Radosław Majer
Key Account Manager, WEBCON

Manager z kilkunastoletnim doświadczaniem na styku biznesu i nowych technologii, które zdobywał podczas projektów realizowanych w największych firmach w Polsce. Laureat wielu prestiżowych nagród w tym Najlepsza Prezentacja Cyklu Szkoleniowego przyznana przez przedstawicieli 1500 przedsiębiorstw przeszkolonych w ramach cyklu Synergia systemów IT. Poza prowadzeniem projektów związanych z cyfrową transformacją posiada doświadczenie jako konsultant specjalizujący się w reorganizacji procesów produkcyjnych oraz logistycznych. Swoje wieloletnie doświadczenie w implementacji systemów IT przekuwa na wymierne korzyści dla klienta. Na co dzień zajmuje się optymalizacją procesów biznesowych, logistycznych i produkcyjnych pod kątem efektywności finansowej, ergonomii i optymalnej wydajności ludzkiej.

Jan Szymanowski
Wiceprezes zarządu Makeitright, dyrektor zarządzający, ProService Finteco

Wcześniej w zarządzie firmy Bonair nadzorował prace badawcze nad wdrożeniem nowych technologii i rozwojem produktów dla sektora finansowego. Absolwent Politechniki Warszawskiej, posiada stopień doktora nauk technicznych, brał udział w pracach badawczych nad nowatorskimi metodami pomiarowymi. Pracę zawodową rozpoczął w Fabryce Mierników i Komputerów ERA.

Maciej Krajewski
Senior Consultant, Alfavox

Maciej posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu wartości dla klientów w oparciu o nowoczesne technologie i techniki zarządzania takie jak Lean, Kaizen i TQM. W Alfavox jest odpowiedzialny za tworzenie optymalnych rozwiązań procesowych przy wykorzystaniu potencjału digitalizacji. Uczestniczy w przełomowych projektach dla największych marek z branży finansowej, ubezpieczeniowej, administracyjnej i motoryzacyjnej. W Alfavox koncentruje się na kluczowej wartości, którą jest doskonała identyfikacja potrzeb biznesowych klientów i ich wzrost.
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Ekonomia Przedsiębiorstw. Na swojej drodze zawodowej realizował wiele projektów z dziedziny audytu, automatyzacji procesów i procedur w polskich i międzynarodowych firmach. Prywatnie pasjonat sportów wodnych i motoryzacji.

Khemindra Nadarajah
Senior Solution Architect, ABBYY

Khemindra is a Senior Solution Architect at ABBYY. He is an expert in advising and designing enterprise-wide process mining and re-engineering solutions. Khemindra has worked extensively with global 2000 customers and partners in applying ABBYY Timeline Process Intelligence solutions across many automation and digital transformation initiatives. Prior to joining ABBYY, he was integral to delivering client solutions at leading global organizations in the Financial Services & Insurance, Public Sector, Manufacturing and Pharma space. Khemindra has a passion for sharing his knowledge on how content and process intelligence delivers transformative business outcomes.

Iryna Maksymets

Digital Intelligence Consultant Relationship Manager, ABBYY

Iryna has 12 years’ experience, acting as a trusted Advisor in Technology Consulting for a variety of leading software companies. One of her major focus areas is on understanding how low code platforms and AI technologies transform data processing operation to help Enterprises to be ready for an Innovation Digital Future.

Prior to ABBYY, Iryna held partner program for Microsoft Services at Sitronics where she led channel development, strategic marketing and project management, building Win-Win strategies with the clients, Start-up business development, strategic partner recruitment.

 

Maciej Obuchowski

Product Manager – Process Automation, RPA Expert and Manager, Arla Foods

 

Adam Janczewski

Product Manager, DomData

Product Manager z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 roku zarządza strategicznymi produktami DomData AG, wdrażanymi na rynku polskim oraz zagranicznym (Niemcy, Szwajcaria i Francja). Wcześniej z powodzeniem wdrożył liczne rozwiązania z zakresu BI, ECM i BPM, jako wdrożeniowiec, analityk oraz kierownik projektów. Swoim doświadczeniem i analitycznym umysłem obecnie wspiera kluczowe projekty wdrożeniowe DomData. Od roku 2019 prowadzi projekt utworzenia nowej wersji platformy Ferryt, największy projekt inwestycyjny w historii firmy.
W życiu prywatnym szczęśliwy mąż i ojciec, miłośnik dobrej książki, nietuzinkowych podróży, gór, żeglarstwa i narciarstwa alpejskiego.

