Prelegenci Archive - Intelligent BPA Summit
BPA Summit / Prelegenci Archive - Intelligent BPA Summit
Paweł Grzywocz
Head of Product Development, ISI Emerging Markets Group

Artur Świeciak
Head of Company Database, ISI Emerging Markets Group

Dawid Kubiak
Product Owner – Low Code CoE, Schaeffler Global Services Europe
Product Owner platformy Low Code w Schaeffler odpowiedzialny za wdrożenia, rozwój i szkolenia z produktu dla całej organizacji. W ciągu ostatnich 7 lat pełnił różne role w cyklu rozwoju oprogramowania takie jak programista, architekt, kierownik ds. automatyzacji i lider techniczny korzystając z doświadczenia z szeregu różnych technologii, platform oraz języków programowania. Łączy podejścia oparte na czystym kodzie i no/low code, aby znaleźć najlepsze możliwe rozwiązania dla organizacji.

Agata Skowrońska-Domańska
Director of Strategic Planning, Echo Investment
Agata Skowrońska-Domańska jest dyrektorem ds. planowania strategicznego od 2017 roku, natomiast w kwietniu 2021 roku objęła również stanowisko członka zarządu firmy Archicom. Do jej obowiązków w obu spółkach należy tworzenie i rozwijanie kluczowych procesów biznesowych poprzez cyfryzację, automatyzację i wykorzystanie nowych technologii, które są priorytetowymi obszarami rozwoju każdej organizacji. Wcześniej Agata Skowrońska-Domańska pracowała w wiodących firmach budowlanych takich jak Skanska, Bouygues, Yareal i Simon&Ivanhoe.

Tomasz Łysiak
Dyrektor ds. Wdrożeń, PZU
Z Grupą PZU związany jest od 2003 roku, od początku z obszarem contact center i back office. W chwili obecnej zarządza architekturą jednego z największych CC w Polsce gdzie z powodzeniem automatyzowane są procesy. Obszar RPA oraz integracje i automatyzacje procesów to coś, co pojawiło się naturalnie w road mapie rozwoju technologicznego. W chwili obecnej stara się maksymalnie wykorzystywać technologie i łączyć je w łańcuch procesów automatycznych wykorzystując; RPA, iOCR, AI, Data Models, rozwiązania chmurowe.

Michał Chalimoniuk
Key Account Manager, Cloudware

Łukasz Olejniczak
Customer Engineer for Smart Analytics and AI, Google Cloud Poland
Łukasz pracuje jako Customer Engineer w Google Cloud gdzie pomaga firmom rozwiązać ich najtrudniejsze wyzwania biznesowe za pomocą usług Google Cloud. Ponad 10 lat pracy dla firm takich jak MicroStrategy, Roche, Autorun, mBank, DXC Technology i ich klientów pozwoliło mu zdobyć cenne doświadczenie, które obejmuje unikalne połączenie inżynierii oprogramowania, projektowania produktów i usług, Business Intelligence, hurtowni danych, inżynierii danych i uczenia maszynowego. Doświadczenie to zostało poparte szeregiem certyfikatów między innymi z zakresu chmur publicznych GCP, AWS i Azure. Łukasz posiada doktorat z fizyki stosowanej uzyskany na Vrije Universiteit w Brukseli / Belgia i SUPELEC w Metz we Francji.

Ewa Gruszka
Customer Engineer, Google Cloud Poland
Pomaga największym przedsiębiorstwom w cyfrowej transformacji do chmury Google poprzez adopcję rozwiązań z obszarów Data, Analytics i Machine Learning. Wcześniej przez wiele lat związana z sektorem Telekomunikacyjnym, gdzie zajmowała się szeroką analityką klienta, a także budowaniem oraz wdrażaniem modeli przewidujących zachowania użytkowników. Następnie wraz z IBM Polska wspierała firmy z wielu branż w wykorzystaniu oraz monetyzacji wiedzy ukrytej w danych.

Robert Ogierman
IT Projects Coordinator - Fin Systems, Raben Management Services
Od 2019 r. Koordynator Projektów IT w Grupie Raben. Wcześniej przez 13 lat pracował w konsultingu (m.in. dla Accenture) dostarczając projekty dla firm z listy Fortune 500 (Oil Majors, NOCs, liderów branży chemicznej i materiałów budowlanych) w kilkunastu krajach na 3 kontynentach (m.in. USA, ZEA, Ukraina). Jego motto biznesowe brzmi „It is all about the people”.
Prywatnie jest żonaty i ma dwóch synów. Pasjonat wędkarstwa, gór i siatkówki.

Maciej Natorski
Innovation and RPA Department Director, Link 4
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pasjonat nowych technologii i motoryzacji. Dyrektor z ponad 10-cio letnim doświadczeniem w obszarze digitalizacji firm, optymalizacji procesów oraz budowania i realizacji strategii innowacji i transformacji technologicznej. Z sukcesami wdrażał innowacyjne rozwiązania w sektorze bankowym, telekomunikacyjnym oraz ubezpieczeniowym.
W 2010 roku rozpoczął karierę w Alior Banku, gdzie po zdobyciu doświadczenia w sprzedaży dołączył do obszaru „innowacji i projektów strategicznych” i zajął się wdrożeniem nowoczesnej bankowości. Następnie zgłębił branżę telekomunikacyjną, realizując projekty w największej w Polsce firmie telekomunikacyjnej Orange Polska. Współpracował zarówno z polskim jak i francuskim oddziałem Orange Labs, gdzie był uczestnikiem wielu innowacyjnych inicjatyw, także międzynarodowych. Zyskał uznanie zdobywając między innymi prestiżową nagrodę kierowaną do kreatorów innowacji „Telekreator”. W 2017 zasilił szeregi jednej z najbardziej innowacyjnych polskich firm ubezpieczeniowych LINK4, gdzie stworzył i objął kierownictwo nad obszarem „innowacji i robotyzacji procesów biznesowych”. Został laureatem jubileuszowej X edycji konkursu PNSA w kategorii „Innowacje w dziedzinie sprzedaży” oraz wyróżniony w dodatkowej kategorii „Supersprzedawca”.

Grzegorz Frączyk
Inżynier ds. automatyzacji i robotyzacji procesów , Allegro
Ponad 7-letnie doświadczenie zdobył na budowaniu rozwiązań automatyzacyjnych przy wykorzystaniu różnych technologii (w tym RPA) podczas realizacji międzynarodowych projektów.

Karol Jaszczak
Lider zespołu automatyzacji, Allegro
Jeden z Liderów zespołu automatyzacji w Allegro z wieloletnim doświadczeniem w usprawnianiu procesów biznesowych. Pasjonat rozwiązań do automatyzacji pracy własnej i podnoszenia efektywności procesów i pracowników.

