Relacja BPA Summit 2021 - Intelligent BPA Summit
BPA Summit / Relacja BPA Summit 2021 - Intelligent BPA Summit12 maja 2021
8.30 - 9.00
Poranny networking
Uczestnicy przybywający w Internecie na konferencję zostaną podzieleni na kilkuosobowe grupy (losowo) po to, by w bezpośredniej rozmowie za pomocą nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych, mogli chwilę porozmawiać i dowiedzieć się: (1) skąd przybyli, (2) co ich zachęciło do udziału w BPA Summit - czego chcieliby się dowiedzieć i czego na konferencji szukają, (3) czym sami mogliby się podzielić z innymi.
Przy okazji wcześniejsze pojawienie się uczestników pozwoli im sprawdzić funkcjonowanie sprzętu i oprogramowania po stronie użytkownika, poznać interfejs konferencji, zrozumieć ''jak wszystko działa''
9.00 - 9.10
Otwarcie konferencji i powitanie uczestników
Evention
SESJA PLENARNA
9.10 - 9.30
Inspiracja: Gamification – innowacyjny sposób na zmianę kultury lean i twarde korzyści dla firmy
Dwa pomysły na gamification poświęcone usprawnianiu organizacji w normalnym i pandemicznym/zdalnym środowisku. Gry biznesowe, które poprzez rywalizację bazującą na zdobywaniu punktów i nagród, zamiast przymuszać, zachęcają pracowników do aktywnego usprawniania organizacji, ładując ich pozytywną energią i urozmaiceniem biznesowego „życia”. Efektami tych gier, poza wytworzeniem zaangażowania pracowników i edukacji, były końcowe materialne korzyści finansowe z wdrożonych rozwiązań, liczone w milionach dolarów. Gamification tworzy doskonały uzupełniający element do inicjatyw transformacji biznesowych prowadzonych w zespołach usprawniających.
Citi Service Center
9.30 - 9.50
Co trzeba wiedzieć wchodząc w RPA/BPA? Jakie są ryzyka, korzyści, wyzwania?
Jakie aspekty warto wziąć pod uwagę kalkulując business case? Jak automatyzacja wpisuje się w sposoby zarządzania zmianą? Strategia wyjścia z robotyki. Aspekty ludzki a roboty.
Nordea
9.50 - 10.10
O synergicznej cyfryzacji i automatyzacji procesów biznesowych
Jakość cyfrowej transformacji zależy od konstrukcji wymagań przekazywanych przez biznes. Z kolei stopień zaawansowania automatyzacji procesów jest domeną sprawnie działającego IT. Połączenie tych dwóch elementów jest receptą podnoszącą organizację na wyższy poziom zarówno pod względem biznesowym jak i technologicznym. Aby do takiej reakcji mogło dojść potrzebne są jednak odpowiednie narzędzia pozwalające na efektywną współpracę biznesu oraz IT. Gdy do tej kooperacji dodamy możliwość bieżącego reagowania i szybkiego dokonywania korekt w procesach biznesowych, okazuje się, że efekty takiej synergii są na tyle duże, że stają się źródłem sukcesu wielu projektów cyfrowej transformacji.
WEBCON
10.10 - 10.20
Przerwa na odwiedziny strefy expo
10.20 - 10.40
Podejście pakietowe (od “bundle”) do automatyzacji procesów, jako metoda skalowania programu RPA
W automatyzacji procesów biznesowych tradycyjnie spoglądamy w kierunku procesów, które są cyfrowe, ustrukturyzowane, opierają się na regułach i objętościowo zapewniają szybki zwrot z inwestycji. Często bazujemy przy tym na rekomendacjach od biznesu odnośnie kierunków automatyzacji. W pewnym momencie dochodzimy jednak do ściany, procesy łatwe i szybkie do zautomatyzowania kończą się, a program RPA znajduje się na zakręcie. Co zrobić, żeby - parafrazując Jima Collinsa - przekształcić dobry program automatyzacji w znakomity? Jak wygląda case study ręcznego, jakościowego (od “qualitative”) “process miningu” w HR? Kiedy opłaca się automatyzować małe procesy? Wreszcie, jak rozwijać program RPA, żeby ewoluować od łatwych zwycięstw, przez eksplorację procesów metodą bottom-up, do podejścia pakietowego?
Volvo Polska
10.40 - 11.30
Dyskusja panelowa: Governance robotyczny – wyzwanie dojrzałej organizacji
Wraz ze wzrostem liczby procesów, które automatyzujemy pojawia się potrzeba zwiększania liczby robotów, które będą wykonywały poszczególne zadania. Dochodzimy w końcu do punktu, w którym konieczne jest zwiększenie liczby licencji, zmian modeli licencjonowania, ale nie tylko. Podczas dyskusji porozmawiamy o tym, jak sobie radzić z wyzwaniami pojawiającymi się przy rozroście organizacji, z czym wiąże się zmiana providera; jak przeprowadzać migrację robotów pomiędzy procesami – jak je przekwalifikować w ramach posiadanych licencji; kiedy warto rozważyć zmianę architektury a w końcu jak mają się modele licencjonowania względem potrzeb biznesu.