Orfeusz Malinowski

Ekspert ds. Optymalizacji i Robotyzacji, PKO Leasing

Od ponad 20 lat zwiazany z branżą finansową. od 14 lat pomaga organizacjom pracować mądrzej, nie ciężej. Od 3 lat zafascynowany robotyzacją procesów, chociaż pierwszego robota zbudował w 2005 roku w MS Access 🙂

Aneta Nowacka

Kierownik Projektów IT, PKO Leasing

Od 6 lat związana z sektorem finansowym w zakresie analizy i zarządzania projektami IT.
W PKO Leasing odpowiedzialna za wdrożenie systemu sprzedażowego umożliwiającego samorealizację produktów leasingowych w PKO BP, a także Kierownik Techniczny Projektu rozwoju CRM.

Od 2019 roku aktywna w branży Robotic Proces Automation, gdzie odpowiada za wdrożenie i rozwój kompetencji w zakresie RPA - od stworzenia dedykowanego zespołu w strukturach IT, przez wypracowanie infrastruktury po kierowanie i zarządzanie procesem wytwarzania robotów. Wspólnie z właścicielem biznesowym odpowiada za zwiększanie świadomości RPA w organizacji.
Absolwentka Politechniki Łódzkiej na kierunku Informatyka o specjalizacji systemy rozproszone i platformy mobilne.

Agnieszka Leśniewska

Kierownik Zespołu Zarządzania Projektami i Procesami, Unum Życie TUiR

Posiada doświadczenie zdobyte w branży ubezpieczeniowej w obszarze analizy i zarządzania projektami. Prowadziła i uczestniczyła w wielu projektach wdrażających nowe rozwiązania biznesowe i technologiczne. Obecnie kieruje zespołem zajmującym się automatyzacją i robotyzacją procesów biznesowych. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, doktor nauk technicznych.

Maciej Zyzak

Robotic & Intelligent Content Services Product Owner, ING Tech Poland

Od 4 lat związany z ING w ramach globalnego programu Robotics Process Automation. Wcześniej kontraktor IT zaangażowany w projekty i wdrożenia z dziedzin networking oraz server administration zarówno dla klientów korporacyjnych jak i firm z sektora MŚP. Obecnie prowadzi zespół inżynierów DevOps dostarczających aplikacje i rozwiązania RPA dla grupy ING.

Łukasz Ratman

IT Area Lead Digital Experience & Automation, ING Tech Poland

Od ponad 14 lat związany z ING oraz katowickim centrum usług wspólnych dla grupy. Początkowo związany z programowaniem, następnie zaangażowany w budowanie nowych usług m. in. operacji bezpieczeństwa oraz tworzeniem software house.
Obecne odpowiada za operacje IT, monitoring dostępności oraz globalne centrum kompetencyjne robotics process automation dla grupy ING. Absolwent Politechniki Wrocławskiej (Wydział Elektroniki).

Piotr Chmiel

Dyrektor Departamentu Zarządzania Zgodnością, T-Mobile

Compliance Officer w T-Mobile Polska S.A., od 2009 związany z firmą i zagadnieniami compliance. Jest jedną z pierwszych osób, które zbudowały Compliance Management System w T-Mobile Polska S.A. Doświadczenie i umiejętności w obszarach compliance, audytu wewnętrznego, wykrywania nadużyć oraz doradztwa biznesowego potwierdzają certyfikaty CFE (Certified Fraud Examiner), CIA (Certified Internal Auditor), CISA (Certified Information Systems Auditor) oraz Certified Compliance Manager International, (Frankfurt School of Finance and Management). Aktywnie zaangażowany w prace w ramach programu „Standard Etyki w Polsce”, realizowanego przez Global Compact Polska. Współautor Standardu Programu Etycznego. Prowadzi zajęcia z zagadnień Compliance na uczelniach wyższych, publikuje materiały związane z tą tematyką.

Poprzednio pracował w firmach audytorsko-doradczych, zajmując się analizą, oceną i projektowaniem mechanizmów kontrolnych w procesach biznesowych i procesach IT.

Ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie, na wydziale Fizyki i Techniki Jądrowej.

