Relacja BPA Summit 2022 - Intelligent BPA Summit
BPA Summit / Relacja BPA Summit 2022 - Intelligent BPA SummitAgenda Intelligent BPA Summit 2022
18 – 19 maja 2022
Konferencja, 18 maja 2022
Poznajmy się!
Uczestnicy przybywający w Internecie na konferencję zostaną podzieleni na kilkuosobowe grupy (losowo) po to, by w bezpośredniej rozmowie za pomocą nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych, mogli chwilę porozmawiać i dowiedzieć się: (1) skąd przybyli, (2) co ich zachęciło do udziału w Intelligent BPA Summit - czego chcieliby się dowiedzieć i czego na konferencji szukają, (3) czym sami mogliby się podzielić z innymi.
Przy okazji wcześniejsze pojawienie się uczestników pozwoli im sprawdzić funkcjonowanie sprzętu i oprogramowania po stronie użytkownika, poznać interfejs konferencji, zrozumieć ''jak wszystko działa''.
9.00 – 11.20
Sesja plenarna
Sesja plenarna
Evention
GOŚĆ SPECJALNY
IA, zwana również Hiperautomatyzacją, to jeden z najnowszych trendów w szeroko pojętej sztucznej inteligencji. Jest to najnowocześniejsza kombinacja metod i technologii, obejmująca ludzi, organizacje, uczenie maszynowe, platformy low-code, zrobotyzowaną automatyzację procesów (RPA) i wiele innych.
Podczas prezentacji poszukam odpowiedzi na pytania: dlaczego wykorzystanie IA rozwija się tak szybko? Jakie korzyści przynosi ludziom, firmom, klientom i społeczeństwu? W jaki sposób IA może zwiększyć odporność naszych systemów zdrowotnych i ekonomicznych, aby chronić ludzkie życie i środki utrzymania nawet w czasach pandemii lub kryzysów? W jaki sposób wiodące organizacje były w stanie wykorzystać pełny potencjał IA na dużą skalę i wygenerować ogromny wzrost wydajności w zakresie od 20 do 60%? W jaki sposób IA może uratować ponad 10 milionów istnień ludzkich rocznie, potroić nasz globalny budżet na edukację, wyeliminować głód lub pomóc chronić naszą planetę?
Ostatnie lata to dosłownie eksplozja popularności narzędzi RPA w polskich firmach. Coraz częściej jednak pojawiają się głosy, które mówią, że jest to jednak przysłowiowy kolos na glinianych nogach. Skąd takie stwierdzenia i czy jest to prawda - na te pytania będą starali się odpowiedzieć uczestnicy panelu. Dodatkowo w trakcie rozmowy poruszane będą zagadnienia związane z kierunkiem transformacji robotyzacji w stronę hiperautomatyzacji oraz tego, jak będzie wyglądać przyszłość w tym obszarze.
Moderator:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ideas NCBR
Jerónimo Martins
Czy warto zakochiwać się w jednej technologii? Jak poukładać architekturę aplikacyjną w strukturze rozproszonej na wiele spółek, krajów i języków? W jaki sposób wykorzystać Low-Code aby umocnić i usprawnić przebieg procesów odbywających się w różnych narzędziach? Kogo angażować do budowania „spoiwa” w narzędziach Low-Code?
Raben Management Services
WEBCON
Podczas prezentacji omówione zostanie, w jaki sposób portfolio produktów EMIS i CEIC API wspomaga automatyzację analizy danych i automatyzację danych z zakresu analizy rynku. Zaprezentowane zostaną przykłady wykorzystania big data i konfiguracji hurtowni danych zawierających informacje spółkowe, finansowe i rynkowe z agregatorów danych. Omówiona zostanie też automatyzacja integracji mikro i makro zasobów danych oraz usprawnienie codziennych zadań kierowników operacji IT i kierowników projektów.
EMIS & CEIC - ISI Emerging Markets Group
Opowiemy jak najskuteczniej chronić swoje zasoby przed cyberatakami oraz w jaki sposób przyśpieszyć i zautomatyzować pracę zespołu. Omówimy także najciekawsze rozwiązania dla biznesu w ramach IBM Hybrid Cloud Management & Business Automation.
Cloudware Polska
11.20 – 11.40
11.40 – 13.15
Sesje równoległe
Machine Learning, AI & data
Sesja równoległa I
Co można zyskać zastępując lub wzmacniając ręcznie kalibrowane silniki wyszukiwania modelem learning to rank? Co jest potrzebne, by wprowadzić taki pomysł w życie? I w końcu, co zrobić, gdy nie mamy bezpośredniej informacji o preferencjach użytkowników? To niektóre z pytań, na które postaramy się odpowiedzieć w ramach wstępu do koncepcji learning to rank. Podzielimy się także naszymi doświadczeniami z wczesnych prac nad takim rozwiązaniem u jednego z klientów.
