7 kwietnia 2020

8.30 - 9.00

Rejestracja uczestników i poranny networking

9.00 - 9.10

Otwarcie konferencji i powitanie uczestników

Redaktor Programowy BPA Summit 2020
Evention

SESJA PLENARNA

9.10 - 9.30

Connected RPA – The road to AI

Blue Prism is a pioneer in RPA, automating complex business processes. While these processes were initially rather homogeneous and task-oriented, today they are more and more heterogeneous and combined with various AI services and partly in the cloud. By automating these processes, use cases can be realized that would have been impossible or only deliverable with very high effort a few years ago. In the presentation you will see, how we map the most complex AI-based use cases efficiently and with added value for our customers.

Solutions Consultant
Blue Prism Central and Eastern Europe

Portret robota we współczesnej organizacji
Przedstawimy wyniki badań polskiego rynku RPA. Otrzymacie Państwo informacje, jakie są polskie roboty, jak wygląda ich tworzenie i czym zajmują się na co dzień w różnych organizacjach. Opowiemy również, kim są twórcy robotów, gdzie są utrzymywane i jakie platformy są w użyciu.

Manager zarządzający Analizą Biznesową i Robotyzacją procesów
Grupa NEUCA
Robotic Process Automation Analyst
Hapag Lloyd

9.30 - 9.50

W kierunku hybrydowego środowiska pracy – czyli modele skalowania automatyzacji / robotyzacji w przedsiębiorstwach
W zdecydowanej większości dużych podmiotów działających w Polsce istnieją już zespoły zajmujące się robotyzacją procesów. Z badań przeprowadzonych przez autora w III kwartale 2018 r. średnia liczba robotów oscyluje w takich organizacjach między 30 a 50. W prezentacji przestawię podejście do przeprowadzania wdrożeń robotów (i szerzej – automatyzacji) na jeszcze szerszą skalę. Będę starał się odpowiedzieć na trzy związane z tym pytania: Czy i kiedy jest sens to robić oraz jak zrealizować to w efektywny sposób?

Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

9.50 - 10.10

To be or not to be robotic?
Zanim zdecydujemy się na wdrożenie lub nie robotyzacji należy odpowiedzieć sobie na szereg kluczowych pytań i ustalić pryncypia działania. Co chcemy osiągnąć? Jakie procesy robotyzować? Jakiej klasy narzędzia wybrać? Jak wdrażać? Jak utrzymać po wdrożeniu? Celem prezentacji jest przedstawienie procesu podejmowania decyzji i realizacji w praktyce.

Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny
Unum Życie TUiR SA

10.10 - 10.30

Inspiracja: Skąd przychodzimy i dokąd zmierzamy – futurystyczna wizja rozwoju rozwiązań RPA

Chief Operations Officer
R^2
Head of CitiLean and Smart Automation Center
Citi Service Center

10.30 - 10.50

Diabeł tkwi w szczegółach: przegląd najpopularniejszych rozwiązań RPA
Podczas prezentacji omówione zostaną najpopularniejsze rozwiązania RPA pod kątem zastosowanej architektury, technologii i języków programowania, podstawowych elementów produktu, możliwości ponownego wykorzystania kodu i skalowalności, a także społeczności, wsparcia i certyfikacji

Postdoctoral Researcher
Hanken School of Economics

10.50 - 11.00

Przerwa kawowa

Dyskusja oxfordzka: Zagrożenia efektywnego wdrażania RPA i sposoby ich ograniczania

W dyskusji udział wezmą:

RÓWNOLEGŁE SESJE CASE STUDIES

ŚCIEŻKA BIZNESOWA

ŚCIEŻKA WDROŻENIOWA

Synergia systemów Low-Code BPMS oraz RPA w osiągnięciu szybkich efektów biznesowych

Działamy w zmiennych warunkach formalno-prawnych oraz rosnących wymagań biznesowych. Dążymy do osiągnięcia szybkich efektów biznesowych poprzez ciągłe usprawnianie procesów i automatyzację. Porozmawiamy o myśleniu procesowym, Low-Code Aurea BPM oraz RPA - czy i kiedy warto w to wchodzić?

Dyrektor działu sprzedaży i marketingu
Tecna

Automatyzacja obsługi klienta na przykładzie obsługi szkód w firmie ubezpieczeniowej

11.00 - 11.30

Automatyzacja procesów w walce z efektami COVID-19

Podczas prelekcji omówimy najbardziej pilny temat ostatnich tygodni, tzn. zachowanie ciągłości biznesowej i operacyjnej przedsiębiorstwa w sytuacji silnych czynników zewnętrznych jakim jest obecnie walka z epidemią wirusa COVID-19. Poruszymy temat jak można utrzymać jakość i wydajność procesów podczas obniżonej i zdalnej dostępności pracowników, utrudnień procesowych, formalnych czy barier technologicznych. Garść najlepszych praktyk oraz potencjalnych rozwiązań obecnych i przyszłych wyzwań, związanych z tą niecodzienną, globalną sytuacją społeczną i rynkową.