Jan Maria Kowalski
Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao
Aktualnie odpowiada za rozwój systemów wsparcia procesów biznesowych i operacji, zaangażowany również w rozwój architektury korporacyjnej, zarządzanie projektami i wdrażanie innowacji. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (informatyka) oraz SGH i WWSI (zarządzanie). Posiada 15 lat doświadczenia w pracy po stronie zarówno dostawcy usług IT, jak i klienta, głównie w sektorze finansowym. Jego domeną jest transformacja cyfrowa, procesy sprzedaży produktów i obsługi klienta oraz integracja systemów.
Wdrożył CRM dla 10tys.+ użytkowników, platformę ESB integrującą 30+ systemów, platformę BPM dla 100+ procesów, rozwija centrum kompetencji RPA, które zbudowało już 150+ robotów wykonujących 20 tys. zadań dziennie.
Autor strategii hiperautomatyzacji, w ramach której, poza szeroko rozumianą automatyzacją procesów, coraz więcej eksperymentuje ze sztuczną inteligencją (chatboty, NLP / analiza wypowiedzi Klientów, iOCR / autorskie rozwiązanie do analizy dokumentów), demokratyzuje wytwarzanie robotów (Akademia Robotyzacji) czy dostarcza narzędzia oparte o LowCode i BI.
Dba o work-life balance 😉 - jest ojcem 5 dzieci i gra na gitarze w zespole rockowym.

Jacek Chwiła
Starszy Specjalista Robotyzacji Procesów Biznesowych, Credit Agricole Bank Polska
Od 2013 roku związany z bankiem Credit Agricole. Od blisko 4 lat zajmuje się tematyką robotyzacji procesów biznesowych w zakresie analitycznym, projektowym i wykonawczym.

Andrzej Burzyński
Experienced CDO & DQM, BI Insight
Pasjonat danych biznesowych, doświadczony CDO i DQM, elektronik, informatyk. Od wielu lat zainteresowany zagadnieniami efektywnego zarządzania danymi oraz jakością danych w systemach informatycznych i organizacjach, kierował jednostkami Data Quality Management oraz Data Governance. W BI Insight S.A. odpowiedzialny za rozwój w zakresie Data Governance, a także zarządzania danymi nieustrukturyzowanym z wykorzystaniem NLP, AI i ML.

Witold Imiński
Ekspert Automatyzacji Procesów i Rozwoju Narzędzi Biznesowych, Orange Polska

Piotr Wygocki
CEO, Współzałożyciel MIM Solutions
Współzałożyciel MIM Solutions. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Doktor informatyki z podwójnym tytułem magistra informatyki i matematyki. Adiunkt na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada bogate doświadczenie zarówno w teoretycznych, jak i komercyjnych aspektach uczenia maszynowego. Jego głównym obszarem zainteresowań jest budowanie rozwiązań uczenia maszynowego się w obszarach ważnych społecznie, głównie w medycynie. Zwycięzca KaggleDays Warsaw w 2019 r.

Paulina Kowalczyk
Intelligent Process Lead, Pandora
Początkowo swoją karierę wiązała z księgowością, jednak, gdy 6 lat temu spotkała się z metodologią Lean i Six Sigma wiedziała, że to jest właśnie to co w życiu chce robić.
W swojej pracy odpowiada za ciągłe doskonalenie procesów, zarządzanie projektami oraz wdrażanie kultury Lean Management w całej organizacji. Od marca 2022 jest częścią zespołu Intelligent Process & Automation w Pandorze.

Cezary Wieczorek
Wiceprezes Cloudware Polska
Związany z branżą IT od 2005 roku. Przez 15 lat związany był z firmą IBM Polska, gdzie na różnych szczeblach organizacji odpowiadał m.in. za wsparcie sprzedaży, obsługę klientów z sektora finansowego, sprzedaż, a także współpracę z partnerami handlowymi. Posiada doświadczenie w consultingu dotyczącym obszarów, takich jak: transformacja IT, czy wdrożenie technologii blockchain, rozwiązań chmurowych, analityki biznesowej, a także rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT.

Karol Wawrzynowski
SSC Director, Jerónimo Martins

Sebastian Kondracki
Chief Innovation Officer, Deviniti
Od ponad 25 lat uczestniczy w projektach IT na różnych etapach ich wytwarzania, a jego największą zawodową miłością jest programowanie, zwłaszcza wymagających algorytmów poprzedzonych gruntownym researchem. Pierwsze szlify zdobywał w kultowym magazynie komputerowym „CHIP” (jako programista w dziale publikacji elektronicznych). Tworzył w nim oprogramowanie dla czytelników, między innymi multimedialne przeglądarki płyt CD czy pierwszą porównywarkę cen komputerów PC Market. Następnie pracował dla wielu portali i startupów w Polsce i za granicą. Obecnie jest szefem innowacji w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm tworzących oprogramowanie w Polsce, a także wykładowcą na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Członek Grupy Roboczej do spraw AI w sekcji ds. badań, innowacyjności i wdrożeń (research, innovation and deployment)/obszarów badawczych i edukacji przy KPRM. Szef innowacji (Chief Innovation Officer) w Deviniti.com. Specjalizacja AI: NLP (Natural Language Processing), NLG (Natural Language Generation), Generative AI, Explainable Artificial Intelligence (XAI) w biznesie, a w szczególności e-commerce. Już wkrótce autor książki "Python i AI dla e-commerce" wydawanego przez wydawnictwo Helion (czerwiec 2022 w sprzedaży).

Piotr Sankowski
Prezes, IDEAS NCBR, Dyrektor naukowy, MIM Solutions
Od marca b.r. pełni funkcję prezesa IDEAS NCBR, ośrodka badawczo-rozwojowego działającego w obszarze sztucznej inteligencji i ekonomii cyfrowej. Piotr Sankowski jest informatykiem, doktorem habilitowanym nauk matematycznych oraz profesorem nadzwyczajnym Instytutu Informatyki Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. W swojej pracy badawczej koncentruje się na problemach praktycznego wykorzystania algorytmów, poczynając od zastosowań ekonomicznych, poprzez uczące się struktury danych, a na równoległych algorytmach dla data science kończąc. W 2005 roku otrzymał doktorat z informatyki, a w 2009 roku habilitację oraz doktorat z fizyki na Polskiej Akademii Nauk. Odbył staże post-doktorskie w Szwajcarskim Federalnym Instytucie Technologii w Zurychu i na Uniwersytecie „La Sapienza” w Rzymie. W 2018 roku został laureatem indywidualnej nagrody Kryształowej Brukselki oraz Nagrody Narodowego Centrum Nauki. Dwukrotnie był profesorem wizytującym w Simons Institute for the Theory of Computing. Otrzymał trzy granty Europejskiej Rady ds. Badań Naukowych (ERC - European Research Council): ERC Starting Independent Researcher Grant (2010), ERC Proof of Concept Grant (2015), ERC Consolidator Grant (2017). Jest współzałożycielem spin-offu MIM Solutions, w którym od 2021 roku pełni funkcję dyrektora naukowego.