Moderator:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Paneliści:
Nordea
Alior Bank
Arla Foods
Santander Bank Polska
Schaeffler Global Services
11.30 - 11.50
Automatyzacja procesów w kontekście dojrzałości procesowej – wyniki ogólnopolskiego badania dojrzałości procesowej z 2020 roku
Podczas wystąpienia zostaną przedstawione wyniki ogólnopolskiego badania dojrzałości procesowej, które zostało przeprowadzone w 2020 roku. Poza omówieniem podstawowych wyników badania przedstawione zostaną zależności między dojrzałością procesową a wynikami finansowymi, zadowoleniem klienta i zadowoleniem pracownika. Nie zabraknie również nawiązania do zbadanych trendów dotyczących automatyzacji procesów biznesowych.
Procesowcy.pl
11.50 - 12.10
Przerwa na odwiedziny strefy expo
RÓWNOLEGŁE SESJE CASE STUDIES
TECHNOLOGIE I CZŁOWIEK
W STRONĘ AI I HIPERAUTOMATYZACJI
12.10 - 12.30
Od prostej robotyzacji do inteligentnej automatyzacji procesów.
Pokażemy jak można poszerzać skalę projektu robotyzacji. Opowiemy o dodawaniu funkcjonalności robotów dzięki zaawansowanym technologiom np. rozbudowując funkcje kognitywne, czy wykorzystując zewnętrzne serwisy oraz o realizacji projektów robotyzacji, które rozrosły się do programów automatyzacji. Liczba robotów w organizacjach szybko rośnie dlatego podpowiemy jak radzić sobie z zarządzaniem złożoną instalacją.
Mindbox
12.10 - 12.30
AIOps, czyli sztuczna inteligencja w operacjach IT: jak ją wykorzystać w celu zmniejszenia liczby incydentów?
Tradycyjne podejścia do zarządzania zasobami i procesami IT, w dużej mierze oparte o działania wymagające interwencji człowieka, nie sprawdzają się w elastycznych i szybko rosnących środowiskach pracy. Odpowiedzią na te wyzwania jest automatyzacja operacji IT, a co za tym idzie, procesów biznesowych. Zbieranie i agregacja danych historycznych to warunek konieczny, jednak tzw. AIOps to również zarządzanie usługami, efektywnością i przede wszystkim: automatyzacja. Z pomocą przychodzi uczenie maszynowe, ale również przetwarzanie języka naturalnego, szczególnie tam, gdzie zależy nam na zwiększaniu samoobsługi oraz zmniejszaniu liczby incydentów i zgłoszeń do IT supportu.
Findwise
Findwise
12.30 - 12.50
Jak obniżyć barierę wejścia w robotyzację? Klucz do rentowności projektów robotycznych. Case studies z wdrożenia robotów
Jak uniknąć pułapek przy wdrożeniu RPA w organizacji? Które procesy i jakie podejście wybrać, aby zachować rentowność w projektach robotycznych? Na czym się skupić, aby móc generować oszczędności w maksymalnie krótkim czasie? Jak sprawić, aby pracownicy zaangażowali się w automatyzację i jak zapewnić szeroką adaptację robotyzacji w organizacji?
AUTOMADE
12.30 - 12.50
Wyzwania ery pandemii – hiper automatyzacja, odmiejscowienie operacji, nowe doświadczenie klienta – „Total Experience”
W wystąpieniu omówione zostaną przykłady, w których technologia i automatyzacja pomagają stawić czoło wyzwaniom czasu pandemii. Odmiejscowienie operacji i zdalna praca nie tylko generuje zapotrzebowanie na rozwiązania do zdalnej weryfikacji tożsamości czy kontroli zadań wykonywanych przez pracowników, ale też eliminuje z biznesu papier i wymusza archiwizację dokumentów na trwałym nośniku. Dług technologiczny to presja na wymianę starych systemów na nowe, a tam gdzie to jest trudne, na wdrażanie robotyzacji RPA. To z kolei powoduje brak specjalistów IT na rynku i daje pole do zastosowania narzędzi „no-code”, gdzie analityk biznesowy spoza działu IT opracowuje aplikacje dla biznesu. Czas pandemii to też niezwykły wzrost oczekiwań klientów - doświadczenie klienta z „User Experience” zmienia się na „Total Experience”, gdzie bez zastosowania sztucznej inteligencji AI czy mikrosegmentacji trudno będzie sprostać wyzwaniom rynku.