Findwise (Tietoevry Create)
Findwise (Tietoevry Create)
RPA and beyond
Ścieżka równoległa II
W jaki sposób robotyka wywiera wpływ w organizacji na skalę globalną? Jak zwiększyć inteligencję robotów poprzez integrację RPA z Intelligent Content Services. Jak sztuczna inteligencja przyspiesza również cyfryzację w branży finansowej.
ING
Machine Learning, AI & data
Sesja równoległa I
Przedstawione zostanie case study tworzenia grafiku pracy w dużej restauracji typu fast food, zatrudniającej kilkadziesiąt osób, w różnym wymiarze godzin. Zaprezentujemy, w jaki sposób narzędzie Graphwork jest w stanie bardzo efektywnie wspomagać i całkowicie zautomatyzować proces harmonogramowania czasu pracy praktycznie w dowolnej jednostce organizacyjnej. W trakcie prezentacji omówimy strukturę zatrudnienia, strukturę organizacyjną restauracji, układ zmian oraz pokażemy, jak wszystkie te zmienne oraz wiele innych jest obsługiwanych w aplikacji Graphwork. Całość zakończy prezentacja panelu raportowego aplikacji.
QTI
RPA and beyond
Ścieżka równoległa II
Prezentacja będzie studium przypadku, w jaki sposób hiperautomatyzacja umożliwiła naszej grupie przełamanie silosów i stworzenie wartości dla naszego klienta: pracowników. Po pierwsze, opis zautomatyzowanego procesu (krótki opis procesu i technologii wykorzystywanych do automatyzacji) oraz tego, jak powstała później struktura odpowiedzialności przełamuje silosy zespołów i działów, aby zapewnić lepsze wrażenia użytkownika końcowego.
Volvo Group Polska
Machine Learning, AI & data
Sesja równoległa I
Zespoły odpowiedzialne za jakość kontaktu z klientem są w stanie przeanalizować jedynie ułamek wszystkich interakcji, które miały miejsce. Przesłuchanie wszystkich rozmów bądź przeczytanie wszystkich komentarzy jest zbyt pracochłonne. Dzięki zastosowaniu mechanizmów opartych o uczenie maszynowe można w sposób automatyczny przetwarzać ludzkie wypowiedzi, by wyciągnąć z nich najważniejsze informacje. W trakcie prezentacji pokażemy jak w oparciu o Google Cloud Platform wykorzystać modele NLP i platformę danych do automatyzacji procesów biznesowych związanych z analizą wypowiedzi klientów.
Google Cloud Poland
Google Cloud Poland
RPA and beyond
Sesja równoległa II
Podczas swojego wystąpienia przybliżę Państwu kilka przykładów już działających procesów w wykorzystaniem „inteligentnej automatyzacji”. Szerzej opowiem o pracy robotów na danych zcyfryzowanych za pomocą OCR oraz ustrukturyzowanych przy użyciu AI. Wśród przykładów znajdą się zastosowania robotów jako integrację pomiędzy systemami a usługami w chmurze, czy też jednorazowe quick winy zadań nierealizowalnych analogowo.
PZU
12.55 – 13.45
13.45 – 14.35
Dyskusje roundtables
Równoległe dyskusje to element konferencji angażujący wszystkich uczestników. Ta sesja ma kilka celów. Po pierwsze, bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń w ramach konkretnego zagadnienia, interesującego daną grupę uczestników. Po drugie – możliwość spotkania i rozmowy z prowadzącym dane roundtable – zaprosiliśmy bowiem do ich prowadzenia osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu. Sesja roundtables to szerokie spektrum tematów – tak, aby każdy uczestnik konferencji mógł znaleźć interesującą go najbardziej dyskusję i poznać w ten sposób innych uczestników zainteresowanych tą samą tematyką.
Roundtable
Czy i kiedy w automatyzacji stosować podejście Citizen Development? Jakie są przewagi centralnego departamentu IT nad oddolnym budowaniem aplikacji przez biznes? Czym sugerować się w pierwszej kolejności wybierając strategię automatyzacji? Kiedy połączenie strategii Citizen Developmentu i centralnego departamentu IT przyniesie efekt synergii?
WEBCON
Roundtable
Podczas dyskusji porozmawiamy o cyberbezpieczeństwie chmury i jej automatyzacji. Przyjrzymy się także dedykowanym narzędziom z obszaru Business Automation i Hybrid Cloud Management z portfolio IBM.
Cloudware
Roundtable
Podczas dyskusji porozmawiamy o tym, jakie informacje przechowywać w CRM i jak je pozyskać (kluczowe informacje o polskich spółkach, profile, finanse, KRS, UBO, etc.). Dlaczego ważna jest aktualizacja danych? Jak zarządzać aktualizacjami?
Rozmowa odbędzie się w języku polskim.