Tomasz Borek
Starszy Konsultant, WEBCON
Zwolennik implementacji łatwych rozwiązań w skomplikowanych zagadnieniach. Od 14 lat pracuje z Klientami. Od 8 lat w firmie WEBCON, gdzie na stanowisku Starszego Konsultanta analizuje procesy biznesowe, będąc jednocześnie ekspertem systemów BPM, key account manager, jak i wsparciem technicznym. Swoją współpracę opiera na wiarygodności i kompetencjach, dzięki czemu zaufali mu między innymi Budimex, Media-Markt i TRW. Entuzjasta WEBCON BPS, wierzy, że każdy proces można ulepszyć. Zaangażowanie pozwala mu się rozwijać z Klientami, z którymi pracuje na ich wspólny sukces.

Marcin Oleksy
Key Account Manager, WEBCON
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów obejmujących analizę i implementację specjalistycznych systemów informatycznych w niemal każdej branży. Od 7 lat pomaga firmom identyfikować potrzeby biznesowe i wdrażać odpowiednie rozwiązania IT, które wspierają wzrost organizacji i budowanie przewagi konkurencyjnej. Współpracował zarówno z liderami rynku, międzynarodowymi grupami kapitałowymi, jak i małymi firmami, co pozwoliło mu poznać specyfikę działania różnych organizacji. Obecnie, Key Account Manager w WEBCON.

Andrzej Kinastowski
Head of Delivery, Managing Partner, Office Samurai
Andrzej Kinastowski od kilkunastu lat pomaga korporacjom usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie ciągłego doskonalenia, automatyzacji, robotyzacji, analityki, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Analityk, programista, developer robotów. Uważa, że najlepsze procesy i projekty opierają się na zaangażowaniu liderów i odpowiedzialności pracowników. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener, wykładowca uniwersytecki. Członek-założyciel Stowarzyszenia Service Process Improvement Network. Współzałożyciel i partner zarządzający w Office Samurai. Autor książki "Office Samurai: Lean w biurze".

Delyan Kirilov
Group Product Manager API & Integrations, EMIS & CEIC - ISI Emerging Markets Group
Part of ISI Emerging Markets Group for 10 years, specialising in macroeconomic data research, customer engagement, onboarding clients and API & Integrations product development. Delyan has background in economics, studying International Economic Relations in UNWE, Sofia and Business Analytics in Sofia University, Bulgaria.

Piotr Buszka
CEO, feeCOMPASS
Współzałożyciel i CEO feeCOMPASS - innowacyjnej firmy, która rozwija silnik rekomendacji i argumentacji. Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w kontekście dużej korporacyjnej skali, z czego ponad 15 lat na poziomie zarządu w Cetelem Polska (BNP Paribas), Lukas Bank (Credit Agricole) i ULTIMO (B2Holding) jak i pracy w innowacyjnym startupie. Członek Rady Programowej CLARIN.BIZ - największego w Polsce projektu dot. AI.
Był bezpośrednio odpowiedzialny za różne obszary, począwszy od IT i projektów, poprzez ryzyko i operacje, sprzedaż i marketing, a skończywszy na zarządzaniu jednostkami biznesowymi. Równolegle odpowiadał za jednostkę biznesową, która współpracowała z sieciami handlowymi każdej wielkości: od dużych sieci, takich jak Media Markt, Carrefour czy Tesco, po małe sklepy rodzinne.

Grzegorz Niemiec
Architekt rozwiązań, BI Insight
Entuzjasta informatyki z 20-letnim doświadczeniem w pracy dla czołowych, światowych graczy w branży logistycznej i farmaceutycznej.
Specjalizuje się w uczeniu maszynowym, przetwarzaniu danych w chmurze, modelowaniu i wizualizacji danych oraz raportowaniu.
Certified Azure Data Scientist, Certified Azure Data Engineer.

Krzysztof Główka
NLP/ML Expert, Findwise (Tietoevry Create)
Posiada wykształcenie zarówno informatyczne (inż. na Politechnice Warszawskiej), jak i kognitywistyczne (mgr na Uniwersytecie Warszawskim). Początkowe doświadczenie zawodowe Krzysztofa jest związane z wąsko rozumianym programowaniem aplikacji w startupie oraz większych firmach, co z czasem przerodziło się w działanie związane tematycznie z językiem i sztuczną inteligencją. Pracował nad syntezą mowy (Samsung R&D) oraz badawczo, w Human Interactivity and Language Lab na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, nad obliczeniowymi modelami języka w interakcji i działaniu. Obecnie pracuje nad zastosowaniem algorytmów uczenia maszynowego (ML) i przetwarzania języka naturalnego (NLP) do problemu wyszukiwania tekstowego w głównym produkcie Findwise i3. Po pracy poświęca czas na prodemokratyczny i równościowy aktywizm, wspinaczkę i filmy dokumentalne.

Martyna Wiącek
NLP/ML Expert, Findwise (Tietoevry Create)
Z wykształcenia magister inżynier informatyki na Politechnice Warszawskiej. Podczas studiów odbyła praktyki deweloperskie w takich firmach jak Microsoft i Goldman Sachs, ale zainteresowanie sztuczną inteligencją, zdobyte podczas studiów magisterskich sprawiło, że rozpoczęła pracę właśnie w tej branży. Posiada 4.5 letnie doświadczenie jako Data Scientist / Machine Learning Engineer z naciskiem na dział przetwarzania języka naturalnego (NLP). Pracowała przy różnych projektach dotyczących sztucznej inteligencji: tłumaczeniu maszynowym (Samsung R&D), przewidywaniu szeregów czasowych (AI Investments), tworzeniu wyszukiwarki wniosków patentowych (ITMAGINATION). Obecnie zajmuje się wyszukiwaniem informacji i usprawnianiu produktu firmy Findwise, i3, o rozwiązania oparte na NLP oraz pracuje jako researcher w Instytucie Podstaw Informatyki PAN. Lubi zgłębiać techniki uczenia maszynowego za pomocą kursów internetowych oraz hackathonów.
Prywatnie pasjonatka malarstwa i rysunku, języków obcych (w szczególności języka włoskiego), i gry na gitarze.