Członek Zarządu, Pion Produktów
Makeitright

Automatyzacja procesów biznesowych przy użyciu chatbota - studium przypadków

Moda na chatboty zatacza coraz szersze kręgi za granicą, jak również w Polsce. Jednak czy jest to tylko nowa moda, a może realnie przynosi wartość w procesie automatyzacji procesów biznesowych? Jak i kiedy go stosować? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas prezentacji naszych dwóch realizowanych przypadków z tego zakresu. Opowiemy również o tym jak się przygotować do takiego projektu oraz na co możemy liczyć na jego końcu.

Data Scientist Technology Leader
Findwise
Regional Manager
Findwise

11.30 - 12.00

Rozwój kompetencji związanych z RPA w praktyce
Podczas wystąpienia omówione zostaną najlepsze praktyki i osobiste doświadczenia związane ze szkoleniami RPA, zebrane podczas ponad 800 godzin spędzonych na sali szkoleniowej i trzech lat pracy jako RPA Training Manager. Na co zwrócić specjalną uwagę, a czego unikać, co działa, a jakie tematy sprawiają uczestnikom najwięcej problemów. Tematy dotyczące szkoleń przedstawione będą zarówno z perspektywy organizacji, czyli jak budować programy szkoleniowe dotyczące RPA, jak i perspektywy indywidualnej, dotyczące rozwijania konkretnych kompetencji, zwłaszcza w kontekście koncepcji Citizen Developer.

Automation Solution Lead / RPA Training Manager
HSBC

Zastosowanie AI/Machine Learning w Automatyzacji RPA
3 scenariusze biznesowe, wdrożeń automatyzacji procesów przy pomocy hybrydowego podejścia, RPA + AI/Machine Learning: 1. Robot do weryfikacji nazw klienta; 2. Robot do weryfikacji danych adresowych na podstawie źródeł zewnętrznych; 3. Robot wspomagający przetwarzanie papierowych dokumentów – OCR. Zostaną przedstawione wyzwania, jakie pojawiają się na początku hybrydowej automatyzacji, rezultaty działań hybrydowych robotów, od czego zacząć pierwsze hybrydowe rozwiązania, mity dot. AI/Machine Learning, narzędzia.
.

Manager of Robotics Centre of Excellence
DSV Panalpina

12.30 - 13.00

Przerwa na lunch

13.00 - 13.30

Automatyzacja wewnątrzszpitalnych procesów logistycznych w praktyce
Celem prezentacji jest przedstawienie sposobów automatyzacji i racjonalizacji wybranych wewnątrzszpitalnych procesów logistycznych na dwóch praktycznych przykładach. Wielowymiarowe zmiany w obszarze szeroko rozumianej ochrony zdrowia sprawiły, że osoby zarządzające szpitalami podejmują decyzje na rzecz zrewidowania dotychczasowych sposobów prowadzenia swojej działalności. Nie tylko chcą być odpowiedzialne za administrowanie szpitalem, ale rzeczywiste zarządzanie nim, niejednokrotnie z wykorzystaniem sprawdzonych w innych branżach metod i strategii oraz technik i technologii. Jako ilustracje trendów w zakresie automatyzacji procesów logistycznych w szpitalach posłużą przykłady wdrożeń w: Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu oraz Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku.

Adiunkt
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania

Wyzwania Bezpieczeństwa przy wdrażaniu automatyzacji robotowej w organizacji na przykładzie Lufthansa Group

Robot to nie człowiek: brak tożsamości robota. A co jak robot zwariuje? Jak się upewniamy, że robot nie skrzywdzi naszych systemów? Czy rozwój robota to programowanie? Jak zapewnić bezpieczeństwo rozwoju „kodu”? Jak sprawdzić, czy spełniamy wymogi ochrony danych klienta? Infrastruktura robota: jak bardzo bezpieczna musi być? Zarządzanie dostępami w środowisku robotycznym. Zarządzanie ryzykami: największa broń Security Officera. Standaryzowanie procesu szacowania bezpieczeństwa.