ISI Emerging Markets Group
EMIS & CEIC - ISI Emerging Markets Group
ISI Emerging Markets Group
Roundtable
Podczas dyskusji wspólnie zastanowimy się nad tym, kiedy robotyzację realizować in-house, a kiedy lepiej oursource’ować; jak budować zespoły robotyzacji/automatyzacji – kto powinien wchodzić w ich skład, gdzie powinny być umocowane; Zastanowimy się też, jak znaleźć złoty środek między potrzebami a możliwościami rozwoju i utrzymania; jak mitygować ryzyko operacyjne w istotnych procesach, jak i zastępowalności w przypadku odejść pracowników.
Link 4
Roundtable
Jakie aplikacje są budowane przez programistow, a jakie przez low code? Czy różnica ma znaczenie dla przeciętnego użytkownika? Co po zbudowaniu aplikacji, deployment, maintenance i zmiany w aplikacjach low code? Jak zbudować zróżnicowany zespół pod względem kompetencji technicznych?
Schaeffler Global Services Europe
14.35 – 14.55
14.55 – 16.20
Sesje Case Studies
Sesje case studies mają bardzo praktyczny charakter. Zaproszeni eksperci zaprezentują studia przypadków, a po każdej prezentacji odbędą się rozmowy członków Rady Programowej z Prelegentami. Również uczestnicy będą mieli możliwość skierowania swoich pytań do Prelegentów i włączenia się w dyskusję.
Przedstawiciele Rady Programowej:
Nordea
Kinguin
ING Tech Poland
Schaeffler Global Services
Strategie rozwoju i automatyzacji biznesu
Case study
Współpraca zespołów zajmujących się optymalizacją i automatyzacją procesów jest kluczowa, aby umożliwić rozwój pracowników danego przedsiębiorstwa. Jednak jak zbudować wspólny model operacyjny, na które elementy zwrócić uwagę? Czy warto zainwestować czas w stworzenie platformy do zbierania, oceniania i nagradzania pomysłów? W trakcie wystąpienia usłyszycie dużo praktycznych wskazówek jak zrobić to raz, a dobrze.
Pandora
Pandora
Strategie rozwoju i automatyzacji biznesu
Ścieżka równoległa I
Czym jest Hiperautomatyzacja i dlaczego wszyscy o tym rozmawiają? Jakie technologie mogę składać się na strategię hiperautomatyzacji, i jak pomagają one nam ‘przeskoczyć’ ograniczenia RPA? Podejście rozproszone vs. platforma zintegrowana. Digitalizacja, robotyzacja, hiperautomatyzacja – i co dalej?
Office Samurai
Strategie rozwoju i automatyzacji biznesu
Sesja równoległa I
Jakie problemy i konieczne zmiany wymusiło wdrożenie robota w Orange Polska. Wdrożenie uporządkowało proces i dane oraz wymusiło powstanie samoorganizującego się zespołu. Prezentacja potwierdzi bardzo ważną zasadę, że aby skutecznie wdrożyć RPA należy przygotować ludzi, procesy i organizacje.
Orange Polska
Strategie rozwoju i automatyzacji biznesu
Case study
W Twoim zespole wykonywane są małe powtarzalne, monotonne zadania? Brakuje Wam czasu na ambitne i kreatywne projekty? Czy pracownicy jak roboty, przepisują dane z jednego miejsca w drugie? Dowiedz się, w jaki sposób uczymy naszych pracowników, jak zautomatyzować swoją pracę i poprawić efektywność bez umiejętności programowania, dzięki wdrożeniu demokratyzacji RPA.
Allegro
Allegro
16.20 – 16.30
Sesja plenarna
Spotkanie wieczorne na żywo!
19.00 – 22.00
Zapraszamy na spotkanie wieczorne w Restauracji Mokolove (Różana 14), gdzie nie zabraknie dobrego jedzenia i napojów, i gdzie będzie można ze sobą porozmawiać. Gościem specjalnym spotkania będzie Michał Zaorski – uczestnik edycji Mam Talent!, który wprowadzi nas w świat iluzji. Spotkajmy się w Mokolove! Więcej szczegółów w zakładce EVENT WIECZORNY.
Warsztaty, 19 maja 2022
Warsztat
Podczas 2-godzinnego warsztatu pokażemy, w jaki sposób zbudować funkcjonalną i działającą aplikację biznesową. Eksperci WEBCON umożliwią chętnym uczestnikom wypróbowanie darmowej wersji platformy WEBCON BPS oraz modułu no-code do tworzenia prototypów aplikacji, WEBCON Designer Desk.
Poznaj szczegóły warsztatów
Webcon
Webcon
Warsztat
Stworzenie dobrze działającego zespołu RPA nie jest łatwe i bardzo wiele firm na rynku robi to źle. Jednocześnie zasady, którymi należy się kierować, są dość proste, choć ich dobre wdrożenie wymaga sporo pracy. Na warsztacie przedyskutujemy kroki które należy podjąć aby zacząć tworzyć efektywny zespół RPA, a następnie rozwijać i stabilizować go tak, aby przynosił firmie korzyści przez długi czas.