ProService Finteco
Wiceprezes zarządu, Makeitright
12.50 - 13.10
How can process analytics help RPA teams scale and create new values?*
Process analytics is a perfect match for teams who aim to continuously discover new cases for automation, support their customers with end-to-end process monitoring and enable continuous improvement. Process discovery and analysis is a journey which never ends but increases automation and process maturity level.
ABBYY
ABBYY
12.50 - 13.10
Jak w krótkim czasie kompleksowo zautomatyzować procesy w firmie korzystając z platformy Low-Code Development?
Na przykładzie przeprowadzonych wdrożeń zaprezentowane zostaną cechy i funkcjonalności charakteryzujące kompleksową platformę Low-Code Development, która podoła wyzwaniom związanym z digitalizacją procesów biznesowych. Na rzeczywistych narzędziach zaprezentuję automatyzację procesu biznesowego, począwszy od skonfigurowania projektu BPMN tego procesu, zdefiniowanie jego modelu danych, konfigurację ekranów użytkownika po integrację z systemami zewnętrznymi. Zaprezentowane zostaną również korzyści, jakie zapewnia platforma tej klasy w zakresie wsparcia automatyzacji procesów.
DomData
13.10 - 13.30
Automatyzacja monitoringu kanałów komunikacji – klucz do efektywnej obsługi klienta (również wewnętrznego)
Alfavox
13.10 - 13.30
Wdrożenie i korzyści AIOps w obszarze RPA
Opowiemy o tym, w jaki sposób zwiększyć efektywność wskaźników Mean Time To Resolution o 50% jak i Mean To To React o 95%. Celem prezentacji jest pokazanie korzyści, które uzyskaliśmy wdrożeniami scentralizowanej analityki danych, do wykrywania Anomalii działania RPA oraz mechanizmu powiadamiania o zwiększającym się ryzyku płynącego ze spowolnienia wykonywanego procesu. Wynikiem czego jednostki biznesowe, które korzystają z rozwiązań AIOps, zwiększyły efektywność RPA Operations.
TrimSecure
13.30 - 14.00
Przerwa obiadowa
14.00 - 14.20
Bezpieczeństwo i ryzyka rozwiązań RPA
Podczas wystąpienia na podstawie własnych doświadczeń opowiemy, o czym warto pamiętać z punktu widzenia cyberbezpieczeństwa, wdrażając roboty w organizacji. Czyli kilka obowiązkowych punktów do Twojej check-listy.
ING Tech Poland
ING Tech Poland
14.00 - 14.20
Planowanie produkcji 4.0, czyli jak roboty wspierają planistów działu produkcji VELUX
Wirtualni asystenci RPA dołączyli do niezliczonych działów funkcji wsparcia w organizacjach na całym świecie. Tymczasem, potężny potencjał drzemie w Supply Chain, gdzie również realizowane są procesy podatne na wykorzystanie technik Business Process Automation. Na przykładzie VELUX, opowiemy jak RPA wspiera proces planowania produkcji łącząc ERP, cloud computing oraz opracowany algorytm. Projekt w całości zrealizowany in-house, wykorzystując wiedzę i doświadczenie produkcji, logistyki oraz zespołu RPA działającego w ramach VELUX Business Services.
VELUX
VELUX Business Services
14.20 - 14.40
Compliance vs BPA – jak automatyzować w zgodzie z przepisami i wewnętrznymi procedurami
Compliance nie jest funkcją kojarzącą się przesadnie z elastycznością, nie jesteśmy też znani z bezkrytycznego podążania za pojawiającymi się w biznesie trendami. Jednak świat nie stoi w miejscu, ewolucja procesów oraz narzędzi biznesowych niezwykle przyśpieszyła, a automatyzacja staje się normalnością. Dlatego Compliance musi się dostosować, adaptując istniejące wymagania do nowych potrzeb, dbając o zapewnienie przejrzystości podejmowanych decyzji i ich zgodność z obowiązującym prawem oraz regulacjami. Przy czym niekoniecznie musimy wprowadzać zupełnie nowe zasady – istniejące zasady nadają się całkiem nieźle, o ile podchodzimy do nich ze znajomością zagadnień i oczekiwań obu stron dyskusji.
T-Mobile
14.20 - 14.40
Łączenie robotów z workflow, czyli jak wymiana informacji pomiędzy pracownikiem, a robotem wpływa na realizację procesu biznesowego
Jaki jest cel ulokowana robota w workflow? Na którym etapie procesu, warto rozważyć realizację zadania przez robota? Jak wygląda współpraca pomiędzy robotem, a pracownikiem? I jak zweryfikować jakość tej współpracy ? Czy informacja, która dociera do robota jest wystarczająca do wykonania zadania? A może workflow można usprawnić jeszcze inaczej?
Na podstawie kilkuletnich doświadczeń przedstawię, jak umiejscowienie robota w realizacji procesu biznesowego wpływa na przepływ informacji oraz dokumentów i jakie daje korzyści.
