Agenda - Intelligent BPA Summit
BPA Summit / Agenda - Intelligent BPA SummitAgenda Intelligent BPA Summit 2022
18 – 19 maja 2022
Konferencja, 18 maja 2022
Poznajmy się!
Uczestnicy przybywający w Internecie na konferencję zostaną podzieleni na kilkuosobowe grupy (losowo) po to, by w bezpośredniej rozmowie za pomocą nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych, mogli chwilę porozmawiać i dowiedzieć się: (1) skąd przybyli, (2) co ich zachęciło do udziału w Intelligent BPA Summit - czego chcieliby się dowiedzieć i czego na konferencji szukają, (3) czym sami mogliby się podzielić z innymi.
Przy okazji wcześniejsze pojawienie się uczestników pozwoli im sprawdzić funkcjonowanie sprzętu i oprogramowania po stronie użytkownika, poznać interfejs konferencji, zrozumieć ''jak wszystko działa''.
9.00 – 11.20
Sesja plenarna
Sesja plenarna
Evention
GOŚĆ SPECJALNY
IA, zwana również Hiperautomatyzacją, to jeden z najnowszych trendów w szeroko pojętej sztucznej inteligencji. Jest to najnowocześniejsza kombinacja metod i technologii, obejmująca ludzi, organizacje, uczenie maszynowe, platformy low-code, zrobotyzowaną automatyzację procesów (RPA) i wiele innych.
Podczas prezentacji poszukam odpowiedzi na pytania: dlaczego wykorzystanie IA rozwija się tak szybko? Jakie korzyści przynosi ludziom, firmom, klientom i społeczeństwu? W jaki sposób IA może zwiększyć odporność naszych systemów zdrowotnych i ekonomicznych, aby chronić ludzkie życie i środki utrzymania nawet w czasach pandemii lub kryzysów? W jaki sposób wiodące organizacje były w stanie wykorzystać pełny potencjał IA na dużą skalę i wygenerować ogromny wzrost wydajności w zakresie od 20 do 60%? W jaki sposób IA może uratować ponad 10 milionów istnień ludzkich rocznie, potroić nasz globalny budżet na edukację, wyeliminować głód lub pomóc chronić naszą planetę?
Ostatnie lata to dosłownie eksplozja popularności narzędzi RPA w polskich firmach. Coraz częściej jednak pojawiają się głosy, które mówią, że jest to jednak przysłowiowy kolos na glinianych nogach. Skąd takie stwierdzenia i czy jest to prawda - na te pytania będą starali się odpowiedzieć uczestnicy panelu. Dodatkowo w trakcie rozmowy poruszane będą zagadnienia związane z kierunkiem transformacji robotyzacji w stronę hiperautomatyzacji oraz tego, jak będzie wyglądać przyszłość w tym obszarze.
Moderator:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ideas NCBR
Jerónimo Martins
Czy warto zakochiwać się w jednej technologii? Jak poukładać architekturę aplikacyjną w strukturze rozproszonej na wiele spółek, krajów i języków? W jaki sposób wykorzystać Low-Code aby umocnić i usprawnić przebieg procesów odbywających się w różnych narzędziach? Kogo angażować do budowania „spoiwa” w narzędziach Low-Code?
Raben Management Services
WEBCON
Podczas prezentacji omówione zostanie, w jaki sposób portfolio produktów EMIS i CEIC API wspomaga automatyzację analizy danych i automatyzację danych z zakresu analizy rynku. Zaprezentowane zostaną przykłady wykorzystania big data i konfiguracji hurtowni danych zawierających informacje spółkowe, finansowe i rynkowe z agregatorów danych. Omówiona zostanie też automatyzacja integracji mikro i makro zasobów danych oraz usprawnienie codziennych zadań kierowników operacji IT i kierowników projektów.