Poznaj szczegóły warsztatów
Office Samurai
Warsztat
Zapotrzebowanie na roboty w firmach jest co raz większe. Niektórym z nich ciężko jest sprostać popytowi na rozwiązania z obszaru automatyzacji RPA. Stąd też na rynku obserwowany jest trend demokratyzacji związany z oddawaniem możliwości tworzenia robotów w ręce pracowników. Obecnie rozwój narzędzi do automatyzacji umożliwia tworzenie robotów na osobistych komputerach nawet podczas kilku godzin. Podczas warsztatu:
- wypracujemy zasady demokratyzacji dla przykładowej organizacji,
- wybierzemy narzędzia wspierające,
- stworzymy prostego robota.
Grupa Neuca
STREFA WIEDZY
Strefa wiedzy to sekcja prelekcji w formule Video on Demand, nagrane wcześniej, udostępnione uczestnikom przed konferencją, w trakcie konferencji i później, wraz z nagraniami prezentacji z konferencji.
Strefa Wiedzy
Dowiedz się, jak największy polski deweloper opracował i wdrożył strategię digitalizacji, w jaki sposób firma przygotowała się na cyfrową transformację, oraz dlaczego zdecydowali się postawić na platformę klasy low-code WEBCON BPS, by dostarczać szyte na miarę aplikacje wspierające procesy biznesowe.
bpmRiders
Echo Investment
Strefa Wiedzy
Opowiem o technice przeszukiwania danych nieustrukturyzowanych, w której wynik zapytania nie ogranicza się tylko do odnalezienia poszukiwanych słów lub fraz, ale przede wszystkim do określenia intencji poszukującego, zidentyfikowania przestrzeni kontekstowej i odnalezienia pożądanej informacji. Ten rodzaj wyszukiwania sprawia, że przeszukiwanie jest pełniejsze dzięki inteligentnemu zrozumieniu tego, o co próbuje zapytać użytkownik, zamiast prostego dopasowywania słów kluczowych do indeksu. Dzięki automatycznemu i dogłębnemu zrozumieniu znaczenia tekstu, przeszukiwanie semantyczne może odkrywać zupełnie nowe pokłady informacji niezbędne do prowadzenia działalności biznesowej, począwszy od identyfikacji klienta, po zarządzanie ryzykiem, utrzymaniem relacji, czy zarządzanie wiedzą całego przedsiębiorstwa.
Słowa + przestrzeń znaczeniowa + kontekst = nieodkryte dotąd pokłady informacji
BI Insight
Strefa Wiedzy
Czy wirtualny doradca może być skutecznym sprzedawcą? Patrząc przez pryzmat istniejących rozwiązań czasami tak, czasami nie. Siła AI zależy od wielkości i jakości zbioru danych, na których się uczy. Jak efektywnie połączyć wiedzę człowieka i siłę ML, aby osiągnąć wyniki zbliżone do człowieka również w sytuacji, gdy nie mamy do dyspozycji wielkich zbiorów danych? Opowiem o tym na przykładzie wirtualnego doradcy w branży elektroniki użytkowej, który na start dysponuje wiedzą najlepszych ekspertów sklepu.
#AI #ML #wirtualny doradca #personalizacja #spersonalizowane rekomendacje #wsparcie sprzedaży
feeCOMPASS
Strefa Wiedzy
Opowiem o systemie opartym o AI, który automatycznie kategoryzuje reklamy internetowe. Firma Gemius wykrywa ponad 20 tysięcy marek oraz ponad 1000 kategorii, dla ponad 100 tysięcy nowych reklam dziennie. Opowiem w jaki sposób zastosowanie AI pomogło rozwiązać najtrudniejsze przypadki, które dotychczas musiały być kategoryzowane manualnie.
MIM Solutions
Strefa Wiedzy
Czy w usługach biznesowych robotyzacja komunikacji klient-firma jest możliwa bez spadku jakości relacji z klientem? Zwłaszcza, jeśli chodzi o wrażliwy obszar jakim są np. reklamacje w sektorze bankowym. Naszym zdaniem jest jak najbardziej możliwa i chcemy w prezentacji o tym opowiedzieć tj.: praktycznie o NLP, uczeniu maszynowym w służbie robotów (i nie tylko). Drodze do budowy własnego NER’a. Analizie intencji dla spraw prostych, łatwych i przyjemnych oraz dylematach transformatory, algorytmy generatywne vs AI edytory kiedy sprawy się mocno komplikują.
Credit Agricole Bank Polska
Deviniti
* Wystąpienie w języku angielskim. Organizator nie przewiduje tłumaczenia.
Goście specjalni 2022
Prelegenci
Rada Programowa 2022
Organizator
Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych na rynku ICT. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów ICT.