Unum Życie TUiR
14.40 - 15.00
Robotyzacja w PKO Leasing – jak może wyglądać współpraca biznesu z IT?
Utarło się, że Biznes i IT tak się lubią jak przysłowiowy pies z kotem. Przykład PKOL pokazuje, że nie zawsze tak musi być.
PKO Leasing
PKO Leasing
14.40 - 15.00
Demokratyzacja automatyzacji w Przedsiębiorstwie a centralizacja rozwiązań w celu maksymalizacji efektywności
Alcon
15.00 - 15.20
Robotyzacja vs człowiek - czyli jak w zgodzie z ludźmi wdrożyć RPA w organizacji
Wdrożenie RPA w organizacji to niewątpliwie ogromny krok w każdej organizacji, ale i duża zmiana dla każdego pracownika. Jakie kroki należy podjąć, aby w naszej firmie odbyło się to nie tylko w zgodzie z ludźmi, ale i z ich aprobatą? Jak zachęcić pracowników do uczestniczenia w tej inicjatywie a co za tym idzie, jak wprowadzić kulturę RPA w naszej organizacji? Celem prezentacji jest pokazanie, że człowiek zawsze będzie kluczowym elementem przy efektywnym wdrożeniu RPA.
Ceva Logistics
15.00 - 15.20
Poprawa efektywności RPA, dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego
Podczas wdrożeń klasycznego RPA, zdarzają się problemy związane z wykonaniem przez robota czynności, w których muszą być one wspierane przez człowieka. Niekiedy takie miejsca w procesie są przyczyną podejmowania decyzji o zaniechaniu projektów automatyzacyjnych. Odpowiedzią na to jest zastosowanie modeli uczenia maszynowego, jako komponentów robota, dzięki czemu staje się on bardziej efektywny, a my otrzymujemy możliwość zautomatyzowania większej ilości czynności.
Grupa Neuca
15.20 - 15.40
Podejście procesowe w relacji z klientem
W jaki sposób podejście procesowe i digitalizacja pomaga w ułożeniu naszego biznesu? Procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa. Przyciąganie i synergia z partnerem / klientem zorientowanym na procesy. Wsparcie i zarządzanie powierzonymi procesami a ich transparentność. Narzędzia.
No Limit
15.20 - 15.40
3 lata od wdrożenia pierwszego robota w Schneider Electric HR Services Warsaw
RPA Center of Excellence działa w Schneider Electric HR Services Warsaw od 3 lat. Od pierwszego bota do dziś zmienił się model zarządzania, podejście pracowników HR do RPA oraz trudności z jakimi się mierzymy.
Podczas mojej prezentacji skupię się na trzech filach RPA COE: 1) Ludzie – deweloperzy oraz użytkownicy RPA, nasz model współpracy, zakres obowiązków, podejście do automatyzacji. 2) Nauka – założeniem zespołu od samego początku było dzielenie się wiedzą i szkolenie pozostałych pracowników HR. W tej części opowiem o kampusach edukacyjnych oraz wynikach badania kompetencji przyszłości w HR. 3) Procesy – jak duże procesy automatyzujemy, jak zarządzamy wdrożeniem i wsparciem.
Schneider Electric
15.40 - 16.00
Przerwa na odwiedziny strefy expo
16.00 - 16.45
DYSKUSJE ROUNDTABLES
Równoległe dyskusje to element konferencji angażujący wszystkich uczestników. Ta sesja ma kilka celów. Po pierwsze, bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń w ramach konkretnego zagadnienia, interesującego daną grupę uczestników. Po drugie – możliwość spotkania i rozmowy z prowadzącym dane roundtable – wybraliśmy bowiem do ich prowadzenia osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu. Sesja roundtables to bardzo szerokie spektrum tematów i bogate grono ekspertów w roli prowadzących – tak, aby każdy uczestnik konferencji mógł znaleźć interesującą go najbardziej dyskusję i poznać w ten sposób innych uczestników zainteresowanych tą samą tematyką.
Proponowane tematy dyskusji roundtables:
Jaki optymalny zestaw narzędzi automatyzujących powinna mieć firma? (workflow, RPA, low code itp.)
Od czego zacząć budowanie portfela narzędzi do automatyzacji? Czym się kierować przy wyborze narzędzi? Czy iść w stronę specjalistycznych systemów i narzędzi dla danych działów w organizacji czy też korzystać z uniwersalnych platform?
WEBCON
Promocja RPA w przedsiębiorstwie – bottom up, top down – promocja automatyzacji w ramach organizacji
Herbalife Nutrition
Czy RPA ma szansę zakorzenić się na dobre w organizacjach, czy jest tylko przejściowe?
