację która jest niedoskonała. Jakimi kryteriami się kierować, jakie wskaźniki użyć, którą opcję wybrać?
Bank Pocztowy
13.30 - 13.40
Przerwa kawowa
13.40 - 14.20
DYSKUSJE ROUNDTABLES
Wirtualne roundtables to 40-minutowa sesja „za zamkniętymi drzwiami”, prowadzona za pośrednictwem specjalnie zaprojektowanej platformy wideo online. Dzięki niej można wziąć udział w dyskusji, bez wychodzenia z domu. Każdy z „okrągłych stołów”, przeprowadzony z wykorzystaniem wideokonferencji, zapewnia możliwość dyskusji określonej liczbie osób, połączonych z dowolnych lokalizacji a obsługiwanych przez zespół techniczny.
Sesja roundtables podczas konferencji online BPA Summit 2020 będzie:
- wirtualna – zapewniająca możliwość dołączenia „do stolika” z dowolnej lokalizacji
- niezależna – każdy „stolik” będzie miał dedykowanego moderatora dyskusji online
- równoległa – wszystkie dyskusje „przy stolikach” rozpoczną się jednocześnie i będą trwały tyle samo czasu
Do uczestników zapisanych na konferencję online będzie wysyłana przez organizatora wydarzenia ankieta z zapytaniem, do którego wirtualnego stolika roundtable chcieliby się zapisać. W ten sposób monitorowana będzie liczba zgłoszonych osób (obowiązuje zasada – kto pierwszy ten lepszy).
Proponowane tematy dyskusji roundtables:
Licencja na robota – na co zwrócić uwagę wybierając roboty do swojej organizacji pod kątem implementacji i integracji z wykorzystywanymi systemami
Licencja na robota – na co zwrócić uwagę wybierając robota do swojej organizacji? Jakie są dostępne modele nabycia licencji na technologie RPA? Jaki model licencjonowania jest najlepszy dla mojej organizacji? Jak dodatkowe technologie mogą wpływać na koszt licencji RPA? Jak wyliczyć TCO (total cost of ownership)?
Digit.on
Jaki model pracy w RPA jest bardziej efektywny (waterfall czy agile) i dlaczego?
Czy Agile w RPA to tylko moda czy naturalna kolej rzeczy? Przewaga waterfalla w wytwarzaniu robotów. W jakich przypadkach? Z ilu osób/jakich ról tworzyć zespoły agilowe w RPA? Agilowe wytwarzanie robotów. A jak je „agilowo” utrzymywać?
Alior Bank
Finansowanie robotyzacji (RPA) w przedsiębiorstwie
Jak zbudować dobry business case – praktyczne przykłady z organizacji? Modele kosztowe czyli jak dzielić koszty RPA w organizacji? Skala a opłacalność - jak optymalizować realizacje RPA?
VELUX Global Business Services
Jak zbudować świadomość/buy in robotyki/automatyzacji w organizacji
Jak wygląda strategia komunikacji w kontekście automatyzacji (kto ją tworzy, kto ją egzekwuje, kanały, odbiorcy, cele)? Jak budowana jest świadomość (wiedza, zrozumienie) automatyzacji wśród pracowników? Jak organizowane są szkolenia wokół automatyzacji ( zewnętrzne, wewnętrzne, kto jest odbiorcą?)? Jak w temat automatyzacji zaangażowany jest zarząd?
Nordea
Jakie kompetencje są kluczowe do pracy przy automatyzacji, jakich brakuje i jak to adresujemy
Czy i dlaczego potrzebujemy nowych/innych kompetencji do pracy przy automatyzacji? Jakie kompetencje są kluczowe dla jakich rodzajów projektów? Jak można zorganizować pracę gdy brakuje kompetencji w naszej organizacji? Czy możemy i w jaki sposób pod kątem kompetencyjnym przygotować się na przyszłe projekty automatyzacji w naszej organizacji?
Jakie benefity poza oszczędnościami przynosi automatyzacja i jak je mierzyć?