 

Dawid Szałański

Kierownik Działu Inteligentnej Automatyzacji, Neuca
Redaktor, Robotydouslug.pl

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Informatyka w Biznesie. Posiada tytuł zawodowy Senior Menedżera ds. Zarządzania Procesami i Jakością. Od 5 lat związany z poprawianiem efektywności organizacji. Zawodowo zajmuje się analizą oraz prowadzeniem projektów w obszarze automatyzacji procesów z wykorzystaniem RPA, botów oraz sztucznej inteligencji. Jest współtwórcą architektury procesów Banku oraz autorskiej metody zarządzania poprzez łączenie produktywności zespołów operacyjnych z celami strategicznymi. Wspiera również rozwój jednego z największych serwisów e-commerce w Europie jako Product Owner. Hobbystycznie prowadzi blog związany z automatyzacją biznesu i życia codziennego.

Wojciech Tatys

Global Business Excellence & Transformation Lead, Discovery

Doświadczony menedżer projektów i programów, z unikalnym zestawem umiejętności opartym na PMI, Prince2 oraz Agile / Scrum. Realizuje projekty z zakresu optymalizacji procesów biznesowych oraz transformacji cyfrowej realizowane w środowisku międzynarodowym. Entuzjasta zarządzania procesami i ciągłego doskonalenia z wykorzystaniem takich metodyk jak Lean, Six Sigma czy ToC. Laureat nagrody za najlepsze studium przypadku wdrożenia Lean Management w Polsce. Swoje doświadczenie zawodowe zbierał w globalnych korporacjach takich jak Hewlett Packard, Microsoft, CBRE czy Discovery. Wykształcenie informatyczne umożliwia mu w łatwy sposób rozmawiać z biznesem podczas wszelakich projektów mających na celu implementację systemu, czy przeniesienie usług z jednej lokalizacji do drugiej. Twórca strategii ciągłego doskonalenia i automatyzacji oraz modelu dojrzałości operacyjnej; model działający jako kompas dla biznesu w podejściu do rozwoju operacyjnego. Trener z zamiłowania dzielący się wiedzą poprzez praktyczne zastosowanie narzędzi i szeroko rozumiane zarządzanie zmianą (włączając czynnik ludzki). Prywatnie uwielbiający wyzwania i idący przez życie z regułą, że wszystko jest możliwe tylko trzeba zrobić pierwszy krok.

Łukasz Tartanus

Koordynator badania ogólnopolskiego badania dojrzałości procesowej, Procesowcy.pl

Współtwórca społeczności PROCESOWCY.PL i koordynator cyklicznie prowadzonego ogólnopolskiego badania dojrzałości procesowej. Specjalizuje się w projektowaniu systemów zarządzania procesami biznesowymi (w rozumieniu koncepcji zarządzania), identyfikowaniu procesów, ich analizie i usprawnianiu. Zna szereg standardów, notacji, metodyk, narzędzi i modeli referencyjnych, ale nie jest zwolennikiem ich "ortodoksyjnego" wykorzystywania, tylko każdorazowego dopasowania do potrzeb realizowanych projektów.

Michał Wiczyński

CTO, TrimSecure

Niezależny konsultant. Ponad 15 letnie doświadczenie w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym, ecommerce oraz handlu detalicznym. Obecnie odpowiedzialny za doskonalenie, optymalizacje oraz projektowanie procesów wspierających biznes z wykorzystaniem automatyki i analizy danych rozwiązań klasy RPA.

Michał Wolszlegier

Prezes, AUTOMADE

Prezes AUTOMADE (brandu spółki Extreme Robotics), praktyk biznesu realizujący projekty optymalizacji i
automatyzacji procesów w korporacjach. Zwolennik idei samodzielnej automatyzacji, inicjator i współtwórca prostego w użyciu narzędzia do robotyzacji. Od kilkunastu lat zaangażowany w tworzenie rozwiązań IT i wielu projektów startupowych (m.in. z branż: ICT, energia odnawialna, FMCG). Doświadczony manager, strateg, inwestor. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno na rynku polskim, jak i za granicą m.in. w konsultingu strategicznym, handlu międzynarodowym, finansach oraz rozwoju produktów IT.