EMIS & CEIC - ISI Emerging Markets Group
Opowiemy jak najskuteczniej chronić swoje zasoby przed cyberatakami oraz w jaki sposób przyśpieszyć i zautomatyzować pracę zespołu. Omówimy także najciekawsze rozwiązania dla biznesu w ramach IBM Hybrid Cloud Management & Business Automation.
Cloudware Polska
11.20 – 11.40
11.40 – 13.15
Sesje równoległe
Machine Learning, AI & data
Sesja równoległa I
Co można zyskać zastępując lub wzmacniając ręcznie kalibrowane silniki wyszukiwania modelem learning to rank? Co jest potrzebne, by wprowadzić taki pomysł w życie? I w końcu, co zrobić, gdy nie mamy bezpośredniej informacji o preferencjach użytkowników? To niektóre z pytań, na które postaramy się odpowiedzieć w ramach wstępu do koncepcji learning to rank. Podzielimy się także naszymi doświadczeniami z wczesnych prac nad takim rozwiązaniem u jednego z klientów.
Findwise (Tietoevry Create)
Findwise (Tietoevry Create)
RPA and beyond
Ścieżka równoległa II
W jaki sposób robotyka wywiera wpływ w organizacji na skalę globalną? Jak zwiększyć inteligencję robotów poprzez integrację RPA z Intelligent Content Services. Jak sztuczna inteligencja przyspiesza również cyfryzację w branży finansowej.
ING
Machine Learning, AI & data
Sesja równoległa I
Przedstawione zostanie case study tworzenia grafiku pracy w dużej restauracji typu fast food, zatrudniającej kilkadziesiąt osób, w różnym wymiarze godzin. Zaprezentujemy, w jaki sposób narzędzie Graphwork jest w stanie bardzo efektywnie wspomagać i całkowicie zautomatyzować proces harmonogramowania czasu pracy praktycznie w dowolnej jednostce organizacyjnej. W trakcie prezentacji omówimy strukturę zatrudnienia, strukturę organizacyjną restauracji, układ zmian oraz pokażemy, jak wszystkie te zmienne oraz wiele innych jest obsługiwanych w aplikacji Graphwork. Całość zakończy prezentacja panelu raportowego aplikacji.
QTI
RPA and beyond
Ścieżka równoległa II
Prezentacja będzie studium przypadku, w jaki sposób hiperautomatyzacja umożliwiła naszej grupie przełamanie silosów i stworzenie wartości dla naszego klienta: pracowników. Po pierwsze, opis zautomatyzowanego procesu (krótki opis procesu i technologii wykorzystywanych do automatyzacji) oraz tego, jak powstała później struktura odpowiedzialności przełamuje silosy zespołów i działów, aby zapewnić lepsze wrażenia użytkownika końcowego.
Volvo Group Polska
Machine Learning, AI & data
Sesja równoległa I
Zespoły odpowiedzialne za jakość kontaktu z klientem są w stanie przeanalizować jedynie ułamek wszystkich interakcji, które miały miejsce. Przesłuchanie wszystkich rozmów bądź przeczytanie wszystkich komentarzy jest zbyt pracochłonne. Dzięki zastosowaniu mechanizmów opartych o uczenie maszynowe można w sposób automatyczny przetwarzać ludzkie wypowiedzi, by wyciągnąć z nich najważniejsze informacje. W trakcie prezentacji pokażemy jak w oparciu o Google Cloud Platform wykorzystać modele NLP i platformę danych do automatyzacji procesów biznesowych związanych z analizą wypowiedzi klientów.
Google Cloud Poland
Google Cloud Poland
RPA and beyond
Sesja równoległa II
Podczas swojego wystąpienia przybliżę Państwu kilka przykładów już działających procesów w wykorzystaniem „inteligentnej automatyzacji”. Szerzej opowiem o pracy robotów na danych zcyfryzowanych za pomocą OCR oraz ustrukturyzowanych przy użyciu AI. Wśród przykładów znajdą się zastosowania robotów jako integrację pomiędzy systemami a usługami w chmurze, czy też jednorazowe quick winy zadań nierealizowalnych analogowo.