Partner Generalny
WEBCON
WEBCON jest producentem WEBCON BPS – platformy low-code klasy BPM (Business Process Management). To idealne rozwiązanie zwłaszcza dla dużych firm i korporacji, szukających systemu workflow do elektronicznego obiegu dokumentów czy digitalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. WEBCON BPS umożliwia szybkie budowanie aplikacji biznesowych bez kodowania – dla Microsoft SharePoint, Office 365 i Azure. Pozwala również na – elastyczne i z natychmiastowym efektem – dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb. Tworzenie rozwiązań usprawniających procesy – od wspierających po krytyczne – z WEBCON BPS odbywa się w sposób zwinny i iteracyjny. W dobie cyfrowej transformacji zdecydowanie ułatwia to organizacjom zdobycie przewagi konkurencyjnej i utrzymanie pozycji lidera rynku. Unikalna technologia InstantChange™ zastosowana w WEBCON BPS umożliwia działom IT dostarczanie rozwiązań dla biznesu zgodnie z metodyką DevOps. Pozwala to na znaczące skrócenie czasu budowania i modyfikacji aplikacji, uniknięcie długu technologicznego i zmniejszenie ryzyka projektowego do minimum.
WEBCON
WEBCON jest producentem WEBCON BPS – platformy low-code klasy BPM (Business Process Management). To idealne rozwiązanie zwłaszcza dla dużych firm i korporacji, szukających systemu workflow do elektronicznego obiegu dokumentów czy digitalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. WEBCON BPS umożliwia szybkie budowanie aplikacji biznesowych bez kodowania – dla Microsoft SharePoint, Office 365 i Azure. Pozwala również na – elastyczne i z natychmiastowym efektem – dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb. Tworzenie rozwiązań usprawniających procesy – od wspierających po krytyczne – z WEBCON BPS odbywa się w sposób zwinny i iteracyjny. W dobie cyfrowej transformacji zdecydowanie ułatwia to organizacjom zdobycie przewagi konkurencyjnej i utrzymanie pozycji lidera rynku. Unikalna technologia InstantChange™ zastosowana w WEBCON BPS umożliwia działom IT dostarczanie rozwiązań dla biznesu zgodnie z metodyką DevOps. Pozwala to na znaczące skrócenie czasu budowania i modyfikacji aplikacji, uniknięcie długu technologicznego i zmniejszenie ryzyka projektowego do minimum.
Partnerzy Strategiczni
Cloudware
Cloudware Polska jest producentem oprogramowania,
integratorem systemów IT, a przede wszystkim
partnerem w transformacji technologicznej Klientów.
Budujemy oraz modernizujemy systemy, łączymy
nowoczesne technologie z rozwiązaniami czołowych
producentów. Od ponad 10 lat tw orzymy polską
branżę IT. Wieloletnia współpraca z technologicznymi
liderami, pozwoliła nam stworzyć unikalną ofertę
wartości, która nie tylko uwzględnia wszystkie
potrzeby naszych Klientów, ale przede wszystkim
wspiera ich w procesach biznesowych.
www.cloudware.plISI Emerging Markets Group
ISI Emerging Markets Group – to wiodący dostawca informacji (danych, analiz, badań, raportów) makroekonomicznych, firmowych oraz branżowych na temat rynków wschodzących i rozwiniętych. ISI Emerging Markets Group składa się z dwóch marek: EMIS oraz CEIC.
EMIS dostarcza wrażliwe i trudno dostępne dane o spółkach, branżach, krajach (w tym analizy branżowe, aktualności, dane analityczne i szereg innych) z ponad 197 rynków wschodzących.
CEIC zapewnia kompleksowe dane makroekonomiczne dotyczące ponad 200 gospodarek – rynków wschodzących i rozwiniętych. Dostarcza analizy i badania ekonomiczne dla analityków, ekonomistów, inwestorów, korporacji i uniwersytetów na całym świecie.
Cloudware
Cloudware Polska jest producentem oprogramowania, integratorem systemów IT, a przede wszystkim partnerem w transformacji technologicznej Klientów. Budujemy oraz modernizujemy systemy, łączymy nowoczesne technologie z rozwiązaniami czołowych producentów. Od ponad 10 lat tw orzymy polską branżę IT. Wieloletnia współpraca z technologicznymi liderami, pozwoliła nam stworzyć unikalną ofertę wartości, która nie tylko uwzględnia wszystkie potrzeby naszych Klientów, ale przede wszystkim wspiera ich w procesach biznesowych.www.cloudware.pl
ISI Emerging Markets Group
ISI Emerging Markets Group – to wiodący dostawca informacji (danych, analiz, badań, raportów) makroekonomicznych, firmowych oraz branżowych na temat rynków wschodzących i rozwiniętych. ISI Emerging Markets Group składa się z dwóch marek: EMIS oraz CEIC.EMIS dostarcza wrażliwe i trudno dostępne dane o spółkach, branżach, krajach (w tym analizy branżowe, aktualności, dane analityczne i szereg innych) z ponad 197 rynków wschodzących.
CEIC zapewnia kompleksowe dane makroekonomiczne dotyczące ponad 200 gospodarek – rynków wschodzących i rozwiniętych. Dostarcza analizy i badania ekonomiczne dla analityków, ekonomistów, inwestorów, korporacji i uniwersytetów na całym świecie.
