Elżbieta Kowalczyk

Jest absolwentką Executive MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania, ukończyła również podyplomowe studia International Business na Uniwersytecie Gdańskim oraz program menedżerski pod patronatem Harvard Business Review ICAN Institute.
Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w bankowości, w zarządzaniu, optymalizacji i wdrażaniu rozwiązań w obszarze operacji i IT. W okresie 2011-2017 Head of Operation & IT w BGŻ Optima (BGŻ Bnp Paribas), gdzie odpowiadała za obszar operacji i IT. Od 2017 pełniła rolę Senior Consultant w Deloitte UK realizując projekty optymalizacyjne dla globalnych banków a następnie od października 2017 pełni role Senior Consultant w Deloitte Consulting S.A gdzie realizuje projekty z obszaru IT i operacji w bankowości oraz fintechu. Obecnie, jako Interim Manager odpowiada za procesy i systemy do obsługi klienta w nowym globalnym Service Center odpowiedzialnym za obsługę klienta i udzielanie produktów finansowych.
W swoich projektach wykorzystuje wieloletnie doświadczenie zdobyte w bankowości detalicznej oraz BPO w obszarze operacji i IT, rozwiązań digital, AML, call center oraz produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych. Specjalizuje się w łączeniu wymagań biznesowych z rozwiązaniami IT. Prywatnie pasjonatka fotografii, sportu oraz inwestowania w nieruchomości.