Jakie są ograniczenia tradycyjnego RPA? Jak możemy rozszerzyć bazę procesów, których automatyzowanie byłoby opłacalne? Czy demokratyzacja narzędzi RPA ma szansę przełamać ograniczenia kompetencyjne? Hiperautomatyzacja – odpowiedź na rozwiązanie problemu czy kolejny hype?
Schaeffler Global Services
Budowanie kompetencji przyszłości w trakcie i po covid
Środowisko, w którym pracujemy, nieustannie się zmienia. Nowe technologie powodują szybkie zmiany procesów. Zmiana to nasza nowa normalność, ale gdzie w tym wszystkim są ludzie? Co myślą o swoich rolach? Czy otrzymują odpowiednie wsparcie w rozwoju i skutecznym wspieraniu organizacji? Spróbujmy zagłębić się w ten temat, aby dowiedzieć się, jak to działa.
Discovery
Modele dostarczania robotyki – waterfall czy agile?
W ciągu ostatnich lat, wiele przedsiębiorstw dokonało już transformacji agile. Co zatem w zespołami robotycznymi? Jak wyglądają i jak zmienił się sposób dostarczania produktów? Czy ktoś z Was poszedł krok dalej w stronę bizdevops? Czy lepsze są cotygodniowe inkrementy w postaci „ćwierć-robota”, czy jeden robot co miesiąc według z góry ustalonego harmonogramu? Czy wszystkie aspekty robotyzacji są podatne na agile-owe podejście, a może jednak warto część procesu wytwórczego prowadzić watefallowo? No i na sam koniec… jak wygląda bilans zalet i wad jeśli chodzi o pozornie przeciwstawny waterfall i agile? A może da się je połączyć i czerpać z każdego to co ma najlepsze do zaoferowania?
ING Tech Poland
Makro, robot, sztuczna inteligencja – co jest właściwe dla mojej organizacji?
Czy korzystasz z różnych narzędzi automatyzacji u siebie w firmie? Jeśli tak to z jakich? Jak często i do czego wykorzystujesz poszczególne narzędzia: makra, roboty, AI? W jaki sposób wybierasz z którego narzędzia skorzystasz podczas automatyzacji? Czy udało Ci się osiągnąć efekt synergii w automatyzacji? Z jakich narzędzi skorzystaliście? Jakie inne narzędzia warto sprawdzić/wykorzystać przy automatyzacji? Jakich błędów byś już nie popełnił przy zastosowaniu różnych narzędzi do automatyzacji?
Hapag Lloyd
16.45 - 17.00
Zakończenie konferencji
Evention
* Prezentacja w języku angielskim. Organizator nie przewiduje tłumaczenia.
Prelegenci
Prof. Andrzej Sobczak
Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Prof. Andrzej Sobczak
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
RADA PROGRAMOWA
Prof. Andrzej Sobczak
Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Prof. Andrzej Sobczak
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rada Programowa
Prof. Andrzej Sobczak
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Organizator
Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych na rynku ICT. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów ICT.
Partner generalny
WEBCON jest producentem WEBCON BPS – platformy low-code klasy BPM (Business Process Management). To idealne rozwiązanie zwłaszcza dla dużych firm i korporacji, szukających systemu workflow do elektronicznego obiegu dokumentów czy digitalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. WEBCON BPS umożliwia szybkie budowanie aplikacji biznesowych bez kodowania – dla Microsoft SharePoint, Office 365 i Azure. Pozwala również na – elastyczne i z natychmiastowym efektem – dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb. Tworzenie rozwiązań usprawniających procesy – od wspierających po krytyczne – z WEBCON BPS odbywa się w sposób zwinny i iteracyjny. W dobie cyfrowej transformacji zdecydowanie ułatwia to organizacjom zdobycie przewagi konkurencyjnej i utrzymanie pozycji lidera rynku. Unikalna technologia InstantChange™ zastosowana w WEBCON BPS umożliwia działom IT dostarczanie rozwiązań dla biznesu zgodnie z metodyką DevOps. Pozwala to na znaczące skrócenie czasu budowania i modyfikacji aplikacji, uniknięcie długu technologicznego i zmniejszenie ryzyka projektowego do minimum.
Digit.on
Wdrażamy transformację cyfrową w działalności operacyjnej przedsiębiorstw. Automatyzujemy procesy biznesowe wykorzystując wiodące technologie RPA: Blue Prism i UiPath oraz digitalizujemy dane. Mając ponad 25 letnie doświadczenie w usprawnianiu procesów, skutecznie pomagamy organizacjom w doskonaleniu działalności przez identyfikację procesów do automatyzacji, tworzenie strategii automatyzacji procesów, przygotowanie firm do wprowadzenia robotyzacji oraz tworzenie i utrzymanie robotów RPA. Pomagamy w budowaniu kompetencji RPA w organizacjach. Cechuje nas pragmatyczne podejście do RPA ukierunkowane na wymierne korzyści dla klientów.