Ewa Borowiec

Senior Project Manager, Schneider Electric

Od ponad 10 lat zajmuję się wdrożeniami i administracją systemów oraz procesów wspierających biznes. Swoją karierę rozpoczęłam w BSH prowadząc projekty wdrożeniowe w obszarze marketingu nakierowane na podniesienie sprzedaży produktów grupy na rynkach europejskich. Od 4 lat jako Kierownik Projektów jestem zaangażowana w transformację modelu HR Shared Services w grupie Schneider Electric. Obecnie odpowiadam za projekt  automatyzacji procesów z wykorzystaniem RPA oraz innych rozwiązań IT, buduję i rozwijam europejskie RPA Center of Excellence w oparciu o zwinne metodyki projektowe. Jako niezależny konsultant Know.How.Much doradzam w obszarze zarządzania projektami.

Krzysztof Bączkiewicz

Expert Consultant, Findwise

Sztuczna inteligencja jest mi bliska od czasów pisania pracy magisterskiej w tej dziedzinie już 20 lat temu. Od tego czasu zajmuję się różnymi aspektami optymalizacji procesów biznesowych i pozyskiwania wiedzy z danych, zarówno od strony technologicznej, jako programista, jak i od strony biznesowej, jako konsultant. Przez wiele lat byłem przewodniczącym polskiej delegacji do podkomitetu ISO zajmującego się inżynierią oprogramowania, dbając o rozwój najlepszych praktyk w tym obszarze. W ostatnim czasie skupiam się na technologiach wyszukiwania informacji i interfejsach konwersacyjnych (chatbotach). Jako główny architekt uczestniczę w wielu projektach wykorzystujących przetwarzanie języka naturalnego w celu optymalizacji interakcji z użytkownikiem.

Mateusz Forlita

Logistics Consultant, Global Manufacturing Logistics Department, VELUX 

Konsultant Logistyki w grupie VELUX odpowiedzialny za prowadzenie projektów optymalizacyjnych w 15 spółkach produkcyjnych VELUX w Europie, USA oraz Chinach. Ponad 10 letnie doświadczenie zdobywał pracując jako planista produkcji, zakupowiec surowców oraz optymalizator logistyki co pozwoliło zmierzyć się z różnymi dziennymi wyzwaniami i wykorzystać doświadczenie w obecnym obszarze pracy. Specjalista w wdrażaniu oraz optymalizacji systemów SAP.

Tomasz Łopuchowicz

RPA Manager, VELUX Business Services

Lider zespołu RPA w Grupie VELUX. Doświadczanie zbierał w branży doradztwa biznesowego optymalizując funkcje back-office w Polsce i za granicą. Od ponad 4 lat zajmuje się tematyką Robotic Process Automation oraz jej ewolucją w kierunku tzw. hiperautomatyzacji – certyfikowany developer, specjalista w dziedzinie budowy i promocji jednostek odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie automatyzacji w oparciu o technologię RPA. Entuzjasta nowych technologii wspierających procesy biznesowe.

Wojciech Brach

Dyrektor Sprzedaży, Grupa ProService Finteco

W Grupie ProService Finteco odpowiada za rozwój biznesu. Od kilkunastu lat współpracuje z klientami intencjonalnymi w zakresie usług i rozwiązań wykorzystywanych w relacjach B2B i B2C oraz wewnątrz organizacji. Doświadczenie zdobyte w branży finansowej z sukcesem wykorzystuje w branżach koncentrując się na optymalizacji procesów i minimalizacji ryzyka w procesie obsługi Klienta.

Justyna Stepnowska

Senior RPA Developer, Ceva Logistics

Od ponad 3 lat zajmuje się wdrażaniem RPA w organizacjach. Przez pierwsze 2 lata pracowała w firmie finansowej jako RPA Developer. Od ponad roku pracuję w firmie CEVA Logistics, gdzie jest odpowiedzialna za wdrażanie robotów na terenie wschodniej Europy. W swojej codziennej pracy kładzie bardzo duży nacisk na zwiększanie świadomości o RPA w organizacji. Współtworzy i prowadzi szkolenia dla pracowników, którzy są zainteresowani automatyzacją procesów. Brała udział w implementacji kilkudziesięciu robotów w dwóch organizacjach.

