Szanowni Państwo,
bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program BPA Summit. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.

  • Konferencja odbędzie się 18 i 19 maja online. 18 maja rozpoczynamy o godz. 8.30 od sesji networkingowej, zaś konferencję o godz. 9.00. Wystąpienia będą streamowane, zaś spotkania z uczestnikami będą odbywały się w dedykowanych pokojach Zoom. 19 maja to dzień warsztatowy, również online w Zoom.
  •  Prosimy o przesłanie prezentacji najpóźniej do 13 maja (w przypadku nagrania prosimy o przesłanie prezentacji po nagraniu wystąpienia).
  • Tworząc prezentację proszę mieć na uwadze kilka aspektów:
    • Przede wszystkim prezentacja powinna mieć jak najbardziej praktyczny charakter - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba im jej przedstawiać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli na czym polegał problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem.
    • Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
      • Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
  • Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
  • Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej. POBIERZ SZABLON
  • Otrzymali Państwo dedykowane grafiki do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa banera nie otrzymał, proszę o kontakt.
  • W przypadku konferencji online osoby z Warszawy zachęcamy do wystąpienia na żywo (szczególnie w sesjach plenarnych – w równoległych może być tylko jedno wystąpienie ze studia na raz, więc wymaga to każdorazowo uzgodnienia). Konferencja będzie realizowana w Wafel Studio, które mieści się w Wilanowie - dokładna lokalizacja tutaj.
  • Osoby, które nie mogą wystąpić ze studia, prosimy o nagranie swoich wystąpień wcześniej. Rekomendujemy tę formułę, gdyż uniezależnia nas od problemów technicznych, a ponadto umożliwia zmontowanie materiału. Możliwe jest też zdalne wystąpienie live. W tym celu konieczne jest zapewnienie odpowiedniego stałego łącza internetowego, które zapewni szybką transmisję audio-video. Tę opcję proszę jednak traktować jako ostateczność. Prosimy o informację jak najszybciej, którą wersję Państwo wybieracie.
  • Tych z Państwa, którzy wolą nagrać swoje wystąpienia, proszę o wybranie dogodnego terminu nagrania w kalendarzu w terminie 25 kwietnia - 13 maja: WYBIERZ TERMIN NAGRANIA
    Nagranie odbędzie się w ZOOM, do którego link będzie znajdował się w mailu potwierdzającym termin nagrania. W nagraniu będzie uczestniczył technik, który zarejestruje wystąpienie, a także będzie służył w razie potrzeby pomocą przy ustawieniu oświetlenia i dźwięku. Rejestrowany będzie zarówno obraz prezentacji (udostępnianej przez Państwa) jak i obraz z kamery.
  • Dla moderatorów dyskusji roundtables przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Państwu lepiej przygotować się do prowadzenia dyskusji. Znajdą je Państwo w pliku dostępnym poniżej: ZASADY ROUNDTABLES. Ponadto, przygotowaliśmy szkolenie dotyczące moderacji dyskusji. Zachęcamy do zapoznania się z nim: OBEJRZYJ SZKOLENIE
  • Dla wszystkich prelegentów występujących zdalnie proponujemy użycie wirtualnego  TŁA ZOOM
  • Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o przybycie / dołączenie do konferencji online co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem. Po każdej prezentacji dajemy możliwość spotkania się prelegenta z uczestnikami w dedykowanym pokoju Zoom. Spotkania te nie wliczają się do czasu wystąpienia, a trwają równolegle z kolejnym wystąpieniem.
  • Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na te materiały.
  • Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom, prelegentom oraz odpłatnie na naszej platformie edukacyjnej. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejszą sprzedaż nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
  • Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 13 maja!

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: lukasz.suchenek@evention.pl

IBPA SUMMIT 2022

18-19 maja 2022
Warszawa
www.bpasummit.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2022 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.