Partnerzy Merytoryczni
rBI Insight
BI INSIGHT działa w branży zaawansowanych usług przetwarzania i analizy danych klienta. Świadczymy usługi konsultingowe zarządzania jakością danych, usługi wdrożeniowe systemów klasy business intelligence, usługi analityki predyktywnej oraz dostarczamy autorskie produkty do zarządzania danymi.
Posiadamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu danymi nieustrukturyzowanymi, przetwarzaniu języka naturalnego (NLP) i zarządzaniu treścią cyfrową. Jesteśmy twórcą, nagrodzonego w konkursie GOVTECH 2019 systemu DoRIS, wspomagającego proces pozyskiwania informacji z danych nieustrukturyzowanych. W naszych produktach wykorzystujemy najnowsze technologie oparte o sztuczną inteligencję (AI) oraz uczenie maszynowe. Wiedza i doświadczenie praktyczne naszych ekspertów, zdobyte w trakcie realizacji projektów, zapewniają realną wartość i szybki zwrot z inwestycji - to dla nas nadrzędny cel w relacjach z naszymi klientami.Graphwork
Jest to oprogramowanie wspierające grafikowanie. Nominalnie dedykowane dla działów HR do planowania czasu pracy, natomiast po odpowiedniej konfiguracji może wspierać również harmonogramowanie zadań czy produkcji. Algorytm optymalizacyjny aplikacji oparty jest o algorytmy genetyczne - r. Rodzinę algorytmów sztucznej inteligencji, które czerpiąc z mechanizmów podpatrzonych w naturze, pozwalają na częściowo kontrolowaną ewolucję wyników, celem znalezienia najlepszego rozwiązania wobec zadanych parametrów i założeń. Oprócz zaimplementowania oczywistej parametryzacji, która uwzględnia m.in. prawo pracy, oprogramowanie zostało wyposażone w szereg parametrów i funkcji, które pozwalają wykorzystywać go w wielu branżach oraz jednostkach o różnej wielkości i strukturze zatrudnienia: począwszy od zakładów produkcyjnych zatrudniających setki osób, gdzie praca odbywa się w systemie 3-zmianowym, kończąc na rozkładach jazdy MPK czy PKP, gdzie planowanie odbywa się na poziomie minutowym. Aplikacja pozwala w dowolny sposób integrować się z innymi systemami oraz daje do dyspozycji panel raportowy oferujący szeroki wachlarz raportów, statystyk niezbędnych do lepszego prowadzenia firmy i podejmowania decyzji kadrowych. Oprogramowanie Graphwork powstało w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
rBI Insight
BI INSIGHT działa w branży zaawansowanych usług przetwarzania i analizy danych klienta. Świadczymy usługi konsultingowe zarządzania jakością danych, usługi wdrożeniowe systemów klasy business intelligence, usługi analityki predyktywnej oraz dostarczamy autorskie produkty do zarządzania danymi. Posiadamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu danymi nieustrukturyzowanymi, przetwarzaniu języka naturalnego (NLP) i zarządzaniu treścią cyfrową. Jesteśmy twórcą, nagrodzonego w konkursie GOVTECH 2019 systemu DoRIS, wspomagającego proces pozyskiwania informacji z danych nieustrukturyzowanych. W naszych produktach wykorzystujemy najnowsze technologie oparte o sztuczną inteligencję (AI) oraz uczenie maszynowe. Wiedza i doświadczenie praktyczne naszych ekspertów, zdobyte w trakcie realizacji projektów, zapewniają realną wartość i szybki zwrot z inwestycji - to dla nas nadrzędny cel w relacjach z naszymi klientami.Graphwork
Jest to oprogramowanie wspierające grafikowanie. Nominalnie dedykowane dla działów HR do planowania czasu pracy, natomiast po odpowiedniej konfiguracji może wspierać również harmonogramowanie zadań czy produkcji. Algorytm optymalizacyjny aplikacji oparty jest o algorytmy genetyczne - r. Rodzinę algorytmów sztucznej inteligencji, które czerpiąc z mechanizmów podpatrzonych w naturze, pozwalają na częściowo kontrolowaną ewolucję wyników, celem znalezienia najlepszego rozwiązania wobec zadanych parametrów i założeń. Oprócz zaimplementowania oczywistej parametryzacji, która uwzględnia m.in. prawo pracy, oprogramowanie zostało wyposażone w szereg parametrów i funkcji, które pozwalają wykorzystywać go w wielu branżach oraz jednostkach o różnej wielkości i strukturze zatrudnienia: począwszy od zakładów produkcyjnych zatrudniających setki osób, gdzie praca odbywa się w systemie 3-zmianowym, kończąc na rozkładach jazdy MPK czy PKP, gdzie planowanie odbywa się na poziomie minutowym. Aplikacja pozwala w dowolny sposób integrować się z innymi systemami oraz daje do dyspozycji panel raportowy oferujący szeroki wachlarz raportów, statystyk niezbędnych do lepszego prowadzenia firmy i podejmowania decyzji kadrowych. Oprogramowanie Graphwork powstało w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.Findwise
Findwise zwiększa wartość biznesową organizacji, dla których dostęp do informacji jest priorytetem.