Marcin Grotowski

Team leader - BPM project manager

Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarzadzania pod auspicjami PAN na specjalizacji Inżynieria Procesów Biznesowych. Od ponad 6 lat zajmuje się modelowaniem procesów i wytwarzaniem oprogramowania wspierającym funkcjonowanie przedsiębiorstwa.  Od 2 lat związany z branżą TLS poprzednio FMCG. Uczestnik wielu projektów w tym również o zasięgu międzynarodowy. Pełnił funkcje na różnych szczeblach stosowanych w metodykach AgilePM jak i Prince2. Zdobyta wiedza podczas kursów, konsultacji i seminariów polskich i zagranicznych umocniła wiarę w dopasowanie Biznes-IT. Posiada praktyczne doświadczanie w budowie procesów operacyjnych i wspomagających.
Wiedza z zakresu IT i podstaw elektroniki pozwala tworzyć skutecznie rozwiązania oparte o workflow, robotyzację i integrację między różnymi systemami.

Mateusz Kuroczycki

Continuous Improvement & Automation Manager, Alcon

 

 

Robert Wiczyński

niezależny ekspert

Posiada kilkuletnie doświadczenie zdobyte w branży ubezpieczeniowej, logistycznej i bankowej, w obszarze wdrożeń i działalności operacyjnej IT. Odpowiedzialny za wdrożenie change management w obszarze RPA. Wykształcony w WAT w Warszawie. Na konferencji BPA Summit występuje jako osoba niezależna.

Sebastian Szachnowski

Dyrektor ds. digitalizacji HRS, Volvo Polska

Dyrektor ds. digitalizacji w HRS, odpowiedzialny m.in. za wdrożenie i adaptację RPA, podpisów elektronicznych, narzędzi analitycznych i low-code globalnie w HR w Grupie Volvo. Z Robotics Process Automation związany od 2017 roku, gdy miały miejsce pierwsze implementacje w HR i w finansach. Zbudował podstawy funkcjonowania infrastruktury robotów programowych w Volvo, później rozszerzone na pozostałe dywizje firmy.

Tomasz Sobczak

Regional Sales & Business Development Manager, Findwise

Od ponad 10 lat pracuje z technologami wyszukiwania (m.in. Apache Solr, Elasticsearch) jako programista, konsultant, a w ostatnim czasie również jako regionalny menadżer sprzedaży. Główne obszary działalności Tomasza to wyszukiwarki i chatboty, zarówno korporacyjne, jak i te wspierające sklepy internetowe. Wdrażane przeze niego rozwiązania, które zwykle mają na celu poprawę efektywności pracy, obsługę klienta, czy odnajdywanie właściwych produktów coraz częściej opierają się o przetwarzanie języka naturalnego oraz uczenie maszynowe.

Krzysztof Kuczkowski

Head of Intelligent Process Automation Delivery Team, Mindbox

Krzysztof jest ekspertem w dziedzinie projektów inteligentnej automatyzacji procesów biznesowych. od 2015 roku przeprowadził wiele projektów, automatyzował procesy w organizacjach z różnych branż, zarówno w Polsce jak i za granicą. W realizowanych projektach pracował z cała gamą technologii i narzędzi. Krzysztof w Mindbox prowadzi zespół konsultantów i developerów RPA.

Łukasz Semeniuk

Dyrektor Handlowy, WEBCON

Ekspert od 13 lat związany z branżą IT. Obecnie, Dyrektor Handlowy w WEBCON, firmie dostarczającej oprogramowanie klasy low-code/BPM do digitalizacji i zarządzania procesami biznesowymi. Związany z firmą od 7 lat, zajmuje się doradztwem i sprzedażą platformy do tworzenia elektronicznych obiegów dokumentów i aplikacji biznesowych, WEBCON BPS. Pomaga efektywnie realizować strategię cyfrowej transformacji takim liderom rynku, jak CEDC, Societe Generale, Cersanit czy Energa. Wcześniej odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek i konsulting w zakresie systemów ERP i Retail. Swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem dzielił się również jako wykładowca-trener, prowadząc wykłady i ćwiczenia z zakresu systemów ERP.

Agnieszka Belowska-Gosławska

Head of Robotics, Nordea

Od początku kariery zawodowej związana z branżą BPO/SSC/ oraz Bankowością w międzynarodowym wydaniu.
Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła w Centrum Usług Wspólnych Philips/Infosys jako członek zespołu księgi głównej. Na dalszych etapach kariery obejmowała zarówno stanowiska związane z zarządzaniem ludźmi jak i centralizacją oraz usprawnianiem procesów księgowych. Od 2010 roku w Nordea Bank AB SA Oddział w Polsce, najpierw jako menadżer odpowiedziany za transfer procesów, dyrektor operacyjny w dziale bankowości detalicznej (+500 osób), dyrektor działu dział do spraw przeciwdziałaniu praniu pieniędzy (AML) i finansowaniu terroryzmu (CT). Obecnie Dyrektor Strategiczny Robotyki w Nordea.