Będąc na wielu spotkaniach bądź konferencjach poruszających temat Robotic Process Automation, wielokrotnie słyszałam, że najważniejszym czynnikiem wyboru procesów powinny być oszczędności. W pewnym momencie jednak opłacalne procesy się kończą i zostajemy tylko z tymi przynoszącymi koszty. Co zrobić w takiej sytuacji? Na podstawie jakich innych benefitów wybierać procesy do automatyzacji? Jak w takim razie przekonać stakeholderów, aby zdecydowali się na automatyzację względnie nieopłacalnych procesów? Co trzeba wziąć pod uwagę przedstawiając im zanalizowane procesy? W jaki sposób mierzyć inne niż oszczędności benefity płynące z automatyzacji?
Roche
Różne modele umiejscowienia robotyki w organizacji (IT/ biznes), plusy i minusy tych rozwiązań
Dlaczego powinniśmy wdrażać RPA/automation w Biznesie? Oraz nie - przykłady co nie działa. Dlaczego powinniśmy wdrażać w IT ? Oraz nie - przykłady co nie działa. Jak mądrze połączyć te dwa światy? Jakie są korzyści dla każdej z dziedzin? Co jeszcze można zrobić? W która stronę zmierza rynek? Cross-competence teams?
niezależny ekspert
Procesy kontroli wewnętrznych i audytu w dobie zautomatyzowanych procesów – jak skutecznie prowadzić ten dialog?
Jerónimo Martins
Jak wdrażać nowe technologie w skali w sposób strukturalny
Jakie są kluczowe kryteria sukcesu, żeby wdrożyć nowe technologie w skali w sposób strukturalny? Jaki jest wpływ modelu operacyjnego wdrażania automatyzacji w danej organizacji (Vendor / IT / DevOps team / SelfService)? Jakie jest znaczenie dojrzałości procesowej (PMA) & doświadczenia organizacji we wdrażaniu automatyzacji? Znaczenie praktyki oraz standardów Change Managementu organizacji w projektach automatyzacji procesów & wdrażania nowych technologi? (PoC i co dalej?) Jakie są konsekwencje jeżeli automatyzacje są wdrażane, ale nie w sposób strukturalny oraz nie w dużej skali?
JP Morgan Chase & Co.
Re-skilling – możliwości i przykłady skutecznego budowania kompetencji RPA wśród członków obecnych zespołów operacyjnych
DFDS Polska
Jak zbudować BCP (Business Continuity Plan) dla RPA
Czy w dobie automatyzacji i redundantnej, zautomatyzowanej infrastruktury w chmurze, BCP jest w nadal procesem krytycznym dla automatyzacji? Gdzie umiejscowić odpowiedzialność za BCP? Od czego zacząć budowanie BCP dla automatyzacji? Jakie krytyczne punkty trzeba trzymać z tyłu głowy? Testy BCP: jak to ugryźć?
Lufthansa Global Business Services
Czy to koniec czy początek RPA?
Czy RPA spełniło oczekiwania organizacji? Jak rzeczywistość rozmija się ze sprzedażowymi hasłami? Czy RPA w obecnym kształcie przetrwa? Jaki jest kierunek rozwoju i przyszłość automatyzacji?
Schaeffler Global Services
Powody wejścia w RPA – nie tylko obniżenie kosztów, ale coraz częściej usprawnienie realizacji powtarzalnych procesów
Prelegent zostanie przedstawiony wkrótce.
Strategia wyjścia z RPA
Jakie wyzwania generuje duża skala w robotyce i jak do nich podejść
Jak rozwija się rynek pracowników w sferze nowych technologii i jak uczelnie wyższe odpowiadają na zmieniający się popyt na profil kandydata do pracy
Jak zadbać o jakość rozwiązań RPA i zapewnić, że odpowiadają polityką zgodności
Chatboty – budowanie bazy wiedzy i ciągły rozwój z wykorzystaniem dostępnych rozwiązań
Jak zwiększyć efektywność robotów?
14.20 - 14.40
Zakończenie konferencji
Evention
PRELEGENCI
Prof. Andrzej Sobczak
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
RADA PROGRAMOWA
Prof. Andrzej Sobczak
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Organizator
Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych na rynku ICT. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów ICT.