Partnerzy merytoryczni
ABBY
About ABBYY
We are a leading Digital Intelligence company helping you imagine a better way to work and accelerate your business.
What we offer
We provide the industry’s most advanced Digital Intelligence platform.
Information, processes, and people are at the core of every enterprise’s strategy. Whether it is to improve your customers’ journey, achieve operational excellence, or be a catalyst for the future, we empower you to gain complete access and understanding of your business processes and the content that fuels them with our Digital Intelligence platform.
What does this mean for you?
- It means solutions that unleash your potential to champion success.
- It means organizational efficiency, no matter the data and process complexities.
- It means customer experiences that are immediate and personal.
- It is a smarter and better way to work.
- This future is only possible with new Digital Intelligence technologies.
Some facts about ABBYY
Trusted by 5,000+ customers, including many of the Fortune 500
Leader in Intelligent Document Processing (IDP) and Process Discovery & Mining
Global company with over 30 years of expertise in the market and offices in 14 countries
ALFAVOX
Alfavox, łącząc geniusz ludzkiego umysłu z najnowszymi osiągnięciami techniki, tworzy rozwiązania najwyższej jakości na polskim i światowym rynku zaawansowanych platform dla systemów telekomunikacyjnych. Jako dostawca rozwiązań Customer Experience doskonale identyfikuje potrzeby współczesnego biznesu, biorąc za priorytet budowanie przewagi konkurencyjnej swoich klientów, uwzględniając przy tym ich wyjątkowość i indywidualizm.
Alfavox już od ponad 15 lat oferuje rozwiązania cyfrowe, które wspierają wzrost sprzedaży, pomagają w obniżaniu kosztów, usprawniają efektywność zespołu i zwiększają jakość świadczonych klientom usług. Rozwiązania oparte o moduły Business Intelligence, Data Analytics oraz Machine Learning, zostały zaprojektowane tak, aby łatwo integrowały się z ekosystemem IT klienta, w tym z narzędziami takimi jak: CRM, ERP, Workflow. Firma specjalizuje się w systemach klasy AI Bots, Biometrics, Video Contact Center, Video Chat, Contact Center, Workforce Management, Predictive Dialer. Swoje działania kieruje do firm z segmentu Enterprise oraz Mid-Size Business, głównie w branży bankowej i finansowej, ubezpieczeniowej, e-commerce, healthcare, outsourcing oraz administracji.
AUTOMADE
Extreme Robotics właściciel brandu AUTOMADE, dostarcza swoje autorskie narzędzie do automatyzacji procesów biznesowych w korporacjach oraz MŚP, prowadzi audyty, analizuje, optymalizuje procesy oraz kompleksowo realizuje wdrożenia robotyzacji w przedsiębiorstwach. Intuicyjny robot softwarowy AUTOMADE naśladuje pracę użytkownika w systemach informatycznych. Robot zbiera dane, przenosi je do innych systemów, wypełnia dokumenty oraz wykonuje wszelkie powtarzalne zadania w pracy biurowej.
AUTOMADE kładzie nacisk na możliwość samodzielnej automatyzacji przez użytkowników biznesowych poprzez superprosty interfejs robota, unikalną technologię łatwego nagrywania procesów oraz zaawansowane algorytmy zwiększające odporność robotów na zmiany w środowisku IT klienta.
DOMDATA
DomData AG jest polską firmą działającą na rynku IT od 15 lat. Nasze projekty realizujemy w Polsce i na terenie krajów Unii Europejskiej. Jesteśmy autorem platformy procesowej Ferryt BPM oraz platformy analitycznej InForum.
Ferryt BPM to platforma do kompleksowego zarządzania procesami biznesowymi w organizacji. Ferryt pozwala na analizę, design, modelowanie, symulowanie oraz uruchamianie procesów w czasie rzeczywistym. Zadania i procesy biznesowe są automatyzowane z użyciem narzędzi drag-and-drop. W trakcie eksploatacji systemu możliwe jest monitorowanie działania procesów oraz dokonywanie pomiarów, jak również ich ciągła optymalizacja na podstawie informacji gromadzonych w systemie.
Z wykorzystaniem naszych platform oferujemy kompleksowe rozwiązania dla sektora bankowego, które funkcjonują m.in. w mBank, ING Bank, Getin Bank, BGK, Nest Bank, BNP Paribas, Banku Pocztowym czy Ma French Bank. Nasza oferta obejmuje, także uniwersalne systemy do automatyzacji procesów, które mogą znaleźć zastosowanie w przedsiębiorstwie z każdej branży.