Oktawiusz Kacza

Wiceprezes, Sabre Polska

Manager z ponad 20 letnim stażem w branży IT oraz bankowości i szerokim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym. Od początku kariery związany z nowymi technologiami, przez ponad dekadę budował i wdrażał rozwiązania dla różnych sektorów gospodarki, pełniąc różne role w ComArch S.A. W 2008 roku dołączył do banku BNP Paribas, nadzorując jego rozwój w zakresie zarządzania projektami, optymalizacji procesów oraz projektowania funkcjonalności systemów IT. Jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za funkcje krytyczne we wszystkich fuzjach i procesach integracyjnych Grupy BNP Paribas w Polsce oraz przeprowadził transformację cyfrową Pionu Operacji, wdrażając robotyzację procesów i kulturę ciągłego doskonalenia. Obecnie, wiceprezes w Sabre Corporation, wiodącym dostawcy technologii dla linii lotniczych i branży turystycznej. Absolwent Akademii Górniczo-Hutnicznej, specjalność Telekomunikacja, ukończył również studia Executive MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu i Stockholm University School of Business oraz Leadership Academy of Harvard Business School.

Jarosław Wojnarowski

Director Shared Services, VELUX Global Business Services

Dyrektor globalnych usług wsparcia biznesowego w Grupie VELUX obejmującego obszary finansów, zakupów oraz automatyzację. Ponad 10 lat doświadczenia w tworzeniu centrów usług wspólnych oraz optymalizacji ich procesów. Specjalista w obszarach zarządzania międzykulturowego i wdrażania zmian w organizacjach. Pionier RPA w VELUX, odpowiedzialny za strategię, wdrożenie, rozwój i wyniki.

Elżbieta Solińska

COO, Santander Bank Polska

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z wieloletnim doświadczeniem w różnych obszarach bankowości – od bankowości oddziałowej, przez tworzenie produktów i usług bankowych, po zarządzanie operacjami w całej organizacji (kilkuset pracowników). W ramach kierowania operacjami, które są częścią wszystkich obszarów działalności banku, koncentruje się na rozwoju i optymalizacji procesów. Powołała w swoim obszarze centrum kompetencyjne odpowiedzialne za robotyzację – Fabrykę Robotów. Za nadrzędny cel transformacji cyfrowej i robotyzacji uważa wspieranie klientów oraz pracowników w rozwoju.

Robert Gowin

Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Unum Życie TUiR

Jest odpowiedzialny za obszary obsługi klienta oraz IT. Dołączył do firmy w sierpniu 2015 roku jako Doradca Zarządu ds. Projektów Strategicznych. Posiada międzynarodowe doświadczenie w tworzeniu strategii operacyjnych, zarządzaniu obszarem obsługi klienta, a także w optymalizacji i budowaniu efektywnych procesów operacyjnych. Przed dołączeniem do Pramerica przez 10 lat pracował w firmie Genworth Financial jako Dyrektor Operacyjny. Zanim dołączył do Genworth Financial, pracował m.in. w TU Inter-Życie Polska S.A., TUiR Allianz-Życie Polska S.A. Z wykształcenia jest matematykiem. Ukończył studia Executive MBA prowadzone przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Mariusz Jagodziński

BI Manager, Kinguin

Manager centrum doskonalenia robotyki w firmie DSV International Shared Services, należącą do jednej z największych firm logistycznych na świecie DSV A/S. Obecnie zajmuje się automatyzacją RPA oraz testowaniem nowych technologii z obszaru „Machine Learning” AI dla całej grupy DSV. Lider zespołu i pasjonat nowych technologii od ponad 15 lat związany z branżą FINTECH, zdobywający doświadczenie w największych instytucjach finansowych. Realizował projekty tranzycji usług IT, tworzenia nowych zespołów i usług zarówno w działach IT jak i biznesowo-operacyjnych. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz optymalizacji procesów w warstwie biznesowej.