IT Shared Services Automation Lead
Lufthansa Global Business Services

13.30 - 14.00

Jak przełamać pierwsze lody i traktować roboty po partnersku? Czyli jak edukujemy i szerzymy świadomość na temat robotyki w Grupie ING

Podczas wystąpienia omówione zostaną międzynarodowe doświadczenia grupy ING w obszarze edukacji i szerzenia świadomości na temat RPA wśród pracowników działów operacyjnych. Co się udało? O czym należy pamiętać już na pierwszych etapach planowania RPA w firmie? Czego należy unikać i co z perspektywy czasu zrobilibyśmy inaczej?

IT Area Lead Operations & Development
ING Tech Poland

Robotyzować czy zmieniać systemy
Podczas szukania procesów do robotyzacji często należy rozważyć pytanie, które zależy od biznesowego kontekstu – czy robotyzować proces lub jego element, czy zmienić aplikację która jest niedoskonała. Jakimi kryteriami się kierować, jakie wskaźniki użyć, którą opcję wybrać?

Kierownik Projektów
Bank Pocztowy

14.00 - 14.10

Przerwa kawowa

14.10 - 14.50

DYSKUSJE ROUNDTABLES

Wirtualne roundtables to 40-minutowa sesja „za zamkniętymi drzwiami”, prowadzona za pośrednictwem specjalnie zaprojektowanej platformy wideo online. Dzięki niej można wziąć udział w dyskusji, bez wychodzenia z domu. Każdy z „okrągłych stołów”, przeprowadzony z wykorzystaniem wideokonferencji, zapewnia możliwość dyskusji określonej liczbie osób, połączonych z dowolnych lokalizacji a obsługiwanych przez zespół techniczny.
Sesja roundtables podczas konferencji online BPA Summit 2020 będzie:

  • wirtualna – zapewniająca możliwość dołączenia „do stolika” z dowolnej lokalizacji
  • niezależna – każdy „stolik” będzie miał dedykowanego moderatora dyskusji online
  • równoległa – wszystkie dyskusje „przy stolikach” rozpoczną się jednocześnie i będą trwały tyle samo czasu

Do uczestników zapisanych na konferencję online będzie wysyłana przez organizatora wydarzenia ankieta z zapytaniem, do którego wirtualnego stolika roundtable chcieliby się zapisać. W ten sposób monitorowana będzie liczba zgłoszonych osób (obowiązuje zasada – kto pierwszy ten lepszy).

Proponowane tematy dyskusji roundtables:

Licencja na robota – na co zwrócić uwagę wybierając roboty do swojej organizacji pod kątem implementacji i integracji z wykorzystywanymi systemami

Licencja na robota – na co zwrócić uwagę wybierając robota do swojej organizacji? Jakie są dostępne modele nabycia licencji na technologie RPA? Jaki model licencjonowania jest najlepszy dla mojej organizacji? Jak dodatkowe technologie mogą wpływać na koszt licencji RPA? Jak wyliczyć TCO (total cost of ownership)?

Prezes
Digit.on

Jaki model pracy w RPA jest bardziej efektywny (waterfall czy agile) i dlaczego?

Czy Agile w RPA to tylko moda czy naturalna kolej rzeczy? Przewaga waterfalla w wytwarzaniu robotów. W jakich przypadkach? Z ilu osób/jakich ról tworzyć zespoły agilowe w RPA? Agilowe wytwarzanie robotów. A jak je „agilowo” utrzymywać?

Menedżer Zespołu Robotyzacji i Automatyzacji Procesów Biznesowych
Alior Bank

Finansowanie robotyzacji (RPA) w przedsiębiorstwie

Jak zbudować dobry business case – praktyczne przykłady z organizacji? Modele kosztowe czyli jak dzielić koszty RPA w organizacji? Skala a opłacalność - jak optymalizować realizacje RPA?

 

Director Shared Services
VELUX Global Business Services

Jak zbudować świadomość/buy in robotyki/automatyzacji w organizacji

Jak wygląda strategia komunikacji w kontekście automatyzacji (kto ją tworzy, kto ją egzekwuje, kanały, odbiorcy, cele)? Jak budowana jest świadomość (wiedza, zrozumienie) automatyzacji wśród pracowników? Jak organizowane są szkolenia wokół automatyzacji ( zewnętrzne, wewnętrzne, kto jest odbiorcą?)? Jak w temat automatyzacji zaangażowany jest zarząd?

Head of Robotics
Nordea

Jakie kompetencje są kluczowe do pracy przy automatyzacji, jakich brakuje i jak to adresujemy

Czy i dlaczego potrzebujemy nowych/innych kompetencji do pracy przy automatyzacji? Jakie kompetencje są kluczowe dla jakich rodzajów projektów? Jak można zorganizować pracę gdy brakuje kompetencji w naszej organizacji? Czy możemy i w jaki sposób pod kątem kompetencyjnym przygotować się na przyszłe projekty automatyzacji w naszej organizacji?

