Jarosław Michalak

„Poważną” przygodę zawodową  rozpoczął w sektorze Bankowym gdzie w latach 2008-2012 piął się po szczeblach organizacji w strukturach IT, żeby realizować swoje zainteresowania, będąc odpowiedzialnym za projekty IT na stanowisku IT Procest Specialist. Od projektów IT do projektów ogólnofirmowych … już niedaleko więc kiedy nadarzyła się okazja poddał się weryfikacji w Assessment Center, aby następnie w 2012r objąć stanowisko Project Managera dla całej Organizacji.

Spokojnie, nie przestał być człowiekiem z zainteresowaniami i mimo wielu obowiązków nie zapomniał o rodzinie i aktywnościach jak jazda na nartach czy gra w tenisa ziemnego.

Było mu ciągle mało… Zarządzając projektami które miały wpływ na procesy posprzedażowe produktów bankowych dla Grupy jednego z najprężniej działających Banków w Polsce, swoje zainteresowania skierował na obszar efektywności procesów operacyjnych. Dlatego kiedy 2013r zaproponowano mu dodatkowo kierownictwo Wydziałem Projektów LEAN nie wahał się ani chwili. Osiągnął w tamtym czasie całkiem przyzwoite wynikiJ, a żeby być precyzyjnym, wraz z całym zespołem, gdyż ludzie i praca z nimi jest dla niego niezwykle cenna. Z perspektywy czasu nadal uważa że bez zespołu nie udałoby się zmienić Organizacji i osiągnąć wyznaczonych celów.

Jak to się stało, że zrezygnował z tak ciekawej pracy? Zawsze interesowało go jak funkcjonują podobne organizacje w obszarze outsourcingu wewnętrznych usług w innych korporacjach, w innych obszarach biznesowych. Jego drugie imię „zmiana” znów miało dać o sobie znać. W 2015r. dołączył do struktur Tauron Obsługa Klienta aby jako Szef Biura Zarządzania Procesami, LEAN Manager, Six Sigma Black Belt  współtworzyć, wraz z dobranym zespołem, obszar zarządzania procesami. Praca na danych i liczbach była doskonałą podstawą do rozpoczęcia prac nad RPA i szeroko rozumianą automatyzacją procesów operacyjnych.

 

Co jest dla niego najważniejsze? Ludzie, ich rozwój i doskonalenie oraz równowaga pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym.

Motto biznesowe? I Ty możesz zmieniać procesy, Let’s 5 WHY it!