PZU
12.55 – 13.45
13.45 – 14.35
Dyskusje roundtables
Równoległe dyskusje to element konferencji angażujący wszystkich uczestników. Ta sesja ma kilka celów. Po pierwsze, bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń w ramach konkretnego zagadnienia, interesującego daną grupę uczestników. Po drugie – możliwość spotkania i rozmowy z prowadzącym dane roundtable – zaprosiliśmy bowiem do ich prowadzenia osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu. Sesja roundtables to szerokie spektrum tematów – tak, aby każdy uczestnik konferencji mógł znaleźć interesującą go najbardziej dyskusję i poznać w ten sposób innych uczestników zainteresowanych tą samą tematyką.
Roundtable
Czy i kiedy w automatyzacji stosować podejście Citizen Development? Jakie są przewagi centralnego departamentu IT nad oddolnym budowaniem aplikacji przez biznes? Czym sugerować się w pierwszej kolejności wybierając strategię automatyzacji? Kiedy połączenie strategii Citizen Developmentu i centralnego departamentu IT przyniesie efekt synergii?
WEBCON
Roundtable
Podczas dyskusji porozmawiamy o cyberbezpieczeństwie chmury i jej automatyzacji. Przyjrzymy się także dedykowanym narzędziom z obszaru Business Automation i Hybrid Cloud Management z portfolio IBM.
Cloudware
Roundtable
Podczas dyskusji porozmawiamy o tym, jakie informacje przechowywać w CRM i jak je pozyskać (kluczowe informacje o polskich spółkach, profile, finanse, KRS, UBO, etc.). Dlaczego ważna jest aktualizacja danych? Jak zarządzać aktualizacjami?
Rozmowa odbędzie się w języku polskim.
ISI Emerging Markets Group
EMIS & CEIC - ISI Emerging Markets Group
ISI Emerging Markets Group
Roundtable
Podczas dyskusji wspólnie zastanowimy się nad tym, kiedy robotyzację realizować in-house, a kiedy lepiej oursource’ować; jak budować zespoły robotyzacji/automatyzacji – kto powinien wchodzić w ich skład, gdzie powinny być umocowane; Zastanowimy się też, jak znaleźć złoty środek między potrzebami a możliwościami rozwoju i utrzymania; jak mitygować ryzyko operacyjne w istotnych procesach, jak i zastępowalności w przypadku odejść pracowników.
Link 4
Roundtable
Jakie aplikacje są budowane przez programistow, a jakie przez low code? Czy różnica ma znaczenie dla przeciętnego użytkownika? Co po zbudowaniu aplikacji, deployment, maintenance i zmiany w aplikacjach low code? Jak zbudować zróżnicowany zespół pod względem kompetencji technicznych?
Schaeffler Global Services Europe
14.35 – 14.55
14.55 – 16.20
Sesje Case Studies
Sesje case studies mają bardzo praktyczny charakter. Zaproszeni eksperci zaprezentują studia przypadków, a po każdej prezentacji odbędą się rozmowy członków Rady Programowej z Prelegentami. Również uczestnicy będą mieli możliwość skierowania swoich pytań do Prelegentów i włączenia się w dyskusję.
Przedstawiciele Rady Programowej:
Nordea
Kinguin
ING Tech Poland
Schaeffler Global Services
Strategie rozwoju i automatyzacji biznesu
Case study
Współpraca zespołów zajmujących się optymalizacją i automatyzacją procesów jest kluczowa, aby umożliwić rozwój pracowników danego przedsiębiorstwa. Jednak jak zbudować wspólny model operacyjny, na które elementy zwrócić uwagę? Czy warto zainwestować czas w stworzenie platformy do zbierania, oceniania i nagradzania pomysłów? W trakcie wystąpienia usłyszycie dużo praktycznych wskazówek jak zrobić to raz, a dobrze.