Mindbox
Mindbox jest spółką technologiczną. Specjalizujemy się w wykorzystaniu zaawansowanych technologii do osiągnięcia celów biznesowych Klientów. Technologię traktujemy utylitarnie, jako narzędzie służące osiągnieciu celu. Dzięki rzetelności i proaktywnemu podejściu naszych konsultantów inicjalne projekty zazwyczaj przekształcają się w długofalową współpracę.
Mindbox od lat dostarcza szeroki zakres usług wspierając Klientów w cyfrowej transformacji. Wyróżniliśmy cztery strategiczne obszary, w ramach których oferujemy nasze usługi:
- Intelligent Process Automation – automatyzacja procesów biznesowych przy użyciu inteligentnych technologii (RPA, OCR i AI)
- Automated ERP – wdrażamy, dostosowujemy, optymalizujemy i utrzymujemy u Klientów z całego świata elastyczny, bezpieczny i otwarty ERP dla średniej wielkości firm produkcyjnych i dystrybucyjnych
- Mindworkers – outsourcing usług IT - zapewniamy dostęp do najlepszych specjalistów
- Cloud Native – budujemy zintegrowane, zrównoważone i otwarte środowiska CI/CD oparte o kontenery umożliwiające bezpieczne i częstsze dostarczanie sprawdzonych zmian w kodzie aplikacji
ProService Finteco
Grupa ProService Finteco dostarcza kompleksowe rozwiązania IT oraz usługi dla instytucji finansowych. W skład grupy wchodzą spółki: ProService Finteco, makeitright i Turbine Analytics.
ProService Finteco to lider w sektorze firm finansowych zapewniający usługi i rozwiązania technologiczne dla funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, firm ubezpieczeniowych oraz banków. Spółka wspiera procesy dystrybucji produktów i usług finansowych oraz obsługę klientów detalicznych i korporacyjnych.
Makeitright dostarcza narzędzia Test Automation (TA) i Robotic Process Automation (RPA). Dzięki własnej platformie Power Farm i zastosowaniu najnowszych technologii z zakresu automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji, jest gwarantem optymalizacji i zwiększenia efektywności procesów biznesowych dla wszystkich sektorów.
Turbine Analytics to firma technologiczna, wyspecjalizowana w dostarczaniu oprogramowania dla Asset i Risk Managerów. Oferuje instytucjom finansowym profesjonalne, a jednocześnie intuicyjne i proste w obsłudze systemy oraz usługi doradcze związane z zarządzaniem ryzykiem, portfelem inwestycyjnym, tradingiem oraz działalnością operacyjną.
Findwise
Findwise zwiększa wartość biznesową organizacji, dla których dostęp do informacji jest priorytetem.
Specjalizujemy się w technologii wyszukiwania, architekturze informacji i przetwarzaniu języka naturalnego. Dostarczamy rozwiązania, które pomagają przekształcać informacje w wiedzę. Pracujemy zarówno z danymi strukturalnymi, jak i niestrukturalnymi z różnorodnych źródeł danych wewnątrz organizacji oraz Internetu. Poprawiamy jakość danych i je porządkujemy. Za pomocą technologii wyszukiwania budujemy systemy pozwalające odnajdywać pożądane informacje we właściwym czasie.
Przez ostatnie 15 lat eksperci z Findwise zrealizowali ponad 1700 projektów dla ponad 450 klientów w obszarze wyszukiwania korporacyjnego, zarządzania wiedzą, e-commerce, analizy danych, uczenia maszynowego itp.
Zespół Findwise w Polsce od kwietnia 2021 jest częścią koncernu TietoEVRY, największego dostawcy usług IT w Skandynawii.
Mecenas
Productive24
"Productive24 to platforma do szybkiego tworzenia złożonych systemów IT przez analityków biznesowych – bez udziału programistów. Z rozwiązań zbudowanych na bazie Productive24 korzysta np. Grupa Maspex, Herbapol, LW Bogdanka czy Grupa Danone.
Dzięki Productive24 przygotowanie od zera dedykowanej aplikacji obsługującej dany obszar biznesowy (np. zmigrowanie przestarzałego rozwiązania IT do Productive24) może sprowadzać się do tego samego rzędu kosztów, co stworzenie i utrzymanie kilku robotów. Organizacja zyskuje większą kontrolę nad danymi, standaryzuje je i ma unikalną możliwość udostępniania pracownikom różnych, przenikających się wzajemnie aplikacji w ramach jednego narzędzia IT.
Tworzenie rozwiązań w Productive24 pozwala budować nowe kompetencje w zespołach RPA, a połączenie aplikacji Productive24 w jeden ekosystem gwarantuje spójne środowisko pracy robotom obsługujących różne dziedziny biznesu. Productive24 stanowi również jeden punkt integracji wielu obszarów (np. z systemem ERP)."