Jakub Spłocharski
Właściciel, QTI
Z wykształcenia matematyk o specjalnościach matematyka finansowa i aktuarialna oraz matematyka stosowana. Absolwent licznych studiów podyplomowych na takich uczelniach jak Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SGH w Warszawie czy Politechnika Warszawska oraz wielu kursów na najsłynniejszych Uniwersytetach światowych, m. in. MIT w USA. Posiada 10 letnie doświadczenia w branży finansowej gdzie zajmował się głównie controllingiem finansowym, jednak od zawsze starał się automatyzować procesy w celu zwiększenia wydajności pracy. Od ponad 5 lat w branży IT pełni rolę analityka biznesowego oraz product ownera realizując specjalistyczne i skomplikowane projekty globalne z zakresu ubezpieczeń i finansów współpracując ze światowymi liderami w branży, m.in. Allianz czy Euler Hermes.
Pomysłodawca oraz główny architekt algorytmów wykorzystanych w aplikacji Graphwork. W projekcie pełnił rolę kierownika prac B+R.
Prywatnie mąż i ojciec dwóch córek, inwestor giełdowy, lubi grać na gitarze i w gry planszowe.

Anna Uklańska
Process & Automation Manager, Leroy Merlin
Prawie 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesami biznesowymi, przy tworzeniu „szytych na miarę”/dedykowanych rozwiązań IT. Moją wytrwałość potwierdza szereg wdrożonych z sukcesem optymalizacji dla kluczowych obszarów biznesowych (zarządzanie projektami, zarządzanie produkcją, zarządzanie zasobami, sprzedaż, jakość). Jestem absolwentem summa cum laude studiów MBA z optymistycznym, przedsiębiorczym podejściem do rozwoju biznesu. Wierzę w komunikację i pozytywne podejście, jako kluczowe czynniki sukcesu.

Pacal Bornet
Artificial Intelligence and Automation expert, author, influencer, and thought leader
Pascal Bornet jest uznanym światowym ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji i automatyzacji. Jest pionierem w dziedzinie Inteligentnej Automatyki (IA) i autorem bestsellerowej książki „Inteligentna Automatyka”. Otrzymał wiele nagród i regularnie plasuje się w pierwszej dziesiątce światowych ekspertów w dziedzinie sztucznej inteligencji i automatyzacji.
Bornet publikował artykuły w Forbes, Bloomberg, McKinsey Quarterly i The Times. Jest głównym mówcą, wykładowcą i influencerem technologicznym z ponad 700 000 obserwujących. Jest członkiem Rady Technologii Forbes oraz Członkiem Zarządu lub Starszym Doradcą kilku organizacji, startupów i organizacji charytatywnych.
Bornet jest również dyrektorem wyższego szczebla z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu transformacji cyfrowych w renomowanych firmach, takich jak Mckinsey i Ernst & Young (EY). Obecnie jest członkiem zespołu kierowniczego innowacyjnego startupu Aera Technology.
Przeczytaj więcej o Bornet tutaj:
www.linkedin.com/in/pascalbornet/
www.intelligentautomationbook.com

Chanel Boisson
People Service Digitalization Product Owner, Volvo Group Polska
I'm a certified Product Owner in Volvo Group that upskilled my way from Junior HR Administrator to where I am now. Before my corporate life started: I had previous experience in the Hotel and restaurant trade which reflects today in my service/customer driven oriented mindset of automation.

Katarzyna Urbańska
Process Automation Lead, Pandora
Katarzyna Urbańska koordynuje automatyzację procesów finansowych w Pandora GBS od strony biznesowej. Posiada 11 letnie doświadczenie zawodowe w usprawnianiu procesów finansowych, programowaniu oraz business intelligence. Od 2020 jest zaangażowana w budowę CoE RPA w Pandorze.

Michalina Krupa
Intelligent Process Automation Manager, Pandora
Michalina Krupa kieruje zespołem Automation w Pandorze. Ma bogate, ponad 10-letnie, doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz prowadzeniu i koordynowaniu programów automatyzacji, innowacji, optymalizacji i transformacji dla różnych branż.

Jeroen van Genuchten
Global Product Owner for Robotics & Intelligent Content Services, ING
Jeroen studied Artificial Intelligence at the University of Amsterdam. After working at the Department of Defence for the secret intelligence service, he joined ING 25 years ago. Starting at IT, he then worked as Wholesale banking product manager, Domestic Bank project manager and Customer Journey Expert. He started working on RPA back in 2010, using software robots for the migration of more than a million customers and their products for the merger of Postbank and ING Bank. Now he joined the journey ING is taking to become the agile, digital and data-driven bank, using Robotics & AI as essential solutions to enable this mission.
Jeroen lives in Amsterdam with his wife and two sons. He plays tenor saxophone in funk band The Jig, that produced four albums and tours in Brasil, USA and around Europe.

Radosław Majer
Key Account Manager, WEBCON
Manager z kilkunastoletnim doświadczaniem na styku biznesu i nowych technologii, które zdobywał podczas projektów realizowanych w największych firmach w Polsce. Laureat wielu prestiżowych nagród w tym Najlepsza Prezentacja Cyklu Szkoleniowego przyznana przez przedstawicieli 1500 przedsiębiorstw przeszkolonych w ramach cyklu Synergia systemów IT. Poza prowadzeniem projektów związanych z cyfrową transformacją posiada doświadczenie jako konsultant specjalizujący się w reorganizacji procesów produkcyjnych oraz logistycznych. Swoje wieloletnie doświadczenie w implementacji systemów IT przekuwa na wymierne korzyści dla klienta. Na co dzień zajmuje się optymalizacją procesów biznesowych, logistycznych i produkcyjnych pod kątem efektywności finansowej, ergonomii i optymalnej wydajności ludzkiej.

Jan Szymanowski
Wiceprezes zarządu Makeitright, dyrektor zarządzający, ProService Finteco
Wcześniej w zarządzie firmy Bonair nadzorował prace badawcze nad wdrożeniem nowych technologii i rozwojem produktów dla sektora finansowego. Absolwent Politechniki Warszawskiej, posiada stopień doktora nauk technicznych, brał udział w pracach badawczych nad nowatorskimi metodami pomiarowymi. Pracę zawodową rozpoczął w Fabryce Mierników i Komputerów ERA.

Maciej Krajewski
Senior Consultant, Alfavox
Maciej posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu wartości dla klientów w oparciu o nowoczesne technologie i techniki zarządzania takie jak Lean, Kaizen i TQM. W Alfavox jest odpowiedzialny za tworzenie optymalnych rozwiązań procesowych przy wykorzystaniu potencjału digitalizacji. Uczestniczy w przełomowych projektach dla największych marek z branży finansowej, ubezpieczeniowej, administracyjnej i motoryzacyjnej. W Alfavox koncentruje się na kluczowej wartości, którą jest doskonała identyfikacja potrzeb biznesowych klientów i ich wzrost.
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Ekonomia Przedsiębiorstw. Na swojej drodze zawodowej realizował wiele projektów z dziedziny audytu, automatyzacji procesów i procedur w polskich i międzynarodowych firmach. Prywatnie pasjonat sportów wodnych i motoryzacji.