Partnerzy generalni
BluePrism
In this digital era where start-ups are constantly disrupting markets, only the most agile and innovative enterprises survive and thrive. At Blue Prism, we pioneered Robotic Process Automation (RPA), emerging as the trusted and secure intelligent automation choice for the Fortune 500 and public-sector market. Now we bring you connected-RPA supported by the Digital Exchange (DX) app store—marrying internal entrepreneurship with the power of crowdsourced innovation. Blue Prism connected-RPA can automate and perform mission critical processes, allowing your people the freedom to focus on more creative, meaningful work. More than 1,000 major enterprise customers leverage Blue Prism's digital workforce, empowering their people to automate billions of transactions while returning hundreds of millions of hours of work back to the business. Visit www.blueprism.com to learn more about Blue Prism (AIM: PRSM). Follow Blue Prism on Twitter @blue_prism and on LinkedIn.
Digit.on
Wdrażamy transformację cyfrową w działalności operacyjnej przedsiębiorstw. Automatyzujemy procesy biznesowe wykorzystując wiodące technologie RPA: Blue Prism i UiPath oraz digitalizujemy dane. Mając ponad 25 letnie doświadczenie w usprawnianiu procesów, skutecznie pomagamy organizacjom w doskonaleniu działalności przez identyfikację procesów do automatyzacji, tworzenie strategii automatyzacji procesów, przygotowanie firm do wprowadzenia robotyzacji oraz tworzenie i utrzymanie robotów RPA. Pomagamy w budowaniu kompetencji RPA w organizacjach. Cechuje nas pragmatyczne podejście do RPA ukierunkowane na wymierne korzyści dla klientów.
Partnerzy merytoryczni
Findwise
Nowym surowcem w nowej epoce przemysłowej są dane. Kto ma dane, ma informacje i ma przewagę, ponieważ z danych można wiele się dowiedzieć i można z nich stworzyć nowatorskie produkty. Natomiast dane w same w sobie nie są wiele warte. Trzeba je zrozumieć, oczyścić i przetworzyć żeby móc wyciągać wnioski we właściwy sposób i zaprząc je do generowania naszych zysków.
Findwise to międzynarodowa grupa ekspertów, którzy pomagają wielu firmom dostosować się do nowych okoliczności. Pracując już dla przeszło 450 klientów na całym świecie umożliwiamy pracownikom dużych firm wykorzystanie w pełni z potencjału informacji zgromadzonych w ich własnych danych. Pracujemy zarówno z danymi strukturalnymi, jak i tekstowymi, generowanymi przez ludzi oraz przez oprogramowanie, urządzenia i sensory, schowane wewnątrz firmy i pochodzące z Internetu. Wszystko może być potencjalnie dobrym surowcem, aby pozyskać wartość biznesową.
Poprawiamy jakość danych i je porządkujemy. Za pomocą technologii wyszukiwania budujemy systemy pozwalające odnajdywać pożądane informacje we właściwym czasie. Kompetencje konsultantów Findwise obejmuje doradztwo w zakresie rozwoju biznesu, wdrażanie technologii Big Data oraz usługi Data Science.
Makeitright
Makeitright powołano do życia w roku 2013, z połączenia wiedzy i doświadczenia osób zaangażowanych w projektowanie, wdrażanie i rozwój procesów zarządzania jakością systemów biznesowych oraz IT.
Jesteśmy zespołem doświadczonych entuzjastów technologii. Chcemy, by technologia ułatwia ludziom pracę i wykonywała za nich powtarzalne zadania, dając pracownikom czas i możliwość zawodowego rozwoju.
Współpracując z klientami, dostosowujemy technologię do ich biznesu i znajdujemy spersonalizowane rozwiązania, gwarantujące rozwój oraz większą wydajność.
Mecenas
Productive24
"Productive24 to platforma do szybkiego tworzenia złożonych systemów IT przez analityków biznesowych – bez udziału programistów. Z rozwiązań zbudowanych na bazie Productive24 korzysta np. Grupa Maspex, Herbapol, LW Bogdanka czy Grupa Danone.
Dzięki Productive24 przygotowanie od zera dedykowanej aplikacji obsługującej dany obszar biznesowy (np. zmigrowanie przestarzałego rozwiązania IT do Productive24) może sprowadzać się do tego samego rzędu kosztów, co stworzenie i utrzymanie kilku robotów. Organizacja zyskuje większą kontrolę nad danymi, standaryzuje je i ma unikalną możliwość udostępniania pracownikom różnych, przenikających się wzajemnie aplikacji w ramach jednego narzędzia IT.
