Michał Marlinga

Michał Marlinga jest liderem zespołu CitiLean and Smart Automation Center w Citi Service Center w Warszawie. Jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów usprawniających i automatyzujących procesy, a także za wdrażanie kultury lean i ciągłego doskonalenia. Michał jest Master Black Beltem Lean Six Sigma, ekspertem w Business Process Management Systems, RPA, Design Thinking, TQM, ISO i wielu innych. Od 14 lat związany z sektorem finansowym, prowadząc transformacje biznesowe I procesowe w największych instytucjach finansowych w Polsce i CEE. Przed dołączeniem do Citigroup był menedżerem w PwC odpowiedzialnym za tematy Operational Excellence w Polsce i CEE. Na trwałe zmienił wiele obszarów w kierunku kultury procesowej, wdrożył wiele innowacyjnych procesowych rozwiązań cyfrowych, rozwiązań big data i RPA. Zaprojektował i przeprowadził złożone transformacje operacji i obszarów biznesowych. Przed PwC, Michał przewodził lub był członkiem wewnętrznych zespołów consultingowych dedykowanych do usprawniania procesów w BNP Paribas, Credit Agricole i Santander. Michał od wielu lat jest również trenerem Lean Six Sigma, BPMS, zarządzania projektami, zarządzania procesami, Kaizen i in. prowadząc szkolenia i coachując projekty zarówno w obszarze finansowym jak i produkcyjnym.