Khemindra Nadarajah
Senior Solution Architect, ABBYY
Khemindra is a Senior Solution Architect at ABBYY. He is an expert in advising and designing enterprise-wide process mining and re-engineering solutions. Khemindra has worked extensively with global 2000 customers and partners in applying ABBYY Timeline Process Intelligence solutions across many automation and digital transformation initiatives. Prior to joining ABBYY, he was integral to delivering client solutions at leading global organizations in the Financial Services & Insurance, Public Sector, Manufacturing and Pharma space. Khemindra has a passion for sharing his knowledge on how content and process intelligence delivers transformative business outcomes.

Iryna Maksymets
Digital Intelligence Consultant Relationship Manager, ABBYY
Iryna has 12 years’ experience, acting as a trusted Advisor in Technology Consulting for a variety of leading software companies. One of her major focus areas is on understanding how low code platforms and AI technologies transform data processing operation to help Enterprises to be ready for an Innovation Digital Future.
Prior to ABBYY, Iryna held partner program for Microsoft Services at Sitronics where she led channel development, strategic marketing and project management, building Win-Win strategies with the clients, Start-up business development, strategic partner recruitment.

Maciej Obuchowski
Product Manager – Process Automation, RPA Expert and Manager, Arla Foods

Adam Janczewski
Product Manager, DomData
Product Manager z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 roku zarządza strategicznymi produktami DomData AG, wdrażanymi na rynku polskim oraz zagranicznym (Niemcy, Szwajcaria i Francja). Wcześniej z powodzeniem wdrożył liczne rozwiązania z zakresu BI, ECM i BPM, jako wdrożeniowiec, analityk oraz kierownik projektów. Swoim doświadczeniem i analitycznym umysłem obecnie wspiera kluczowe projekty wdrożeniowe DomData. Od roku 2019 prowadzi projekt utworzenia nowej wersji platformy Ferryt, największy projekt inwestycyjny w historii firmy.
W życiu prywatnym szczęśliwy mąż i ojciec, miłośnik dobrej książki, nietuzinkowych podróży, gór, żeglarstwa i narciarstwa alpejskiego.

Orfeusz Malinowski
Ekspert ds. Optymalizacji i Robotyzacji, PKO Leasing
Od ponad 20 lat zwiazany z branżą finansową. od 14 lat pomaga organizacjom pracować mądrzej, nie ciężej. Od 3 lat zafascynowany robotyzacją procesów, chociaż pierwszego robota zbudował w 2005 roku w MS Access 🙂

Aneta Nowacka
Kierownik Projektów IT, PKO Leasing
Od 6 lat związana z sektorem finansowym w zakresie analizy i zarządzania projektami IT.
W PKO Leasing odpowiedzialna za wdrożenie systemu sprzedażowego umożliwiającego samorealizację produktów leasingowych w PKO BP, a także Kierownik Techniczny Projektu rozwoju CRM.
Od 2019 roku aktywna w branży Robotic Proces Automation, gdzie odpowiada za wdrożenie i rozwój kompetencji w zakresie RPA - od stworzenia dedykowanego zespołu w strukturach IT, przez wypracowanie infrastruktury po kierowanie i zarządzanie procesem wytwarzania robotów. Wspólnie z właścicielem biznesowym odpowiada za zwiększanie świadomości RPA w organizacji.
Absolwentka Politechniki Łódzkiej na kierunku Informatyka o specjalizacji systemy rozproszone i platformy mobilne.

Agnieszka Leśniewska
Kierownik Zespołu Zarządzania Projektami i Procesami, Unum Życie TUiR
Posiada doświadczenie zdobyte w branży ubezpieczeniowej w obszarze analizy i zarządzania projektami. Prowadziła i uczestniczyła w wielu projektach wdrażających nowe rozwiązania biznesowe i technologiczne. Obecnie kieruje zespołem zajmującym się automatyzacją i robotyzacją procesów biznesowych. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, doktor nauk technicznych.

Maciej Zyzak
Robotic & Intelligent Content Services Product Owner, ING Tech Poland
Od 4 lat związany z ING w ramach globalnego programu Robotics Process Automation. Wcześniej kontraktor IT zaangażowany w projekty i wdrożenia z dziedzin networking oraz server administration zarówno dla klientów korporacyjnych jak i firm z sektora MŚP. Obecnie prowadzi zespół inżynierów DevOps dostarczających aplikacje i rozwiązania RPA dla grupy ING.

Łukasz Ratman
IT Area Lead Digital Experience & Automation, ING Tech Poland
Od ponad 14 lat związany z ING oraz katowickim centrum usług wspólnych dla grupy. Początkowo związany z programowaniem, następnie zaangażowany w budowanie nowych usług m. in. operacji bezpieczeństwa oraz tworzeniem software house.
Obecne odpowiada za operacje IT, monitoring dostępności oraz globalne centrum kompetencyjne robotics process automation dla grupy ING. Absolwent Politechniki Wrocławskiej (Wydział Elektroniki).

Piotr Chmiel
Dyrektor Departamentu Zarządzania Zgodnością, T-Mobile
Compliance Officer w T-Mobile Polska S.A., od 2009 związany z firmą i zagadnieniami compliance. Jest jedną z pierwszych osób, które zbudowały Compliance Management System w T-Mobile Polska S.A. Doświadczenie i umiejętności w obszarach compliance, audytu wewnętrznego, wykrywania nadużyć oraz doradztwa biznesowego potwierdzają certyfikaty CFE (Certified Fraud Examiner), CIA (Certified Internal Auditor), CISA (Certified Information Systems Auditor) oraz Certified Compliance Manager International, (Frankfurt School of Finance and Management). Aktywnie zaangażowany w prace w ramach programu „Standard Etyki w Polsce”, realizowanego przez Global Compact Polska. Współautor Standardu Programu Etycznego. Prowadzi zajęcia z zagadnień Compliance na uczelniach wyższych, publikuje materiały związane z tą tematyką.
Poprzednio pracował w firmach audytorsko-doradczych, zajmując się analizą, oceną i projektowaniem mechanizmów kontrolnych w procesach biznesowych i procesach IT.
Ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie, na wydziale Fizyki i Techniki Jądrowej.

Dawid Szałański
Kierownik Działu Inteligentnej Automatyzacji, Neuca
Założyciel, INAU.pl
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Informatyka w Biznesie. Posiada tytuł zawodowy Senior Menedżera ds. Zarządzania Procesami i Jakością. Od 5 lat związany z poprawianiem efektywności organizacji. Zawodowo zajmuje się analizą oraz prowadzeniem projektów w obszarze automatyzacji procesów z wykorzystaniem RPA, botów oraz sztucznej inteligencji. Jest współtwórcą architektury procesów Banku oraz autorskiej metody zarządzania poprzez łączenie produktywności zespołów operacyjnych z celami strategicznymi. Wspiera również rozwój jednego z największych serwisów e-commerce w Europie jako Product Owner. Hobbystycznie prowadzi blog związany z automatyzacją biznesu i życia codziennego.