Patronat Społecznościowy
Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych Finexa
Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych Finexa jest największą polską organizacja zrzeszającą dyrektorów finansowych. Stowarzyszenie z siedzibą w Warszawie oraz oddziałami regionalnymi w Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu aktywnie działa w procesach regulacyjnych, edukacji i budowania ścieżki kariery swoich członków. Ma na celu stworzenie instytucjonalnego środowiska dla zawodu Dyrektora Finansowego. Więcej informacji na stronie www.finexa.org.
Stowarzyszenie SPIN (Service Process Improvement Network)
"Stowarzyszenie SPIN to organizacja zrzeszająca ekspertów z dziedziny Continuous Improvement pracujących w firmach z sektora SSC (m.in. Euroclear, Lufthansa, HSBC, ABB, Capgemini, Lundbeck, Heineken, State Street, CanPack, IAG). Celem działalności SPINu jest budowanie w Krakowie środowiska wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie metod szczupłego zarządzania. Od 2015 roku Stowarzyszenie zorganizowało już siedem konferencji (ostatnia dla 400 osób) poświęconych doskonaleniu procesów, przeprowadziło kilkanaście szkoleń oraz dwie edycje studiów podyplomowych Lean Management. Stowarzyszenie wydało także grę edukacyjną „SPIN the Lean” i pracuje nad nowymi projektami.
Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL)
Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL) to największa w Polsce organizacja zrzeszająca i reprezentująca przedsiębiorstwa z sektora nowoczesnych usług dla biznesu: centra usług wspólnych (Shared Service Centers, SSC), outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO), outsourcingu IT (Information Technology Outsourcing, ITO) oraz centra badawczo-rozwojowe (Research & Development, R&D).
Misją ABSL jest rozwój sektora nowoczesnych usług dla biznesu, a także stała praca – wspólnie z agendami rządowymi, samorządowymi czy uczelniami wyższymi – na rzecz podnoszenia kwalifikacji osób wkraczających na rynek pracy oraz dbanie o wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Polski.
Najważniejsze sektory reprezentowane przez firmy zrzeszone w ABSL (wg struktury zatrudnienia) to usługi komercyjne i profesjonalne, usługi finansowe (bankowe, ubezpieczeniowe, inwestycyjne), technologie informatyczne (IT) oraz towary i usługi konsumpcyjne.
Stowarzyszenie SPIN (Service Process Improvement Network)
"Stowarzyszenie SPIN to organizacja zrzeszająca ekspertów z dziedziny Continuous Improvement pracujących w firmach z sektora SSC (m.in. Euroclear, Lufthansa, HSBC, ABB, Capgemini, Lundbeck, Heineken, State Street, CanPack, IAG). Celem działalności SPINu jest budowanie w Krakowie środowiska wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie metod szczupłego zarządzania. Od 2015 roku Stowarzyszenie zorganizowało już siedem konferencji (ostatnia dla 400 osób) poświęconych doskonaleniu procesów, przeprowadziło kilkanaście szkoleń oraz dwie edycje studiów podyplomowych Lean Management. Stowarzyszenie wydało także grę edukacyjną „SPIN the Lean” i pracuje nad nowymi projektami.
Patronat medialny
LeanCenter.pl
OutsourcingPortal.pl
Outsourcing&More
PROCESOWCY.PL
PROCESOWCY.PL to społeczność ekspertów w dziedzinie doskonalenia procesów, skupiona wokół pierwszego w Polsce serwisu internetowego poświęconego tematyce szeroko pojętego zarządzania procesami biznesowymi. Początki działalności serwisu sięgają roku 2009.
W tym momencie poza zapewnianiem platformy wymiany wiedzy na temat zarządzania procesami zespół PROCESOWCY.PL prowadzi cykliczne, ogólnopolskie badania dojrzałości procesowej i wspiera swoich klientów w realizacji przedsięwzięć polegających na identyfikowaniu procesów, ich analizie oraz wprowadzaniu mechanizmów ciągłego doskonalenia.
Robonomika
Serwis Robonomika.pl jest niekomercyjną inicjatywą, która ma ambicję stać się źródłem informacji i platformą wymiany doświadczeń o ekonomicznych i organizacyjnych konsekwencjach coraz szerszego upowszechniania się zaawansowanych metod automatyzacji i robotyzacji biznesu (w szczególności w sektorze usług)
Grupa Robotic Process Automation User Group (RPAUG) skupia pasjonatów rozwiązań RPA, automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. To co w szczególności znajduje się w obszarze zainteresowania Grupy to implementacja robotyzacji w przedsiębiorstwach.
Podczas naszych otwartych spotkań poruszane są tematy związane z wdrożeniami robotyzacji w przedsiębiorstwach różnej skali. Chcemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem w jaki sposób implementować automatyzację procesów z wykorzystaniem RPA – jak przygotować strategię robotyzacji, jak zapewnić wysoką stabilność rozwiązań RPA oraz w jaki sposób połączyć RPA z istniejącymi procesami IT oraz biznesowymi.