Tworzenie rozwiązań w Productive24 pozwala budować nowe kompetencje w zespołach RPA, a połączenie aplikacji Productive24 w jeden ekosystem gwarantuje spójne środowisko pracy robotom obsługujących różne dziedziny biznesu. Productive24 stanowi również jeden punkt integracji wielu obszarów (np. z systemem ERP)."
Patronat Społecznościowy
Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL)
Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL) to największa w Polsce organizacja zrzeszająca i reprezentująca przedsiębiorstwa z sektora nowoczesnych usług dla biznesu: centra usług wspólnych (Shared Service Centers, SSC), outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO), outsourcingu IT (Information Technology Outsourcing, ITO) oraz centra badawczo-rozwojowe (Research & Development, R&D).
Misją ABSL jest rozwój sektora nowoczesnych usług dla biznesu, a także stała praca – wspólnie z agendami rządowymi, samorządowymi czy uczelniami wyższymi – na rzecz podnoszenia kwalifikacji osób wkraczających na rynek pracy oraz dbanie o wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Polski.
Najważniejsze sektory reprezentowane przez firmy zrzeszone w ABSL (wg struktury zatrudnienia) to usługi komercyjne i profesjonalne, usługi finansowe (bankowe, ubezpieczeniowe, inwestycyjne), technologie informatyczne (IT) oraz towary i usługi konsumpcyjne.
Stowarzyszenie SPIN (Service Process Improvement Network)
"Stowarzyszenie SPIN to organizacja zrzeszająca ekspertów z dziedziny Continuous Improvement pracujących w firmach z sektora SSC (m.in. Euroclear, Lufthansa, HSBC, ABB, Capgemini, Lundbeck, Heineken, State Street, CanPack, IAG). Celem działalności SPINu jest budowanie w Krakowie środowiska wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie metod szczupłego zarządzania. Od 2015 roku Stowarzyszenie zorganizowało już siedem konferencji (ostatnia dla 400 osób) poświęconych doskonaleniu procesów, przeprowadziło kilkanaście szkoleń oraz dwie edycje studiów podyplomowych Lean Management. Stowarzyszenie wydało także grę edukacyjną „SPIN the Lean” i pracuje nad nowymi projektami.
Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych Finexa
Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych Finexa jest największą polską organizacja zrzeszającą dyrektorów finansowych. Stowarzyszenie z siedzibą w Warszawie oraz oddziałami regionalnymi w Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu aktywnie działa w procesach regulacyjnych, edukacji i budowania ścieżki kariery swoich członków. Ma na celu stworzenie instytucjonalnego środowiska dla zawodu Dyrektora Finansowego. Więcej informacji na stronie www.finexa.org.
Patroni medialni
Fintek
Grupa pasjonatów fintechu oraz nowych technologi i nowoczesna redakcja, której misją jest profesjonalne przekazywanie informacji o sektorze finansów i technologii. Publikujemy kluczowe wiadomości dotyczące bankowości, finansów i płatności.
LeanCenter.pl
Fundacja Lean Education
Outsourcing&More
OutsourcingPortal.pl
PROCESOWCY.PL
PROCESOWCY.PL to społeczność ekspertów w dziedzinie doskonalenia procesów, skupiona wokół pierwszego w Polsce serwisu internetowego poświęconego tematyce szeroko pojętego zarządzania procesami biznesowymi. Początki działalności serwisu sięgają roku 2009.
W tym momencie poza zapewnianiem platformy wymiany wiedzy na temat zarządzania procesami zespół PROCESOWCY.PL prowadzi cykliczne, ogólnopolskie badania dojrzałości procesowej i wspiera swoich klientów w realizacji przedsięwzięć polegających na identyfikowaniu procesów, ich analizie oraz wprowadzaniu mechanizmów ciągłego doskonalenia.
Robonomika
Serwis Robonomika.pl jest niekomercyjną inicjatywą, która ma ambicję stać się źródłem informacji i platformą wymiany doświadczeń o ekonomicznych i organizacyjnych konsekwencjach coraz szerszego upowszechniania się zaawansowanych metod automatyzacji i robotyzacji biznesu (w szczególności w sektorze usług)