Wojciech Tatys
Global Business Excellence & Transformation Lead, Discovery
Doświadczony menedżer projektów i programów, z unikalnym zestawem umiejętności opartym na PMI, Prince2 oraz Agile / Scrum. Realizuje projekty z zakresu optymalizacji procesów biznesowych oraz transformacji cyfrowej realizowane w środowisku międzynarodowym. Entuzjasta zarządzania procesami i ciągłego doskonalenia z wykorzystaniem takich metodyk jak Lean, Six Sigma czy ToC. Laureat nagrody za najlepsze studium przypadku wdrożenia Lean Management w Polsce. Swoje doświadczenie zawodowe zbierał w globalnych korporacjach takich jak Hewlett Packard, Microsoft, CBRE czy Discovery. Wykształcenie informatyczne umożliwia mu w łatwy sposób rozmawiać z biznesem podczas wszelakich projektów mających na celu implementację systemu, czy przeniesienie usług z jednej lokalizacji do drugiej. Twórca strategii ciągłego doskonalenia i automatyzacji oraz modelu dojrzałości operacyjnej; model działający jako kompas dla biznesu w podejściu do rozwoju operacyjnego. Trener z zamiłowania dzielący się wiedzą poprzez praktyczne zastosowanie narzędzi i szeroko rozumiane zarządzanie zmianą (włączając czynnik ludzki). Prywatnie uwielbiający wyzwania i idący przez życie z regułą, że wszystko jest możliwe tylko trzeba zrobić pierwszy krok.

Łukasz Tartanus
Koordynator badania ogólnopolskiego badania dojrzałości procesowej, Procesowcy.pl
Współtwórca społeczności PROCESOWCY.PL i koordynator cyklicznie prowadzonego ogólnopolskiego badania dojrzałości procesowej. Specjalizuje się w projektowaniu systemów zarządzania procesami biznesowymi (w rozumieniu koncepcji zarządzania), identyfikowaniu procesów, ich analizie i usprawnianiu. Zna szereg standardów, notacji, metodyk, narzędzi i modeli referencyjnych, ale nie jest zwolennikiem ich "ortodoksyjnego" wykorzystywania, tylko każdorazowego dopasowania do potrzeb realizowanych projektów.

Michał Wiczyński
CTO, TrimSecure
Niezależny konsultant. Ponad 15 letnie doświadczenie w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym, ecommerce oraz handlu detalicznym. Obecnie odpowiedzialny za doskonalenie, optymalizacje oraz projektowanie procesów wspierających biznes z wykorzystaniem automatyki i analizy danych rozwiązań klasy RPA.

Michał Wolszlegier
Prezes, AUTOMADE
Prezes AUTOMADE (brandu spółki Extreme Robotics), praktyk biznesu realizujący projekty optymalizacji i
automatyzacji procesów w korporacjach. Zwolennik idei samodzielnej automatyzacji, inicjator i współtwórca prostego w użyciu narzędzia do robotyzacji. Od kilkunastu lat zaangażowany w tworzenie rozwiązań IT i wielu projektów startupowych (m.in. z branż: ICT, energia odnawialna, FMCG). Doświadczony manager, strateg, inwestor. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno na rynku polskim, jak i za granicą m.in. w konsultingu strategicznym, handlu międzynarodowym, finansach oraz rozwoju produktów IT.

Ewa Borowiec
Senior Project Manager, Schneider Electric
Od ponad 10 lat zajmuję się wdrożeniami i administracją systemów oraz procesów wspierających biznes. Swoją karierę rozpoczęłam w BSH prowadząc projekty wdrożeniowe w obszarze marketingu nakierowane na podniesienie sprzedaży produktów grupy na rynkach europejskich. Od 4 lat jako Kierownik Projektów jestem zaangażowana w transformację modelu HR Shared Services w grupie Schneider Electric. Obecnie odpowiadam za projekt automatyzacji procesów z wykorzystaniem RPA oraz innych rozwiązań IT, buduję i rozwijam europejskie RPA Center of Excellence w oparciu o zwinne metodyki projektowe. Jako niezależny konsultant Know.How.Much doradzam w obszarze zarządzania projektami.

Krzysztof Bączkiewicz
Expert Consultant, Findwise
Sztuczna inteligencja jest mi bliska od czasów pisania pracy magisterskiej w tej dziedzinie już 20 lat temu. Od tego czasu zajmuję się różnymi aspektami optymalizacji procesów biznesowych i pozyskiwania wiedzy z danych, zarówno od strony technologicznej, jako programista, jak i od strony biznesowej, jako konsultant. Przez wiele lat byłem przewodniczącym polskiej delegacji do podkomitetu ISO zajmującego się inżynierią oprogramowania, dbając o rozwój najlepszych praktyk w tym obszarze. W ostatnim czasie skupiam się na technologiach wyszukiwania informacji i interfejsach konwersacyjnych (chatbotach). Jako główny architekt uczestniczę w wielu projektach wykorzystujących przetwarzanie języka naturalnego w celu optymalizacji interakcji z użytkownikiem.

Mateusz Forlita
Logistics Consultant, Global Manufacturing Logistics Department, VELUX
Konsultant Logistyki w grupie VELUX odpowiedzialny za prowadzenie projektów optymalizacyjnych w 15 spółkach produkcyjnych VELUX w Europie, USA oraz Chinach. Ponad 10 letnie doświadczenie zdobywał pracując jako planista produkcji, zakupowiec surowców oraz optymalizator logistyki co pozwoliło zmierzyć się z różnymi dziennymi wyzwaniami i wykorzystać doświadczenie w obecnym obszarze pracy. Specjalista w wdrażaniu oraz optymalizacji systemów SAP.

Tomasz Łopuchowicz
RPA Manager, VELUX Business Services
Lider zespołu RPA w Grupie VELUX. Doświadczanie zbierał w branży doradztwa biznesowego optymalizując funkcje back-office w Polsce i za granicą. Od ponad 4 lat zajmuje się tematyką Robotic Process Automation oraz jej ewolucją w kierunku tzw. hiperautomatyzacji – certyfikowany developer, specjalista w dziedzinie budowy i promocji jednostek odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie automatyzacji w oparciu o technologię RPA. Entuzjasta nowych technologii wspierających procesy biznesowe.

Wojciech Brach
Dyrektor Sprzedaży, Grupa ProService Finteco
W Grupie ProService Finteco odpowiada za rozwój biznesu. Od kilkunastu lat współpracuje z klientami intencjonalnymi w zakresie usług i rozwiązań wykorzystywanych w relacjach B2B i B2C oraz wewnątrz organizacji. Doświadczenie zdobyte w branży finansowej z sukcesem wykorzystuje w branżach koncentrując się na optymalizacji procesów i minimalizacji ryzyka w procesie obsługi Klienta.