Specjalizujemy się w technologii wyszukiwania, architekturze informacji i przetwarzaniu języka naturalnego. Dostarczamy rozwiązania, które pomagają przekształcać informacje w wiedzę. Pracujemy zarówno z danymi strukturalnymi, jak i niestrukturalnymi z różnorodnych źródeł danych wewnątrz organizacji oraz Internetu. Poprawiamy jakość danych i je porządkujemy. Za pomocą technologii wyszukiwania budujemy systemy pozwalające odnajdywać pożądane informacje we właściwym czasie.
Przez ostatnie 15 lat eksperci z Findwise zrealizowali ponad 1700 projektów dla ponad 450 klientów w obszarze wyszukiwania korporacyjnego, zarządzania wiedzą, e-commerce, analizy danych, uczenia maszynowego itp.
Zespół Findwise w Polsce od kwietnia 2021 jest częścią koncernu Tietoevry, największego dostawcy usług IT w Skandynawii.
Partner Strefy Wiedzy
Deviniti
Deviniti to wrocławski Software House i cała galaktyka technologicznych możliwości. Jesteśmy na rynku od 17 lat, a nasz zespół liczy ponad 300 wspaniałych specjalistów. Tworzymy produkty o zasięgu ogólnoświatowym, a cyfrowa transformacja nie ma dla nas tajemnic. Nasza praca nie kończy się na tworzeniu oprogramowania. Wspieramy naszych klientów wiedzą i tworzymy wieloletnie partnerstwa. Z radością angażujemy się w działania charytatywne i wsparcie merytoryczne oraz technologiczne ogólnoświatowych wydarzeń.feeCOMPASS
feeCOMPASS to wrocławski startup technologiczny. Stworzyliśmy innowacyjny silnik rekomendacji i argumentacji produktowych. Rozwiązanie łączy prosto wyrażone potrzeby klienta z dostępną wiedzą produktową i wiedzą sprzedawców. Skutecznie dobiera produkty i usługi do potrzeb każdej osoby. Jest niezależny od branży - działamy w e-commerce, ale również robiliśmy PoC dla banków, branży finansowej oraz dostawców energii. Jesteśmy gotowi zarówno na komercyjne zastosowania w modelu SaaS jak również na eksperymenty w różnych branżach, gdyż silnik jest cały czas rozwijany.
Deviniti
Deviniti to wrocławski Software House i cała galaktyka technologicznych możliwości. Jesteśmy na rynku od 17 lat, a nasz zespół liczy ponad 300 wspaniałych specjalistów. Tworzymy produkty o zasięgu ogólnoświatowym, a cyfrowa transformacja nie ma dla nas tajemnic. Nasza praca nie kończy się na tworzeniu oprogramowania. Wspieramy naszych klientów wiedzą i tworzymy wieloletnie partnerstwa. Z radością angażujemy się w działania charytatywne i wsparcie merytoryczne oraz technologiczne ogólnoświatowych wydarzeń.feeCOMPASS
feeCOMPASS to wrocławski startup technologiczny. Stworzyliśmy innowacyjny silnik rekomendacji i argumentacji produktowych. Rozwiązanie łączy prosto wyrażone potrzeby klienta z dostępną wiedzą produktową i wiedzą sprzedawców. Skutecznie dobiera produkty i usługi do potrzeb każdej osoby. Jest niezależny od branży - działamy w e-commerce, ale również robiliśmy PoC dla banków, branży finansowej oraz dostawców energii. Jesteśmy gotowi zarówno na komercyjne zastosowania w modelu SaaS jak również na eksperymenty w różnych branżach, gdyż silnik jest cały czas rozwijany.
Patronat Społecznościowy
RPA User Group
Grupa Robotic Process Automation User Group (RPAUG) skupia pasjonatów rozwiązań RPA, automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. To co w szczególności znajduje się w obszarze zainteresowania Grupy to implementacja robotyzacji w przedsiębiorstwach.