Pandora
Pandora
Strategie rozwoju i automatyzacji biznesu
Ścieżka równoległa I
Czym jest Hiperautomatyzacja i dlaczego wszyscy o tym rozmawiają? Jakie technologie mogę składać się na strategię hiperautomatyzacji, i jak pomagają one nam ‘przeskoczyć’ ograniczenia RPA? Podejście rozproszone vs. platforma zintegrowana. Digitalizacja, robotyzacja, hiperautomatyzacja – i co dalej?
Office Samurai
Strategie rozwoju i automatyzacji biznesu
Sesja równoległa I
Jakie problemy i konieczne zmiany wymusiło wdrożenie robota w Orange Polska. Wdrożenie uporządkowało proces i dane oraz wymusiło powstanie samoorganizującego się zespołu. Prezentacja potwierdzi bardzo ważną zasadę, że aby skutecznie wdrożyć RPA należy przygotować ludzi, procesy i organizacje.
Orange Polska
Strategie rozwoju i automatyzacji biznesu
Case study
W Twoim zespole wykonywane są małe powtarzalne, monotonne zadania? Brakuje Wam czasu na ambitne i kreatywne projekty? Czy pracownicy jak roboty, przepisują dane z jednego miejsca w drugie? Dowiedz się, w jaki sposób uczymy naszych pracowników, jak zautomatyzować swoją pracę i poprawić efektywność bez umiejętności programowania, dzięki wdrożeniu demokratyzacji RPA.
Allegro
Allegro
16.20 – 16.30
Sesja plenarna
Spotkanie wieczorne na żywo!
19.00 – 22.00
Zapraszamy na spotkanie wieczorne w Restauracji Mokolove (Różana 14), gdzie nie zabraknie dobrego jedzenia i napojów, i gdzie będzie można ze sobą porozmawiać. Gościem specjalnym spotkania będzie Michał Zaorski – uczestnik edycji Mam Talent!, który wprowadzi nas w świat iluzji. Spotkajmy się w Mokolove! Więcej szczegółów w zakładce EVENT WIECZORNY.
Warsztaty, 19 maja 2022
Warsztat
Podczas 2-godzinnego warsztatu pokażemy, w jaki sposób zbudować funkcjonalną i działającą aplikację biznesową. Eksperci WEBCON umożliwią chętnym uczestnikom wypróbowanie darmowej wersji platformy WEBCON BPS oraz modułu no-code do tworzenia prototypów aplikacji, WEBCON Designer Desk.
Poznaj szczegóły warsztatów
Webcon
Webcon
Warsztat
Stworzenie dobrze działającego zespołu RPA nie jest łatwe i bardzo wiele firm na rynku robi to źle. Jednocześnie zasady, którymi należy się kierować, są dość proste, choć ich dobre wdrożenie wymaga sporo pracy. Na warsztacie przedyskutujemy kroki które należy podjąć aby zacząć tworzyć efektywny zespół RPA, a następnie rozwijać i stabilizować go tak, aby przynosił firmie korzyści przez długi czas.
Poznaj szczegóły warsztatów
Office Samurai
Warsztat
Zapotrzebowanie na roboty w firmach jest co raz większe. Niektórym z nich ciężko jest sprostać popytowi na rozwiązania z obszaru automatyzacji RPA. Stąd też na rynku obserwowany jest trend demokratyzacji związany z oddawaniem możliwości tworzenia robotów w ręce pracowników. Obecnie rozwój narzędzi do automatyzacji umożliwia tworzenie robotów na osobistych komputerach nawet podczas kilku godzin. Podczas warsztatu:
- wypracujemy zasady demokratyzacji dla przykładowej organizacji,
- wybierzemy narzędzia wspierające,
- stworzymy prostego robota.