Justyna Stepnowska
Senior RPA Developer, Ceva Logistics
Od ponad 3 lat zajmuje się wdrażaniem RPA w organizacjach. Przez pierwsze 2 lata pracowała w firmie finansowej jako RPA Developer. Od ponad roku pracuję w firmie CEVA Logistics, gdzie jest odpowiedzialna za wdrażanie robotów na terenie wschodniej Europy. W swojej codziennej pracy kładzie bardzo duży nacisk na zwiększanie świadomości o RPA w organizacji. Współtworzy i prowadzi szkolenia dla pracowników, którzy są zainteresowani automatyzacją procesów. Brała udział w implementacji kilkudziesięciu robotów w dwóch organizacjach.

Marcin Grotowski
Team leader - BPM project manager
Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarzadzania pod auspicjami PAN na specjalizacji Inżynieria Procesów Biznesowych. Od ponad 6 lat zajmuje się modelowaniem procesów i wytwarzaniem oprogramowania wspierającym funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Od 2 lat związany z branżą TLS poprzednio FMCG. Uczestnik wielu projektów w tym również o zasięgu międzynarodowy. Pełnił funkcje na różnych szczeblach stosowanych w metodykach AgilePM jak i Prince2. Zdobyta wiedza podczas kursów, konsultacji i seminariów polskich i zagranicznych umocniła wiarę w dopasowanie Biznes-IT. Posiada praktyczne doświadczanie w budowie procesów operacyjnych i wspomagających.
Wiedza z zakresu IT i podstaw elektroniki pozwala tworzyć skutecznie rozwiązania oparte o workflow, robotyzację i integrację między różnymi systemami.

Mateusz Kuroczycki
Continuous Improvement & Automation Manager, Alcon

Robert Wiczyński
niezależny ekspert
Posiada kilkuletnie doświadczenie zdobyte w branży ubezpieczeniowej, logistycznej i bankowej, w obszarze wdrożeń i działalności operacyjnej IT. Odpowiedzialny za wdrożenie change management w obszarze RPA. Wykształcony w WAT w Warszawie. Na konferencji BPA Summit występuje jako osoba niezależna.

Sebastian Szachnowski
Dyrektor ds. digitalizacji HRS, Volvo Polska
Dyrektor ds. digitalizacji w HRS, odpowiedzialny m.in. za wdrożenie i adaptację RPA, podpisów elektronicznych, narzędzi analitycznych i low-code globalnie w HR w Grupie Volvo. Z Robotics Process Automation związany od 2017 roku, gdy miały miejsce pierwsze implementacje w HR i w finansach. Zbudował podstawy funkcjonowania infrastruktury robotów programowych w Volvo, później rozszerzone na pozostałe dywizje firmy.

Tomasz Sobczak
Regional Sales & Business Development Manager, Findwise
Od ponad 10 lat pracuje z technologami wyszukiwania (m.in. Apache Solr, Elasticsearch) jako programista, konsultant, a w ostatnim czasie również jako regionalny menadżer sprzedaży. Główne obszary działalności Tomasza to wyszukiwarki i chatboty, zarówno korporacyjne, jak i te wspierające sklepy internetowe. Wdrażane przeze niego rozwiązania, które zwykle mają na celu poprawę efektywności pracy, obsługę klienta, czy odnajdywanie właściwych produktów coraz częściej opierają się o przetwarzanie języka naturalnego oraz uczenie maszynowe.

Krzysztof Kuczkowski
Head of Intelligent Process Automation Delivery Team, Mindbox
Krzysztof jest ekspertem w dziedzinie projektów inteligentnej automatyzacji procesów biznesowych. od 2015 roku przeprowadził wiele projektów, automatyzował procesy w organizacjach z różnych branż, zarówno w Polsce jak i za granicą. W realizowanych projektach pracował z cała gamą technologii i narzędzi. Krzysztof w Mindbox prowadzi zespół konsultantów i developerów RPA.

Łukasz Semeniuk
Dyrektor Handlowy, WEBCON
Ekspert od 13 lat związany z branżą IT. Obecnie, Dyrektor Handlowy w WEBCON, firmie dostarczającej oprogramowanie klasy low-code/BPM do digitalizacji i zarządzania procesami biznesowymi. Związany z firmą od 7 lat, zajmuje się doradztwem i sprzedażą platformy do tworzenia elektronicznych obiegów dokumentów i aplikacji biznesowych, WEBCON BPS. Pomaga efektywnie realizować strategię cyfrowej transformacji takim liderom rynku, jak CEDC, Societe Generale, Cersanit czy Energa. Wcześniej odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek i konsulting w zakresie systemów ERP i Retail. Swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem dzielił się również jako wykładowca-trener, prowadząc wykłady i ćwiczenia z zakresu systemów ERP.

Agnieszka Belowska-Gosławska
Head of Robotics, Nordea
Od początku kariery zawodowej związana z branżą BPO/SSC/ oraz Bankowością w międzynarodowym wydaniu.
Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła w Centrum Usług Wspólnych Philips/Infosys jako członek zespołu księgi głównej. Na dalszych etapach kariery obejmowała zarówno stanowiska związane z zarządzaniem ludźmi jak i centralizacją oraz usprawnianiem procesów księgowych. Od 2010 roku w Nordea Bank AB SA Oddział w Polsce, najpierw jako menadżer odpowiedziany za transfer procesów, dyrektor operacyjny w dziale bankowości detalicznej (+500 osób), dyrektor działu dział do spraw przeciwdziałaniu praniu pieniędzy (AML) i finansowaniu terroryzmu (CT). Obecnie Dyrektor Strategiczny Robotyki w Nordea.

Oktawiusz Kacza
Wiceprezes, Sabre Polska
Manager z ponad 20 letnim stażem w branży IT oraz bankowości i szerokim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym. Od początku kariery związany z nowymi technologiami, przez ponad dekadę budował i wdrażał rozwiązania dla różnych sektorów gospodarki, pełniąc różne role w ComArch S.A. W 2008 roku dołączył do banku BNP Paribas, nadzorując jego rozwój w zakresie zarządzania projektami, optymalizacji procesów oraz projektowania funkcjonalności systemów IT. Jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za funkcje krytyczne we wszystkich fuzjach i procesach integracyjnych Grupy BNP Paribas w Polsce oraz przeprowadził transformację cyfrową Pionu Operacji, wdrażając robotyzację procesów i kulturę ciągłego doskonalenia. Obecnie, wiceprezes w Sabre Corporation, wiodącym dostawcy technologii dla linii lotniczych i branży turystycznej. Absolwent Akademii Górniczo-Hutnicznej, specjalność Telekomunikacja, ukończył również studia Executive MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu i Stockholm University School of Business oraz Leadership Academy of Harvard Business School.