Wojciech Szremski

RPA CoE Head, Schaeffler Global Services
Agent zmiany, ponad 10 letnie doświadczenie zdobywał w międzynarodowych organizacjach sektora usługowego oraz w sektorze bankowym. Realizował inicjatywy z zakresu budowania kultury procesowej, doskonalenia, optymalizacji i projektowania procesów, zwiększania efektywności operacyjnej, a także robotyki. Nadzorował portfolio projektów organizacyjnych. Kierował departamentem zajmującym się doskonaleniem i architekturą procesów oraz wdrażaniem rozwiązań klasy RPA w Euro Banku.

Prof. Andrzej Sobczak

Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Profesor Szkoły Głównej Handlowej, od kilku lat specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym IT i architekturze korporacyjnej. Obecnie skupia się na robonomice – interdyscyplinarnym obszarze, który zajmuje się zaawansowanymi technologiami automatyzacji i robotyzacji z perspektywy ich wpływu na ekonomiczne i organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw. Jest redaktorem serwisu Robonomika.pl.

Radek Mierzejewski

SSC/GBS Expert and ABSL Audit Committee member

Radek is the Head of DFDS Polska which was awarded the 2017 ABSL Business Leader in Business Excellence Diamond Award. Prior to joining DFDS, Radek was in New Zealand working as a Executive Director Finance for an electricity retail company which was awarded Deloitte NZ Fast50 status under his tenure. Radek has over 6 years experience in Poland, majority of which is in the Business Services sector where he held Director level positions and over 15 years in Australia and New Zealand where he held a number of senior financial positions including CFO for Australian listed companies. In his roles he has published numerous audited Annual Reports, was involved in a $100 million IPO and project managed one of the bids for BP Solar’s manufacturing facility in Australia. Radek started his career in New Zealand working as an auditor with PriceWaterhouse, qualified as a Chartered Accountant in 1998 and completed his MBA through University of Otago and Copenhagen Business School.

Michał Marlinga

Head of CitiLean and Smart Automation Center, Citi Service Center EMEA 

Michał Marlinga jest liderem zespołu CitiLean and Smart Automation Center w Citi Service Center w Warszawie. Jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów usprawniających i automatyzujących procesy, a także za wdrażanie kultury lean i ciągłego doskonalenia. Michał jest Master Black Beltem Lean Six Sigma, ekspertem w Business Process Management Systems, RPA, Design Thinking, TQM, ISO i wielu innych. Od 14 lat związany z sektorem finansowym, prowadząc transformacje biznesowe I procesowe w największych instytucjach finansowych w Polsce i CEE. Przed dołączeniem do Citigroup był menedżerem w PwC odpowiedzialnym za tematy Operational Excellence w Polsce i CEE. Na trwałe zmienił wiele obszarów w kierunku kultury procesowej, wdrożył wiele innowacyjnych procesowych rozwiązań cyfrowych, rozwiązań big data i RPA. Zaprojektował i przeprowadził złożone transformacje operacji i obszarów biznesowych. Przed PwC, Michał przewodził lub był członkiem wewnętrznych zespołów consultingowych dedykowanych do usprawniania procesów w BNP Paribas, Credit Agricole i Santander. Michał od wielu lat jest również trenerem Lean Six Sigma, BPMS, zarządzania projektami, zarządzania procesami, Kaizen i in. prowadząc szkolenia i coachując projekty zarówno w obszarze finansowym jak i produkcyjnym.

Łukasz Suchenek

Sekretarz Rady Programowej BPA Summit, Redaktor programowy, Evention

Zawsze dąży do tego, by programy przygotowywanych przez niego konferencji stanowiły wzorzec jakości. Dba o dobre relacje z prelegentami, pozyskiwanie najlepszej klasy ekspertów i pełne rozpoznanie rynku oraz oczekiwań uczestników. Lubi rozmawiać z ludźmi. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży konferencyjnej – zaczynał jako sprzedawca i kierownik zespołów sprzedażowych w Pulsie Biznesu i Trio Conferences, rozwinął się jako Project Manager w Rzeczpospolitej, by w pełni realizować swoje talenty w Evention. Przygotował dotychczas blisko 50 szkoleń, warsztatów i konferencji adresowanych do średniej i wyższej kadry manadżerskiej. Jest absolwentem Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.

BPA SUMMIT 2022

28 kwietnia 2022
Warszawa
www.bpasummit.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2021 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.