Podczas naszych otwartych spotkań poruszane są tematy związane z wdrożeniami robotyzacji w przedsiębiorstwach różnej skali. Chcemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem w jaki sposób implementować automatyzację procesów z wykorzystaniem RPA – jak przygotować strategię robotyzacji, jak zapewnić wysoką stabilność rozwiązań RPA oraz w jaki sposób połączyć RPA z istniejącymi procesami IT oraz biznesowymi.Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych Finexa
Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych Finexa jest największą polską organizacja zrzeszającą dyrektorów finansowych. Stowarzyszenie z siedzibą w Warszawie oraz oddziałami regionalnymi w Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu aktywnie działa w procesach regulacyjnych, edukacji i budowania ścieżki kariery swoich członków. Ma na celu stworzenie instytucjonalnego środowiska dla zawodu Dyrektora Finansowego. Więcej informacji na stronie www.finexa.org.Stowarzyszenie SPIN (Service Process Improvement Network)
Stowarzyszenie SPIN to organizacja zrzeszająca ekspertów z dziedziny Continuous Improvement pracujących w firmach z sektora SSC (m.in. Euroclear, Lufthansa, HSBC, ABB, Capgemini, Lundbeck, Heineken, State Street, CanPack, IAG). Celem działalności SPINu jest budowanie w Krakowie środowiska wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie metod szczupłego zarządzania. Od 2015 roku Stowarzyszenie zorganizowało już siedem konferencji (ostatnia dla 400 osób) poświęconych doskonaleniu procesów, przeprowadziło kilkanaście szkoleń oraz dwie edycje studiów podyplomowych Lean Management. Stowarzyszenie wydało także grę edukacyjną „SPIN the Lean” i pracuje nad nowymi projektami.Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL)
Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL) to największa w Polsce organizacja zrzeszająca i reprezentująca przedsiębiorstwa z sektora nowoczesnych usług dla biznesu: centra usług wspólnych (Shared Service Centers, SSC), outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO), outsourcingu IT (Information Technology Outsourcing, ITO) oraz centra badawczo-rozwojowe (Research & Development, R&D).
Misją ABSL jest rozwój sektora nowoczesnych usług dla biznesu, a także stała praca – wspólnie z agendami rządowymi, samorządowymi czy uczelniami wyższymi – na rzecz podnoszenia kwalifikacji osób wkraczających na rynek pracy oraz dbanie o wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Polski.
Najważniejsze sektory reprezentowane przez firmy zrzeszone w ABSL (wg struktury zatrudnienia) to usługi komercyjne i profesjonalne, usługi finansowe (bankowe, ubezpieczeniowe, inwestycyjne), technologie informatyczne (IT) oraz towary i usługi konsumpcyjne.
RPA User Group
Grupa Robotic Process Automation User Group (RPAUG) skupia pasjonatów rozwiązań RPA, automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. To co w szczególności znajduje się w obszarze zainteresowania Grupy to implementacja robotyzacji w przedsiębiorstwach. Podczas naszych otwartych spotkań poruszane są tematy związane z wdrożeniami robotyzacji w przedsiębiorstwach różnej skali. Chcemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem w jaki sposób implementować automatyzację procesów z wykorzystaniem RPA – jak przygotować strategię robotyzacji, jak zapewnić wysoką stabilność rozwiązań RPA oraz w jaki sposób połączyć RPA z istniejącymi procesami IT oraz biznesowymi.Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych Finexa
Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych Finexa jest największą polską organizacja zrzeszającą dyrektorów finansowych. Stowarzyszenie z siedzibą w Warszawie oraz oddziałami regionalnymi w Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu aktywnie działa w procesach regulacyjnych, edukacji i budowania ścieżki kariery swoich członków. Ma na celu stworzenie instytucjonalnego środowiska dla zawodu Dyrektora Finansowego. Więcej informacji na stronie www.finexa.org.Stowarzyszenie SPIN (Service Process Improvement Network)
Stowarzyszenie SPIN to organizacja zrzeszająca ekspertów z dziedziny Continuous Improvement pracujących w firmach z sektora SSC (m.in. Euroclear, Lufthansa, HSBC, ABB, Capgemini, Lundbeck, Heineken, State Street, CanPack, IAG). Celem działalności SPINu jest budowanie w Krakowie środowiska wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie metod szczupłego zarządzania. Od 2015 roku Stowarzyszenie zorganizowało już siedem konferencji (ostatnia dla 400 osób) poświęconych doskonaleniu procesów, przeprowadziło kilkanaście szkoleń oraz dwie edycje studiów podyplomowych Lean Management. Stowarzyszenie wydało także grę edukacyjną „SPIN the Lean” i pracuje nad nowymi projektami.Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL)
Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL) to największa w Polsce organizacja zrzeszająca i reprezentująca przedsiębiorstwa z sektora nowoczesnych usług dla biznesu: centra usług wspólnych (Shared Service Centers, SSC), outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO), outsourcingu IT (Information Technology Outsourcing, ITO) oraz centra badawczo-rozwojowe (Research & Development, R&D). Misją ABSL jest rozwój sektora nowoczesnych usług dla biznesu, a także stała praca – wspólnie z agendami rządowymi, samorządowymi czy uczelniami wyższymi – na rzecz podnoszenia kwalifikacji osób wkraczających na rynek pracy oraz dbanie o wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Polski. Najważniejsze sektory reprezentowane przez firmy zrzeszone w ABSL (wg struktury zatrudnienia) to usługi komercyjne i profesjonalne, usługi finansowe (bankowe, ubezpieczeniowe, inwestycyjne), technologie informatyczne (IT) oraz towary i usługi konsumpcyjne.