Jarosław Wojnarowski
Head of the Service Delivery Center, Pandora

Elżbieta Solińska
COO, Santander Bank Polska
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z wieloletnim doświadczeniem w różnych obszarach bankowości – od bankowości oddziałowej, przez tworzenie produktów i usług bankowych, po zarządzanie operacjami w całej organizacji (kilkuset pracowników). W ramach kierowania operacjami, które są częścią wszystkich obszarów działalności banku, koncentruje się na rozwoju i optymalizacji procesów. Powołała w swoim obszarze centrum kompetencyjne odpowiedzialne za robotyzację – Fabrykę Robotów. Za nadrzędny cel transformacji cyfrowej i robotyzacji uważa wspieranie klientów oraz pracowników w rozwoju.

Robert Gowin
Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Unum Życie TUiR
Jest odpowiedzialny za obszary obsługi klienta oraz IT. Dołączył do firmy w sierpniu 2015 roku jako Doradca Zarządu ds. Projektów Strategicznych. Posiada międzynarodowe doświadczenie w tworzeniu strategii operacyjnych, zarządzaniu obszarem obsługi klienta, a także w optymalizacji i budowaniu efektywnych procesów operacyjnych. Przed dołączeniem do Pramerica przez 10 lat pracował w firmie Genworth Financial jako Dyrektor Operacyjny. Zanim dołączył do Genworth Financial, pracował m.in. w TU Inter-Życie Polska S.A., TUiR Allianz-Życie Polska S.A. Z wykształcenia jest matematykiem. Ukończył studia Executive MBA prowadzone przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Mariusz Jagodziński
Head of Data & Analytics, Kinguin
Manager centrum doskonalenia robotyki w firmie DSV International Shared Services, należącą do jednej z największych firm logistycznych na świecie DSV A/S. Obecnie zajmuje się automatyzacją RPA oraz testowaniem nowych technologii z obszaru „Machine Learning” AI dla całej grupy DSV. Lider zespołu i pasjonat nowych technologii od ponad 15 lat związany z branżą FINTECH, zdobywający doświadczenie w największych instytucjach finansowych. Realizował projekty tranzycji usług IT, tworzenia nowych zespołów i usług zarówno w działach IT jak i biznesowo-operacyjnych. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz optymalizacji procesów w warstwie biznesowej.

Wojciech Szremski
RPA CoE Head, Schaeffler Global Services
Agent zmiany, ponad 10 letnie doświadczenie zdobywał w międzynarodowych organizacjach sektora usługowego oraz w sektorze bankowym. Realizował inicjatywy z zakresu budowania kultury procesowej, doskonalenia, optymalizacji i projektowania procesów, zwiększania efektywności operacyjnej, a także robotyki. Nadzorował portfolio projektów organizacyjnych. Kierował departamentem zajmującym się doskonaleniem i architekturą procesów oraz wdrażaniem rozwiązań klasy RPA w Euro Banku.

Prof. Andrzej Sobczak
Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Profesor Szkoły Głównej Handlowej, od kilku lat specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym IT i architekturze korporacyjnej. Obecnie skupia się na robonomice – interdyscyplinarnym obszarze, który zajmuje się zaawansowanymi technologiami automatyzacji i robotyzacji z perspektywy ich wpływu na ekonomiczne i organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw. Jest redaktorem serwisu Robonomika.pl.

Radek Mierzejewski
VP, Global Business Services, Herbalife Nutrition
SSC/GBS Expert and ABSL Audit Committee member
Radek is the Head of DFDS Polska which was awarded the 2017 ABSL Business Leader in Business Excellence Diamond Award. Prior to joining DFDS, Radek was in New Zealand working as a Executive Director Finance for an electricity retail company which was awarded Deloitte NZ Fast50 status under his tenure. Radek has over 6 years experience in Poland, majority of which is in the Business Services sector where he held Director level positions and over 15 years in Australia and New Zealand where he held a number of senior financial positions including CFO for Australian listed companies. In his roles he has published numerous audited Annual Reports, was involved in a $100 million IPO and project managed one of the bids for BP Solar’s manufacturing facility in Australia. Radek started his career in New Zealand working as an auditor with PriceWaterhouse, qualified as a Chartered Accountant in 1998 and completed his MBA through University of Otago and Copenhagen Business School.

Michał Marlinga
Head of CitiLean and Smart Automation Center, Citi Service Center EMEA
Michał Marlinga jest liderem zespołu CitiLean and Smart Automation Center w Citi Service Center w Warszawie. Jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów usprawniających i automatyzujących procesy, a także za wdrażanie kultury lean i ciągłego doskonalenia. Michał jest Master Black Beltem Lean Six Sigma, ekspertem w Business Process Management Systems, RPA, Design Thinking, TQM, ISO i wielu innych. Od 14 lat związany z sektorem finansowym, prowadząc transformacje biznesowe I procesowe w największych instytucjach finansowych w Polsce i CEE. Przed dołączeniem do Citigroup był menedżerem w PwC odpowiedzialnym za tematy Operational Excellence w Polsce i CEE. Na trwałe zmienił wiele obszarów w kierunku kultury procesowej, wdrożył wiele innowacyjnych procesowych rozwiązań cyfrowych, rozwiązań big data i RPA. Zaprojektował i przeprowadził złożone transformacje operacji i obszarów biznesowych. Przed PwC, Michał przewodził lub był członkiem wewnętrznych zespołów consultingowych dedykowanych do usprawniania procesów w BNP Paribas, Credit Agricole i Santander. Michał od wielu lat jest również trenerem Lean Six Sigma, BPMS, zarządzania projektami, zarządzania procesami, Kaizen i in. prowadząc szkolenia i coachując projekty zarówno w obszarze finansowym jak i produkcyjnym.

Łukasz Suchenek
Sekretarz Rady Programowej Intelligent BPA Summit, Dyrektor ds. rozwoju, Evention
Zawsze dąży do tego, by programy przygotowywanych przez niego konferencji stanowiły wzorzec jakości. Dba o dobre relacje z prelegentami, pozyskiwanie najlepszej klasy ekspertów i pełne rozpoznanie rynku oraz oczekiwań uczestników. Lubi rozmawiać z ludźmi. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży konferencyjnej – zaczynał jako sprzedawca i kierownik zespołów sprzedażowych w Pulsie Biznesu i Trio Conferences, rozwinął się jako Project Manager w Rzeczpospolitej, by w pełni realizować swoje talenty w Evention. Przygotował blisko 100 szkoleń, warsztatów i konferencji adresowanych do średniej i wyższej kadry manadżerskiej. Jest absolwentem Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.