Dyrektor Generalny / Operacyjny

Jakie benefity poza oszczędnościami przynosi automatyzacja i jak je mierzyć?

Będąc na wielu spotkaniach bądź konferencjach poruszających temat Robotic Process Automation, wielokrotnie słyszałam, że najważniejszym czynnikiem wyboru procesów powinny być oszczędności. W pewnym momencie jednak opłacalne procesy się kończą i zostajemy tylko z tymi przynoszącymi koszty. Co zrobić w takiej sytuacji? Na podstawie jakich innych benefitów wybierać procesy do automatyzacji? Jak w takim razie przekonać stakeholderów, aby zdecydowali się na automatyzację względnie nieopłacalnych procesów? Co trzeba wziąć pod uwagę przedstawiając im zanalizowane procesy? W jaki sposób mierzyć inne niż oszczędności benefity płynące z automatyzacji?

 

IT Professional - Business Analyst
Roche

Różne modele umiejscowienia robotyki w organizacji (IT/ biznes), plusy i minusy tych rozwiązań

Dlaczego powinniśmy wdrażać RPA/automation w Biznesie? Oraz nie - przykłady co nie działa.  Dlaczego powinniśmy wdrażać w IT ? Oraz nie - przykłady co nie działa. Jak mądrze połączyć te dwa światy? Jakie są korzyści dla każdej z dziedzin?  Co jeszcze można zrobić? W która stronę zmierza rynek? Cross-competence teams?


niezależny ekspert

Procesy kontroli wewnętrznych i audytu w dobie zautomatyzowanych procesów – jak skutecznie prowadzić ten dialog?

SSC Director,
Jerónimo Martins

Jak wdrażać nowe technologie w skali w sposób strukturalny

Jakie są kluczowe kryteria sukcesu, żeby wdrożyć nowe technologie w skali w sposób strukturalny? Jaki jest wpływ modelu operacyjnego wdrażania automatyzacji w danej organizacji (Vendor / IT / DevOps team / SelfService)? Jakie jest znaczenie dojrzałości procesowej (PMA) & doświadczenia organizacji we wdrażaniu automatyzacji? Znaczenie praktyki oraz standardów Change Managementu organizacji w projektach automatyzacji procesów & wdrażania nowych technologi? (PoC i co dalej?) Jakie są konsekwencje jeżeli automatyzacje są wdrażane, ale nie w sposób strukturalny oraz nie w dużej skali?

Program Manager, EMEA Intelligent Automation Team (ES)
JP Morgan Chase & Co.

Re-skilling – możliwości i przykłady skutecznego budowania kompetencji RPA wśród członków obecnych zespołów operacyjnych

Managing Director
DFDS Polska

Jak zbudować BCP (Business Continuity Plan) dla RPA

Czy w dobie automatyzacji i redundantnej, zautomatyzowanej infrastruktury w chmurze, BCP jest w nadal procesem krytycznym dla automatyzacji? Gdzie umiejscowić odpowiedzialność za BCP? Od czego zacząć budowanie BCP dla automatyzacji? Jakie krytyczne punkty trzeba trzymać z tyłu głowy? Testy BCP: jak to ugryźć?

IT Shared Services Automation Lead
Lufthansa Global Business Services

Czy to koniec czy początek RPA?

Czy RPA spełniło oczekiwania organizacji? Jak rzeczywistość rozmija się ze sprzedażowymi hasłami? Czy RPA w obecnym kształcie przetrwa? Jaki jest kierunek rozwoju i przyszłość automatyzacji?

RPA CoE Head
Schaeffler Global Services

Powody wejścia w RPA – nie tylko obniżenie kosztów, ale coraz częściej usprawnienie realizacji powtarzalnych procesów

Prelegent zostanie przedstawiony wkrótce.

Strategia wyjścia z RPA
Jakie wyzwania generuje duża skala w robotyce i jak do nich podejść
Jak rozwija się rynek pracowników w sferze nowych technologii i jak uczelnie wyższe odpowiadają na zmieniający się popyt na profil kandydata do pracy
Jak zadbać o jakość rozwiązań RPA i zapewnić, że odpowiadają polityką zgodności
Chatboty – budowanie bazy wiedzy i ciągły rozwój z wykorzystaniem dostępnych rozwiązań
Jak zwiększyć efektywność robotów?

14.50 - 15.10

Zakończenie konferencji

Redaktor Programowy BPA Summit 2020
Evention

BPA SUMMIT 2020

7 kwietnia 2020
Warszawa
www.bpasummit.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Anna Kovalenko
tel: + 48 22 266 09 58
m: +48 570 611 811
e: anna.kovalenko@evention.pl

© 2020 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.