Grupa Neuca
STREFA WIEDZY
Strefa wiedzy to sekcja prelekcji w formule Video on Demand, nagrane wcześniej, udostępnione uczestnikom przed konferencją, w trakcie konferencji i później, wraz z nagraniami prezentacji z konferencji.
Strefa Wiedzy
Dowiedz się, jak największy polski deweloper opracował i wdrożył strategię digitalizacji, w jaki sposób firma przygotowała się na cyfrową transformację, oraz dlaczego zdecydowali się postawić na platformę klasy low-code WEBCON BPS, by dostarczać szyte na miarę aplikacje wspierające procesy biznesowe.
bpmRiders
Echo Investment
Strefa Wiedzy
Opowiem o technice przeszukiwania danych nieustrukturyzowanych, w której wynik zapytania nie ogranicza się tylko do odnalezienia poszukiwanych słów lub fraz, ale przede wszystkim do określenia intencji poszukującego, zidentyfikowania przestrzeni kontekstowej i odnalezienia pożądanej informacji. Ten rodzaj wyszukiwania sprawia, że przeszukiwanie jest pełniejsze dzięki inteligentnemu zrozumieniu tego, o co próbuje zapytać użytkownik, zamiast prostego dopasowywania słów kluczowych do indeksu. Dzięki automatycznemu i dogłębnemu zrozumieniu znaczenia tekstu, przeszukiwanie semantyczne może odkrywać zupełnie nowe pokłady informacji niezbędne do prowadzenia działalności biznesowej, począwszy od identyfikacji klienta, po zarządzanie ryzykiem, utrzymaniem relacji, czy zarządzanie wiedzą całego przedsiębiorstwa.
Słowa + przestrzeń znaczeniowa + kontekst = nieodkryte dotąd pokłady informacji
BI Insight
Strefa Wiedzy
Czy wirtualny doradca może być skutecznym sprzedawcą? Patrząc przez pryzmat istniejących rozwiązań czasami tak, czasami nie. Siła AI zależy od wielkości i jakości zbioru danych, na których się uczy. Jak efektywnie połączyć wiedzę człowieka i siłę ML, aby osiągnąć wyniki zbliżone do człowieka również w sytuacji, gdy nie mamy do dyspozycji wielkich zbiorów danych? Opowiem o tym na przykładzie wirtualnego doradcy w branży elektroniki użytkowej, który na start dysponuje wiedzą najlepszych ekspertów sklepu.
#AI #ML #wirtualny doradca #personalizacja #spersonalizowane rekomendacje #wsparcie sprzedaży
feeCOMPASS
Strefa Wiedzy
Opowiem o systemie opartym o AI, który automatycznie kategoryzuje reklamy internetowe. Firma Gemius wykrywa ponad 20 tysięcy marek oraz ponad 1000 kategorii, dla ponad 100 tysięcy nowych reklam dziennie. Opowiem w jaki sposób zastosowanie AI pomogło rozwiązać najtrudniejsze przypadki, które dotychczas musiały być kategoryzowane manualnie.
MIM Solutions
Strefa Wiedzy
Czy w usługach biznesowych robotyzacja komunikacji klient-firma jest możliwa bez spadku jakości relacji z klientem? Zwłaszcza, jeśli chodzi o wrażliwy obszar jakim są np. reklamacje w sektorze bankowym. Naszym zdaniem jest jak najbardziej możliwa i chcemy w prezentacji o tym opowiedzieć tj.: praktycznie o NLP, uczeniu maszynowym w służbie robotów (i nie tylko). Drodze do budowy własnego NER’a. Analizie intencji dla spraw prostych, łatwych i przyjemnych oraz dylematach transformatory, algorytmy generatywne vs AI edytory kiedy sprawy się mocno komplikują.
Credit Agricole Bank Polska
Deviniti
* Wystąpienie w języku angielskim. Organizator nie przewiduje tłumaczenia.